اشتاینبرنر با قاضی ملاقات کرد و گفت: “ما چیز خوبی داریم”

قاضی با 62 هومر رکورد لیگ آمریکا را به نام خود ثبت کرد و با 131 RBI به صدر جدول لیگ برتر رسید. او که احتمالاً MVP AL است، گفته است که ترجیح می دهد در یانکی ها بماند.

Steinbrenner گفت: “من در موقعیتی قرار نخواهم داشت و نمی توانم در موقعیتی باشم که ببینم بازیکنان شروع به خارج شدن از تخته می کنند، معاملات شروع می شود.” “و او این را می فهمد.”

نیویورک (AP) – هال اشتاینبرنر، مالک یانکیز، جلسه ای انفرادی با آرون قاضی برگزار کرد تا مطمئن شود که ستاره بازیکن آزاد می داند نیویورک چقدر می خواهد او را بازگرداند.

Steinbrenner قبل از اینکه مشخص شود که آنتونی ریزو، بازیکن پایه اول، با قراردادی 40 میلیون دلاری و دو ساله به شرط موفقیت فیزیکی، موافقت کرده است، صحبت کرد.

– به آنتونی ولپ و اسوالد پرازا فرصتی داده می شود که در طول تمرینات بهاری مشاغل درون میدانی به دست آورند.

اشتاینبرنر می گوید سایر تعهدات یانکی ها را در گفتگو با قاضی مهار نمی کند.

قاضی پیشنهاد یانکی ها را قبل از روز افتتاحیه رد کرد که از سال 2023 تا 29 به ارزش 213.5 میلیون دلار بود. Steinbrenner گفت که او موافقت کرده است، مدیر کل برایان کشمن، این پیشنهاد را از آنجایی که فکر می‌کرد فاش شود، عمومی کند.

نیویورک از زمان کسب عنوان قهرمانی در سال 2009 به سری جهانی نرسیده است، و اشتاین برنر اذعان کرد که طرفداران از حرکت چهار بازی هیوستون آستروس در سری مسابقات قهرمانی AL ناامید شده اند.

اشتاینبرنر به تنهایی با قاضی ملاقات کرد و در دو یا سه دیدار دیگر با بازیکن سمت راست که شامل دیگران نیز می شد، شرکت داشت.

در حالی که هیچ جدول زمانی مشخصی برای گفتگوها وجود ندارد، سایر مذاکرات تاثیرگذار خواهند بود.

قاضی اگر در برانکس بماند می تواند کاپیتان یانکی ها شود. اشتاین برنر گفت که او قاضی را به عنوان یکی دیگر از بزرگان تمام دوران یانکی ها، مانند بیب روث، لو گریگ، جو دی ماجیو، میکی مانتل، یوگی برا و درک جتر تصور می کند.

«مردم به سمت او جذب می شوند. بازیکنان جوان به سمت او جذب می شوند. و بدیهی است که طرفداران ما برای طرفداران ما، پایگاه هواداران، و برای خانواده من و سازمان بسیار مهم است. زندگی خود. هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد. او این را می داند. بقیه به او و خانواده اش بستگی دارد و اینکه کجا می خواهند از اینجا بروند. اما من می‌توانم به شما اطمینان دهم، ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم.»

Steinbrenner گفت: “ما به آن افتخار نمی کنیم و از آن خوشحال نیستیم.”

او گفت که تیم بازیکنانی را مورد خطاب قرار داده است که در برخی مواقع هیاهو نمی‌کردند، مانند زمانی که گلیبر تورس نتوانست توپ‌های خود را از دست بدهد و جاش دونالدسون فکر می‌کرد که رانندگی در خط سمت راست یک بازی خانگی است و تنها برای اخراج در برابر کلیولند در بازی‌های مسابقه‌ای است. سری بخش.

من معتقدم که او می خواهد یک یانکی باشد. من فکر می‌کنم که ما چیز خوبی در اینجا داریم.

او گفت: “ما می دانیم در کجا هستیم و می توانم به شما بگویم که این مانع ما نخواهد شد.”

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

اشتاینبرنر گفت: «می‌خواستم او بداند که در صورت وجود هر گونه ابهامی – کلمه‌ای که من به دنبال آن هستم چیست؟ – در صورت وجود هرگونه فقدان وضوح از سوی او – چه احساسی دارم.»

Steinbrenner گفت: “پایه طرفداران از یانکی ها انتظار دارند که به شیوه ای خاص عمل کنند، و من مطمئن هستم که وقتی چنین چیزی اتفاق می افتد آنها را ناراحت می کند.” “اگر لازم باشد درگیر شویم، فورا به آرون بون، کشمن و من رسیدگی می شود.”

___

– قرارداد جدید کشمن «در این مرحله فقط معنایی است. من به او گفته ام که می خواهم او را برگردانم. “این فقط یک موضوع حقوق است.”

Steinbrenner گفت: “ما واقعاً تقریباً به سطح 19 بازگشته‌ایم، که من فکر می‌کنم یک دستاورد بزرگ است.”

وی در خبری دیگر گفت:

با افزایش علاقه قاضی، یانکی ها 3.1 میلیون هوادار جذب کردند که در مقایسه با 3.3 میلیون در فصل گذشته قبل از COVID-19 کمتر است.

نیویورک تلاش کرد دفاع خارج از فصل گذشته را بهبود بخشد و در حالی که به طور قابل توجهی تیزتر بود، اشتاینبرنر اعتراف کرد که “در فصل پس از آن به آن خوبی که من دوست داشتم ببینم نبود.”