یک کلیپ بازنمایی شده نشان می‌دهد که جنیفر لارنس به بوسه خارج از دوربین با لیام همسورث اعتراف می‌کند پس از اینکه طرفداران حدس می‌زنند در موزیک ویدیو جدید مایلی سایرس اشاره‌ای به او وجود دارد.

Nbc / Vijat Mohindra / NBC از طریق Getty Images

مایلی جمعه گذشته آهنگ جدید را رها کرد و دیری نگذشت که طرفداران این نظریه را شروع کردند که می تواند همه چیز در مورد طلاق او از لیام همسورث باشد.

    پریسلی آن / وایر ایمیج،

رودین اکنروث / گتی ایماژ

در اشعار، مایلی همچنین اشاره‌ای به خانه‌ای در حال سوختن می‌کند، که بسیاری آن را نشانه‌ای آشکار به خانه این زوج در مالیبو می‌دانستند، خانه‌ای که به‌طور غم‌انگیزی در جریان آتش‌سوزی‌های Woolsey در سال 2018 سوخت.

genius.com

او همچنین در مورد کسی است که برای پایان دادن به رابطه احساس بی‌میلی می‌خواند و می‌گوید: «نمی‌خواستم تو را ترک کنم، نمی‌خواستم دروغ بگویم»، که به نظر می‌رسد با گزارش‌هایی مطابقت دارد که لیام به طور ناگهانی درخواست طلاق داده است، در حالی که مایلی مشتاق بود تا کارها را انجام دهد.

genius.com

همراه با این تک آهنگ، مایلی یک موزیک ویدیوی همراه را نیز منتشر کرد که به مردم مطالبی بیش از اندازه کافی برای ادامه جستجوی نکات ارائه کرد.

youtu.be

این ویدیو بود که باعث شد طرفداران نظریه‌های دور از ذهن‌تری را منتشر کنند، از جمله اینکه این ویدیو در خانه‌ای گرفته شده است که لیام قبلاً در آن رابطه‌ای با هم داشت و مایلی کت و شلواری به تن لیام دارد. برای ثبت، هر دوی این ادعاهای ویروسی کاملاً بی اساس به نظر می رسند.

youtu.be

با این حال، یک تئوری که به نظر می رسد باقی مانده است، این گمانه زنی است که لباس طلایی مایلی، اشاره ای تیز به لباس سابق لیام است. بازی های گرسنگی بازیگر، جنیفر لارنس.

    جیمز دوانی / گتی ایماژ
خوان ناهارو گیمنز / گتی ایماژ

یکی دیگر از ایرادات نظریه J-Law این است که مایلی قبلاً روشن کرده بود که خیانت هیچ ربطی به جدایی او و لیام ندارد. توییت کردن در سال 2019: “من قبول نمی کنم که ازدواج من به دلیل خیانت به پایان رسیده است.”

بنابراین، بعید به نظر می رسد که مایلی تلاش کند تا این حد جنیفر را تحت الشعاع قرار دهد – مخصوصاً به این دلیل که اشعار نیز هیچ اشاره ای به تقلب ندارند.

    کوین مازور / Getty Images برای The Met Museum/Vogue

این هفته سر و صدای زیادی در مورد تک آهنگ جدید مایلی سایرس، “Flowers” به راه افتاده است.

    Nbc / Vijat Mohindra / NBC از طریق Getty Images

بری کینگ / فیلم جادویی

و اکنون، در جستجوی پاسخ‌ها، طرفداران یک کلیپ مصاحبه قدیمی را کشف کرده‌اند که در آن جنیفر تأیید می‌کند که او و لیام زمانی یک بوسه خارج از دوربین به اشتراک گذاشته‌اند.

    خوان ناهارو گیمنز / گتی ایماژ

پریسلی آن / وایر ایمیج،

برای کمی زمینه، لیام و مایلی ابتدا آن را در صحنه فیلمبرداری خود به نمایش گذاشتند، آخرین آهنگ، در سال 2009، و آنها پایان دادند تا یک دهه با هم بمانند – البته هر چند وقت یکبار.

