ماستریانو به شاپیرو رضایت داد و خواستار اصلاحات در انتخابات شد

مهمت اوز، نامزد جمهوری خواهان برای مجلس سنا که رقابت بسیار نزدیکتری را با ستوان فرماندار جان فترمن (D) شکست داد، روز چهارشنبه پذیرفت.

شاپیرو صبح یکشنبه گفت که رقیبش در این رقابت که دموکرات ها با کسب حدود 14 درصد و بیش از 750 هزار رای پیروز شدند، برای قبولی فراخوان ندادند.

«اهالی پنسیلوانیا سزاوار این هستند که به انتخابات ما ایمان داشته باشند. ماستریانو نوشت: در نقش خود به عنوان یک سناتور ایالتی، تمام تلاشم را برای کمک به جاش شاپیرو انجام خواهم داد تا آن را به پنسیلوانیایی ها برساند و اگر انجام دهد، اولین کسی خواهم بود که موفقیت او را تصدیق و تحسین می کنم.

وی افزود که نتایج انتخابات باید در آینده “سریعتر تصمیم گیری شود”.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

در حالی که او روز یکشنبه شکست خود را در برابر شاپیرو پذیرفت، بیانیه او همچنین خواستار اصلاحات در سیستم انتخاباتی پنسیلوانیا شد.

منظورم این است که چه کسی اهمیت می دهد که او تماس بگیرد، درست است؟ او نمی تواند برنده را انتخاب کند، مردم برنده را انتخاب می کنند.

سناتور ایالت پنسیلوانیا داگ ماستریانو (راست) روز یکشنبه در انتخابات فرمانداری این ایالت به جاش شاپیرو (D) فرماندار منتخب موافقت کرد، پنج روز پس از آنکه رسانه‌های خبری این رقابت را علیه وی اعلام کردند.

جمهوری خواه راست افراطی، مورد تایید رئیس جمهور سابق ترامپ، مشروعیت انتخابات ریاست جمهوری 2020 را زیر سوال برده بود و ادعاهای رئیس جمهور سابق مبنی بر تقلب در انتخابات را مطرح کرده و نگرانی ها را در مورد انتخابات به طور گسترده تر مطرح کرده بود.

قبول کردن نتایج دشوار است، هیچ مسیر درستی جز قبول کردن وجود ندارد، که من انجام می‌دهم و به چالش‌های پیش رو نگاه می‌کنم. جاش شاپیرو فرماندار بعدی ما خواهد بود و من از همه می‌خواهم که به او فرصت رهبری بدهند و دعا کنند که او به خوبی رهبری کند. بیانیه.