مت گیتز، نماینده مجلس نمایندگان، قطعنامه “PENCIL” را معرفی کرد که آدام شیف را از دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده منع می کند.

پاسخ شیف، سوالول، عمر پس از اینکه مک کارتی سخنران آنها را از کمیته ها دور نگه داشت: “انتقام سیاسی”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

شیف در بیانیه ای که کمپین خود را آغاز کرد، گفت: “ما در حال مبارزه برای آینده کشورمان هستیم. دموکراسی ما مورد حمله افراطیون MAGA است که فقط به کسب قدرت و حفظ آن اهمیت می دهند.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید



منبع

مت گاتز می‌گوید تلاش‌های ضدفساد زلنسکی برای حمایت بیشتر از کمک‌های اوکراین کافی نیست

نماینده Matt Gaetz، R-Fla.، “جلوگیری از سهل انگاری شدید با مجوزهای اطلاعات طبقه بندی شده” یا قطعنامه PENCIL را در روز پنجشنبه معرفی کرد که نماینده آدام شیف، D-Calif. را از دسترسی به هرگونه اطلاعات طبقه بندی شده منع می کند.

شیف اخیراً نامزدی خود را برای جایگزینی سناتور دایان فاینستین از کالیفرنیا در سنا اعلام کرده است.

این قطعنامه بیانگر احساس مجلس نمایندگان ایالات متحده است که آدام شیف، نماینده کنگره نباید به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته باشد، باید توسط کمیته اخلاق مجلس بررسی شود، و باید نظرات خود را در طول هر جلسه کنگره در مورد تبانی روسیه و ترامپ بیان کند. دفتر گاتز در بیانیه ای اعلام کرد که کمپین به طور رسمی ثبت شود.

گیتز به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “هر عضو کنگره می تواند به واسطه انتخاب خود به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشته باشد. فقط شدیدترین اقدامات باعث حذف می شود و آدام شیف بدون شک از روبیکون عبور کرده است.” دموکرات‌ها عمداً عواقب امنیت ملی اعضایی مانند شیف را نادیده گرفته‌اند که اطلاعات محرمانه را به مطبوعات ارائه می‌کنند.»

موقعیت شیف در کمیته منتخب دائمی اطلاعات به او اجازه دسترسی به مطالب محرمانه از جمله موارد مربوط به اولین استیضاح رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و کمیته منتخب در مورد حمله 6 ژانویه را داد.

جمهوری خواه فلوریدا ری.  مت گیتز

مت گیتز (R-FL) نماینده منتخب، در روز دوم انتخابات برای رئیس مجلس در ساختمان کنگره ایالات متحده در 04 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی، با اعضای منتخب دیگر گفتگو می کند.