    جان کوپالوف / فیلم جادویی
بری کینگ / گتی ایماژ

جن در حالی که می‌گوید تردید می‌کند و روی صندلی‌اش تکان می‌خورد و با ناراحتی پاسخ می‌دهد: «من و لیام با هم بزرگ شدیم… لیام واقعاً داغ است. چه کار می کردی؟»

youtu.be

اندی پاسخ داد “بله” و باعث شد که بازیگر بخندد و پاک شود.

youtu.be

او اعتراف کرد: “آره.”

youtu.be

حالا، اگر به یاد داشته باشید که لیام و مایلی برای اولین بار در سال 2009 با هم ملاقات کردند، ممکن است فکر کنید که اعتراف جنیفر تأییدی بر خیانت لیام است و اینکه لباس طلایی اشاره ظریف مایلی به خیانت است.

youtu.be

با این حال، شایان ذکر است که بارها و بارها بوده است که لیام و مایلی رابطه خود را در طول سال ها متوقف کردند، بنابراین به احتمال زیاد بوسه لیام و جن زمانی اتفاق افتاده است که او و مایلی با هم نبودند.

    خوان ناهارو گیمنز / گتی ایماژ

جان کوپالوف / فیلم جادویی

این زوج قبل از ازدواج رسمی در دسامبر 2018، گواهی بر روابط پرتلاطم آنها بود، در واقع دو بار نامزد کردند. با این حال، ازدواج آنها زیاد دوام نیاورد و کمتر از یک سال بعد در آگوست 2019، اعلام شد که مایلی و لیام از هم جدا شده اند. راه های خوبی

    تونی آن بارسون / گتی ایماژ

کوین مازور / Getty Images برای The Met Museum/Vogue

و با این اوصاف، فکر می کنم می توان گفت که پرونده بسته شده است.

youtu.be

بیشتر در این مورد





منبع استیو گرانیتز / WireImage

بنابراین، با وارد شدن به این نظریه، تنها دلیلی که طرفداران می توانند فکر کنند که مایلی احتمالاً می خواهد جنیفر را تحت الشعاع قرار دهد، این است که شایعه شده بود که او و لیام در حین فیلمبرداری چهار قسمتی فیلم بین سال های 2012 و 2015 با هم اختلاف داشتند.

    بری کینگ / فیلم جادویی

جیمز دوانی / گتی ایماژ

اگر آن را تماشا نکرده‌اید، ویدیو با قدم زدن مایلی در لس‌آنجلس شروع می‌شود و لباسی طلایی از مجموعه پاییز 1991 YSL پوشیده است.

youtu.be

تعدادی از طرفداران آنلاین به این نکته اشاره کردند که شماره قدیمی شباهت دارد به لباس Prabal Gurung که جی لاو در کنار لیام در اولین نمایش لس آنجلس پوشیده بود. بازی های گرسنگی فیلم در سال 2012

    استیو گرانیتز / WireImage

تونی آن بارسون / گتی ایماژ

همانطور که مطمئنم دیده‌اید، طرفداران نکات کاملا واضحی دریافت کرده‌اند که «گل‌ها» ممکن است از جدایی مایلی و لیام الهام گرفته شده باشد – اولین مورد این بود که آهنگ به معنای واقعی کلمه در روز تولد او منتشر شد.

    رودین اکنروث / گتی ایماژ

خوان ناهارو گیمنز / گتی ایماژ

در طول حضور در سال 2017 در آنچه اتفاق می افتد را به صورت زنده تماشا کنید، مجری برنامه اندی کوهن از جن در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه او و لیام “PDA” را در یک گردش عمومی به اشتراک گذاشته اند، سوال کرد.

youtu.be

“آیا تا به حال شما دو نفر زمانی که دوربین ها نمی چرخیدند بوسیدید؟” او پرسید، با اشاره به این واقعیت که آنها آشکارا در شخصیت کتنیس و گیل در حین تیراندازی بوسیدند. بازی های گرسنگی

    بری کینگ / گتی ایماژ