“ما باید به مسیر جدیدی برویم”

هیلی همچنین گفت که سیاستمداران جوانتر باید وارد رقابت شوند. او گفت: “فکر نمی‌کنم برای اینکه در دی سی رهبر شوید، نیازی به 80 سال ندارید، فکر می‌کنم ما به نسل جوانی نیاز داریم که وارد شوند، قدم بگذارند و واقعاً شروع به اصلاح مسائل کنند.”

قبل از خدمت در دولت فدرال، هیلی از سال 2011 تا 2017 فرماندار کارولینای جنوبی بود. او پیش از این به عنوان عضوی از مجلس نمایندگان ایالتی خدمت کرده بود.

واشنگتن – نیکی هیلی جمهوری‌خواه در مصاحبه‌ای که پنجشنبه پخش شد، به شدت به احتمال نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد، هرچند از اعلام نامزدی خودداری کرد.

هیلی در دو سال اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ، از سال 2017 تا 2018، به عنوان سفیر در سازمان ملل در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ خدمت کرد. در حالی که هیلی اغلب از ترامپ تمجید می کرد، از او نیز انتقاد کرد. درست قبل از ترک دولت، او به “TODAY” شبکه NBC گفت که با استفاده از ماهیت “غیر قابل پیش بینی” ترامپ به نفع خود، کارها را انجام داده است.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی در صحبت با برت بایر، از فاکس نیوز، گفت در حالی که قصد نداشت برنامه های خود را در طول مصاحبه اعلام کند، اما اشاره کرد که ممکن است به زودی انجام شود.

هیلی گفت: “بله، ما باید به مسیر جدیدی برویم.” “و آیا می توانم آن رهبر باشم؟ بله، فکر می کنم می توانم آن رهبر باشم.”

هیلی گفت که او “هنوز در حال کار بر روی مسائل است و ما آن را کشف خواهیم کرد.”

هیلی، 51 ساله، سپس دستاوردهای خود را در حرفه‌اش فهرست کرد و گفت که به عنوان فرماندار، ایالتی را به دست گرفت که آسیب می‌زد و آن را به “جانور جنوب شرقی” تبدیل کرد. سپس، او گفت، به عنوان سفیر در سازمان ملل متحد، “زمانی که آنها سعی کردند به ما بی احترامی کنند، دنیا را پذیرفت.”

او افزود: “من هرگز در مسابقه ای شکست نخورده ام.” “آن موقع این را گفتم، الان هم می گویم. الان نمی بازم. اما با ما همراه باشید.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

اگر هیلی نامزد ریاست جمهوری شود، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه با رئیس سابق خود روبرو خواهد شد. ترامپ، تنها رئیس‌جمهوری که دو بار استیضاح شد، در ماه نوامبر سومین کارزار انتخاباتی خود را اعلام کرد.

“وقتی به نامزدی برای ریاست جمهوری نگاه می کنید، به دو چیز نگاه می کنید: اول به این نگاه می کنید که آیا وضعیت فعلی به رهبری جدید فشار می آورد؟ سوال دوم این است که آیا من آن فردی هستم که می تواند آن رهبر جدید باشد؟” او گفت.