خانواده غمگین هستند که صحنه نمایش اپرا پس از گرفتار شدن در درهای متروی نیویورک به مرگ کشیده شد.

عمویش دن کولی روز چهارشنبه به دیلی نیوز گفت: “او مثل خوش شانس ترین ها بود.” آنها او را “لبخند” صدا می زدند، زیرا او همیشه لبخند می زد و همیشه می خندید. … او فقط یک بچه شیرین بود.»

قربانی در مغازه ساخت و ساز برقی خدمه اپرای متروپولیتن کار می کرد و سخنگوی Met به یاد می آورد که او پس از پیوستن به کارکنان تنها هفت ماه قبل از آن “محترم و محبوب” بود.

خانواده جوزف آنکونا که پس از دویدن برای سوار شدن به واگن متروی بالای شهر منهتن به دنبال شیفت روز دوشنبه خود به مرگ کشیده شدند، به عنوان یک مرد جوان پر جنب و جوش با پوزخندی همیشه حاضر، عشق به ورزش و یک دوست دختر چهار ساله در یادها ماندند.

آنکونا، 20 ساله، در حومه شمال جرسی وست وود بزرگ شد، جایی که مرد ورزش دوست – یک گلف باز 5 فوتی لاغر اندام – یک گلف باز مشتاق بود که از بازی بیسبال و بسکتبال نیز لذت می برد. او که پسر یک برقکار اتحادیه بود، به دنبال پدرش وارد تجارت شد و در نهایت شغل خود را در منهتن یافت.

پلیس گفت که جوزف آنکونا هنگامی که درهای آخرین واگن قطار شماره 1 در ساعت 4:56 بعد از ظهر دوشنبه بسته شده بود، دستگیر شد. او پس از سقوط به مسیرهای دایره کلمبوس کشته شد. آنکونا در حال دویدن به سمت قطار بالای شهر بود که هنگام خروج از ایستگاه او را زیر پا گذاشت و منابع پلیس گفتند هنوز مشخص نیست دقیقاً چگونه تصادف رخ داده است.

کولی، برادر مادر آنکونا، گفت: “او می خواست خانه ای بگیرد.” او برای مدت طولانی یک دوست دختر داشت. واقعا دختر ناز او به ایالت پن می رود. پدر و مادرش مجبور شدند بیرون بروند و او را به خانه ببرند و به او بگویند.»

کولی گفت: «متاسفانه درد دل‌های زیادی وجود دارد. “و شما باید هر چیز مثبت خوبی را در زندگی بپذیرید، زیرا به سرعت پیش می رود.”

نیویورک – امیدها و رویاهای یک هنرمند جوان اپرای متروپولیتن در یک لحظه در زیر قطار شماره 1 ناپدید شد.

آنکونا که یک خواهر دوقلوی جیانا را پشت سر گذاشت، هر روز صبح با سوار شدن به اتوبوس و قطار از شهرستان برگن به شهر رفت. پلیس وست وود حدود دو ساعت پس از مرگ این خبر تلخ را به خانه خانواده رساند.

کولی گفت: «همه می‌خواهند کسی را سرزنش کنند زیرا باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید. قرار نیست او را برگرداند، هیچ فرقی نخواهد کرد. اما به نظر می رسد که بسیار قابل پیشگیری بود.»

ریچارد دیوی، رئیس ترانزیت نیویورک، مرگ را “یک تصادف وحشتناک” توصیف کرد و قول داد که تحقیقات “به علت” آنچه اتفاق افتاده است، برسد. اما کولی گفت که این آرامش سردی برای خانواده عزادار است.

مادربزرگ متحیر او چهارشنبه گفت: «من هنوز در شوک هستم.

عمه او ماریا آنکونا از خانه اش در بروکلین به The News گفت: «ما فقط دل شکسته ایم. ما نمی توانیم آن را معنا کنیم. پدر و مادرش پریشان هستند. چگونه برای این نوع اخبار آماده می شوید؟ من هنوز نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است. فراتر از در نظر گرفتن.»

این منابع گفتند که بازرسان در تلاش بودند تا مشخص کنند که آیا کوله پشتی او در درها گیر کرده است یا پایش به نحوی توسط قطار در حال حرکت گیر کرده است.

بیانیه GoFundMe یک تشکر از شما برای “دعا و تسلیت و … که به فکر ما (ما) در این زمان سخت هستید اضافه کرد.”

———



منبع

شاهدان عینی که توسط یکی از اعضای خانواده از طریق توییتر با آنها تماس گرفته شد، پیشنهاد کردند که درهای مترو به سرعت بسته شد و سواران توانستند از آن خارج شوند اما برخی قادر به سوار شدن نبودند.