متهم به قتل 4 کارگر در مزرعه گلدان اوکلاهاما

اسناد دادگاه نشان می دهد که در این حمله کویرونگ لین، چن هه چون، چن هه کیانگ و فانگ هوی لی کشته شدند. نفر پنجم به نام یی فی لین زخمی شد. مقامات گفته اند که وو و همه قربانیان شهروندان چینی بوده اند و مزرعه گلدانی در زمینی به مساحت 10 هکتار (4 هکتار) در غرب هنسی تحت مجوزی غیرقانونی برای کشت ماری جوانا برای مقاصد پزشکی کار می کرده است.

چن وو، 45 ساله، روز جمعه در شهرستان کینگ فیشر به چهار فقره قتل درجه یک و یک مورد حمله و حمله با سلاح مرگبار در ارتباط با قتل های 20 نوامبر متهم شد.

دادستان ها روز جمعه نیز درخواستی مبنی بر بازداشت وو بدون ضمانت ارائه کردند.

فیلیپ اوت، مامور اداره تحقیقات ایالتی اوکلاهاما در سوگندنامه نوشت: «مظنون چندین نفر را در داخل گاراژ با سلاح گرم نگه داشته است. مظنون ظرف نیم ساعت آینده 300000 دلار درخواست کرد وگرنه قصد داشت همه را در گاراژ بکشد.

اوکلاهما سیتی (AP) – دادستان ها در اسناد دادگاه ادعا می کنند مردی که به کشتن چهار کارگر در مزرعه ماری جوانا در اوکلاهما متهم شده بود، کمی قبل از شروع تیراندازی، خواستار بازگشت سرمایه 300000 دلاری خود در این عملیات شده بود.

حرکت ایالت همچنین نشان می‌دهد که ویدئویی وجود دارد که بخش‌هایی از قتل‌ها را به تصویر می‌کشد و شاهدان عینی که وو را می‌شناسند به طور مثبت او را شناسایی کرده‌اند. مقامات قبلا گفته بودند که قربانیان “اعدام شده اند”.

اسناد دادگاه نشان می دهد که وو قرار است روز چهارشنبه در اولین جلسه حاضر شود. سوابق زندان و دادگاه نام وکیلی را که بتواند از جانب او صحبت کند نشان نمی دهد.

یکی دیگر از کارگران مزرعه به بازرسان گفت که وو حدود یک سال قبل در مزرعه کار کرده بود.

پلیس در میامی بیچ گفت که وو در 22 نوامبر در فلوریدا پس از اینکه وسیله نقلیه ای که او رانندگی می کرد توسط یک برچسب خوان خودرو علامت گذاری شد، دستگیر شد. مقامات اوکلاهاما روز چهارشنبه وو را از زندان شهرستان میامی-دید گرفتند و روز پنجشنبه او را به زندان شهرستان کینگ فیشر فرستادند.



منبع

در یک سوگندنامه دستگیری که در این پرونده ثبت شد، کارگری که در روز قتل در مزرعه بود به بازپرسان گفت که مردی که بعداً به نام وو شناخته شد وارد گاراژ شد و به پای یک مرد شلیک کرد.

آستین موری، دستیار دادستان منطقه نوشت: «شاهدان عینی قتل‌ها اظهار داشته‌اند که (وو) خواستار تحویل 300000 دلار توسط سایر کارکنان عملیات ماری جوانا به عنوان بازگشت بخشی از «سرمایه‌گذاری» خود در این شرکت شده است. این واقعیت که نمی‌توان آن را در یک لحظه تحویل داد، همان چیزی است که باعث قتل عام شد.»