ما شکسته ایم. خانواده OR می گویند جسد 21 ساله ای که آخرین بار در پمپ بنزین دیده شده بود پیدا شد

در 30 اکتبر، مادر استانتون در فیس بوک پست کرد و گفت که آنها “بیش از 60 نفر را ملحق کرده اند” در جستجوی پسرش. او در این پست گفت: “من کلماتی برای توصیف احساسم ندارم.”

به گفته رسانه ها و خانواده، جسد مردی که از ماه اکتبر ناپدید شده بود، توسط خانواده و داوطلبان در اورگان پیدا شد.

کلانتر شهرستان ماریون به مقامات KOIN گفت که جسد پیدا شده استانتون است، اما پرونده در دست بررسی است.

شوهر گمشده بروارد زن در میامی داد دستگیر شد. او متهم به قتل او خواهد شد



منبع

شهرستان ماریون در حدود 80 مایلی جنوب شرقی پورتلند است.

خانواده ما و چند داوطلب امروز مایلز را پیدا کردند. روح او دیگر در میان ما نیست. ما شکسته ایم،» او در یک پست فیسبوک در 14 نوامبر گفت.

خانواده می گویند کوهنوردی که 10 روز پیش در پارک ملی واشنگتن ناپدید شد، می ترسید مرده باشد

در ماه اکتبر، هم اتاقی و دوست دوران کودکی استنتون به ان بی سی نیوز گفت که او آن شب عجیب به خانه نیامده است. فکر کرد شاید با دختری آشنا شده باشد.

به گزارش NBC News، مایلز استانتون، 21 ساله، آخرین بار در 20 اکتبر در یک پمپ بنزین 76 در Aurora دیده شد. پس از هفته ها جستجو، مادر استانتون گفت که جسد او پیدا شده است.

برادر استانتون در 28 اکتبر به KOIN گفت: “هم اتاقی او به ما گفت که او فقط پنجشنبه به خانه نیامد و هیچ کس نتوانسته او را بگیرد – تماس های تلفنی انجام نمی شود، پیام های متنی، هیچ چیز.” .

با این حال، در 24 اکتبر، به گفته NBC News، او “می دانست که چیزی اشتباه است” و تصمیم گرفت به مادر استانتون بگوید.

مادر استانتون گفت: “چشم هایم را می بندم و او را در حالت ایمن و آرام در ماشین احمقانه اش، با موهای شلخته اش روی صورتش تصویر می کنم، این کاری است که من انجام می دهم تا از افکار منفی دوری کنم، این را بارها و بارها و بارها تصویر می کنم.” در یک پست فیس بوک به نشانه گم شدن پسرش به مدت 10 روز.

من می دانم که بسیاری از آنها سؤالاتی خواهند داشت و ما نیز همینطور، اما در حال حاضر تحقیقات پلیسی فعال است و من هیچ پاسخی برای دادن ندارم، ای کاش می کردم.» مادر استانتون در پستی در فیس بوک گفت.

مک کلاچی نیوز برای اظهار نظر با بخش کلانتر شهرستان ماریون تماس گرفت و منتظر پاسخ است.

زنی متهم به عدم گزارش مرگ مرتبط با ناپدید شدن پسر فروتلند

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، مادر استانتون که پس از شنیدن ناپدید شدن پسرش به اولین پرواز به پورتلند رفت، با فدکس تماس گرفت، جایی که او دو هفته در آنجا کار می‌کرد. آخرین روز کاری او 20 اکتبر بود و از 19 اکتبر به بعد هیچکس از او خبر نداشت. او همچنین با خانواده و دوستانش تماس گرفت.