دموکرات‌های برتر برای رد کردن شانس GOP برای اهرم محدودیت بدهی آماده می‌شوند

البته سقف بدهی چیزی است که ما باید با آن مقابله کنیم. و این چیزی است که در چند هفته آینده به آن نگاه خواهیم کرد.چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.)

پلوسی در یک سخنرانی جداگانه در CNN گفت دموکرات‌ها تمرکز خود را بر کسب اطمینان از پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای روز سه‌شنبه و آماده شدن برای اردک لنگ «خواه سقف بدهی باشد، چه قوانین دیگری باشد که برای مردم ضروری است» متمرکز شده‌اند.

برای دموکرات‌ها، انتخاب ممکن است به این بستگی دارد که آیا مجلس نمایندگان، همانطور که انتظار می‌رود، به دست جمهوری‌خواهان می‌افتد و با چه حاشیه‌ای. کنترل جمهوری خواهان به جمهوری خواهان این امکان را می دهد که از اقدام در مورد افزایش یا تعلیق موقت خودداری کنند، مگر اینکه بایدن و دموکرات های سنا با خواسته های جمهوری خواهان موافقت کنند. کاهش هزینه های تامین اجتماعی یا مدیکر.

پرداختن به محدودیت بدهی در حال حاضر به جای چند هفته یا چند روز قبل از اینکه وزارت خزانه داری اتاق استقراض را تمام کند، گسست از الگوی گذشته کنگره است. اما همچنین به دموکرات‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت پیروزی در مجلس نمایندگان، با گروگان گرفتن افزایش اولویت‌های جمهوری‌خواه، از شانس استفاده از آن در دو سال آینده محروم کنند.

یکی از دموکرات‌های سرشناس سنا، سناتور الیزابت وارن (D-Mass)، به نفع افزایش محدودیت‌ها زودتر از دیرتر اعلام شد. نوشتن در نیویورک تایمز دموکرات‌ها باید آن را تقویت کنند تا جمهوری‌خواهان نتوانند اقتصاد ما را در سال آینده گروگان بگیرند.

اکثریت بسیار محدود مجلس نمایندگان حزب جمهوری خواه ممکن است دموکرات ها را متقاعد کند که خطر یک تقابل دیگر به سبک سال 2011 کم است و می توان از اردک لنگ برای پایان دادن به کار روی صورتحساب های هزینه های سالانه، یک لایحه سیاست دفاعی و یک لایحه برای مدون کردن حق استفاده کرد. ازدواج همجنس گرایان

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

افزایش سقف بدهی با رای فقط دموکرات‌ها در مجلس سنا به زمان گرانبهای زیادی نیاز دارد، هم برای تصویب بودجه و هم برای تصویب یک لایحه مجزا برای محدودیت بدهی.

سناتور الیزابت وارن (D-Mass.) در یک گردهمایی تبلیغاتی ماه اکتبر برای نامزد فرمانداری تینا کوتک.  (عکس: متیو لوئیس رولان از طریق گتی ایماژ)

هر دو قانون همچنین دموکرات‌های سنا را ملزم می‌کنند که از طریق رای‌آمیز رای، یک سری رای‌های برقی یک روزه در مورد اصلاحیه‌هایی که اغلب برای ارائه تبلیغات کمپین علوفه مطرح می‌شوند، به تعویق بیفتند. و دموکرات های سنا برای انتخاب مجدد در سال 2024 نیز ممکن است تمایلی به رای دادن به افزایش آن نداشته باشند.

سناتور الیزابت وارن (D-Mass.) در یک گردهمایی تبلیغاتی ماه اکتبر برای نامزد فرمانداری تینا کوتک. (عکس: متیو لوئیس رولان از طریق گتی ایماژ)

البته سقف بدهی چیزی است که ما باید با آن مقابله کنیم. و این چیزی است که ما در چند هفته آینده به آن نگاه خواهیم کرد.» در یک کنفرانس خبری در شهر نیویورک

وجود داشت 31.176 تریلیون دلار بدهی تحت پوشش محدودیت تا چهارشنبه، فقط چند صد میلیارد زیر حد مجاز است. خزانه داری همیشه مانورهای حسابداری مختلفی را به کار گرفته است، هرچند، با نزدیک شدن به سقف سقف و انجام مجدد این کار، زمان کافی برای ماندن در زیر حد مجاز تا پاییز یا اواخر تابستان 2023 خواهد بود.

«دوباره، پیروزی در مجلس سنا به ما اهرم‌های زیادی را داد که چگونه به جلو برویم، اگر این کار را در اردک لنگ انجام ندهیم. اما امید من این است که بتوانیم آن را در اردک لنگ انجام دهیم.”

یکی از سخنگویان یارموت هفته گذشته به هاف پست گفت: «او دوست دارد بدون توجه به نتیجه انتخابات، آن را در اردک لنگ لغو کند.

اقدام مشابهی در سال 2011 منجر به محدودیت‌های ملایمی برای هزینه‌های دفاعی و غیردفاعی سالانه شد که کنگره هر سال تصویب می‌کند. اما کشمکش بر سر این موضوع منجر شد اولین کاهش ارزش بدهی دولت آمریکا همیشه.

رهبران دموکرات کنگره روز یکشنبه اعلام کردند که مایلند افزایش سقف بدهی فدرال را در طول جلسه آینده کنگره بررسی کنند، در حالی که هر دو اتاق کنگره به سلامت در دستان دموکرات باقی می مانند.

ما خواهیم دید که آنها چه ادعایی دارند که می خواهند انجام دهند. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (دولت کالیفرنیا) در برنامه تلویزیونی ABC با عنوان «این هفته با جورج استفانوپولوس» گفت: «اما فکر می‌کنم بهترین کار ما این است که این کار را اکنون انجام دهیم».

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) که تازه از اعلام پیروزی دموکرات‌های سنا در شنبه شب گذشته بود، کمی محتاط‌تر بود و احتمالاً بازتاب محدودیت‌های سیاسی و زمانی مربوط به محدودیت بدهی‌های مجلس او بود.

سناتور الیزابت وارن (D-Mass.) در یک گردهمایی تبلیغاتی ماه اکتبر برای نامزد فرمانداری تینا کوتک. (عکس: متیو لوئیس رولان از طریق گتی ایماژ)

دعواهای دوره ای سقف بدهی باعث شده است برخی استدلال کنند که این محدودیت باید حذف شود یا آنقدر بالا برود که تبدیل به یک موضوع بی مورد شود. جان یارموت (D-Ky.) رئیس بودجه مجلس بازنشستگی، از قانونی حمایت می‌کند تا به وزارت خزانه‌داری اختیار بازگرداندن بدهی را بدهد، جایی که این وزارتخانه قبل از ایجاد محدودیت بدهی در حدود جنگ جهانی اول در آنجا اقامت داشت.