یکشنبه برای دریاچه کاری است. جان مک کین را در حال خنده به تصویر می کشم

این شب برای نامزدی است که راه خود را در طول مبارزات انتخاباتی 17 ماهه تا این لحظه شکسته و سوزانده است.

چند روز پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی، او در نشست سران CPAC در دالاس ایستاد تا پیروزی خود را جشن بگیرد.

و لیک تا حد زیادی در رسانه های اجتماعی سکوت کرده است.

او گفت: “آمریکا و آریزونا: ما باهوش ترین و بهترین وکلا را در کشور داریم، همین جا روی زمین در آریزونا.” توییت کرد در جمعه. هر برگه رای چشم به آن است. آرای GOP (روز انتخابات) از امشب شروع به ریزش می کند. شامپاین خود را سرد نگه دارید، آرای ما در شرف شروع است.»

از آن زمان هابز کمی پیشروی خود را افزایش داده است.

و تا کنون، به نظر می رسد، او آنها را دریافت نکرده است.

برای دریاچه کاری، همه چیز به امشب می رسد.

من؟ من نمی دانم که آیا او در حال حاضر اصلاً به جان مک کین فقید فکر می کند، مردی که او زمانی او را “نماد” و اخیرا “بازنده” می نامید.

روز سه‌شنبه، لیک، همانطور که در طول مسابقه انجام داده بود، پیش‌بینی کرد که در یک مسابقه بزرگ برنده خواهد شد. در روزهای بعد، در حالی که او در رای گیری عقب بود، به دور رسانه های محافظه کار رفت تا در مورد نتایج تردید ایجاد کند، حتی در حالی که همچنان به رای دهندگان خود اطمینان می داد که پیروزی او “حتمی” است.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: امروز برای دریاچه کاری ساخته یا شکسته است. آیا می شنوم که جان مک کین می خندد؟





منبع

به گفته پل بنتز، نظرسنجی HighGround، قبل از سقوط روز شنبه، لیک به 54.2 درصد از آرای باقی مانده نیاز داشت تا بتواند به کیتی هابز برسد.

شایان ذکر است، کیمبرلی یی، خزانه‌دار جمهوری‌خواه، نزدیک به 110000 رای بیشتر از نامزد جمهوری‌خواه برای فرمانداری دارد – آرایی که به او اجازه می‌داد تمام هفته خوب بخوابد.

این را در نظر بگیرید، از انتشار آرا در روز شنبه در شهرستان Maricopa:

لیک در کاهش رأی‌گیری عصر یکشنبه وضعیت بهتری خواهد داشت، همانطور که مناطق شدیدتر جمهوری‌خواه گزارش می‌دهند. اما با وجود تنها 250000 رای از 2.5 میلیون برگه رای باقی مانده برای شمارش، پنجره برای افتخار جنبش فوق‌العاده MAGA به سمت جنوب می‌لغزد.

او با تشویق وحشیانه جمعیت فوق‌العاده MAGA اعلام کرد: «ما یک سهم را در قلب ماشین مک‌کین راندیم».

همانطور که امواج قرمز از راه می‌رسند، بیشتر شبیه قطره‌های صورتی بود – چیزی که باید آلارم را در کاریزونا به صدا درآورد، با توجه به اینکه اکثر برگه‌های رای منتشر شده در روز شنبه مربوط به ریزش زودهنگام رأی‌گیری در روز انتخابات در پایگاه‌های جمهوری‌خواه در شمال فینیکس و شرق بود. دره.

“خب، جهنم را بیرون کن!” لیک به آنها گفت.

امشب باید همه چیز را بگوید.

دریاچه کاری وارد مرکز رای‌گیری در اداره پست مرکز شهر فینیکس می‌شود تا با فرزندانش رای خود را در 8 نوامبر 2022 به صندوق بیندازد.

در روز جمعه قبل از انتخابات عمومی، او در طول یک رویداد تبلیغاتی به “میهمانی مک کین” تمسخر کرد و افزود: “پسرم، آریزونا بازنده هایی را تحویل داده است، اینطور نیست؟”

اکنون او به 57.25٪ نیاز دارد.

او در حالی که با «جنبش «اول آمریکا» پیش می‌رفت، به رأی‌دهندگان میانه‌رو جمهوری‌خواه یا مستقل‌ها نیازی نداشت – یا ظاهراً می‌خواست.

دریاچه کاری وارد مرکز رای‌گیری در اداره پست مرکز شهر فینیکس می‌شود تا با فرزندانش رای خود را در 8 نوامبر 2022 به صندوق بیندازد.

برای لیک، همه چیز به رای امشب برمی گردد.

به رابرتز در [email protected] برسید. او را در توییتر دنبال کنید @LaurieRoberts.

تا اینجای کار، به نظر می رسد که آنها همین کار را انجام داده اند.

راشل میچل، نامزد جمهوری خواه برای شهرستان ماریکوپا، 9059 رای نسبت به رقیب دموکرات خود به دست آورد. لیک تنها 3001 نسبت به هابز به دست آورد.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید: امروز در azcentral.com مشترک شوید.

ما هیچ جمهوری خواه مک کین در اینجا نداریم، نه؟ او پرسید.