مارینرها در معاملات ضرب الاجل با غول ها، داجرز عمق بیشتری می دهند

دیپوتو گفت که سیاتل به سه اولویت اصلی خود پرداخته است، حتی اگر حرکت های روز سه شنبه پس از افزودن کاستیلو، سر و صدا نداشت.

بخشی از ریاضیات دیپوتو در تصمیم گیری منطقی این است که مارینرز انتظار دارند در چند هفته آینده به آن برگردند. از نظر تهاجمی، دیپوتو گفت که انتظار می رود خولیو رودریگز و دیلن مور پس از پایان دوره حضورشان در لیست مصدومان آماده بازگشت باشند و میچ هانیگر ممکن است به زودی دوباره به تیم ملحق شود. هانیگر از اواخر آوریل به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از میادین دور بوده و در مرحله بازتوانی در Triple-A Tacoma است.

کاسالی با چهار هومر و 0.696 OPS در 41 بازی این فصل به 0.231 رسیده است، اما در حال حاضر در لیست مصدومان با کشیدگی مایل راست قرار دارد. او هفته گذشته یک دوره توانبخشی در لیگ کوچک را آغاز کرد، اما دیپوتو جدول زمانی برای بازگشتش به مسابقات اصلی نداشت.

سیاتل در بازی روز سه‌شنبه در نیویورک یانکیز با نتیجه 55 بر 49 بازی کرد و برای آخرین وایلد کارت AL از کلیولند برتری داشت.

Motre AP MLB: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

بره 31 ساله در درجه اول یک ضربه گیر برای داجرز بوده است. بازیکن چپ دست با دو ران خانگی و 0.770 OPS در 25 بازی با 0.239 ضربه می زند.

این بازیکن 33 ساله به خاطر مدیریت دفاعی و بازی اش مورد توجه است. فصل گذشته، او پنجمین شکارچی از حداقل سال 1900 شد که 5 بازی متوالی را برای جاینتز متوقف می کند. او در نهایت یک رکورد کوتاه به دست آورد که توسط اد فلپس در سال 1903 ثبت شد.

سیاتل، مایکل استریفلر، راست دست لیگ کوچک و اندی توماس، شکارچی را به سانفرانسیسکو فرستاد، و لمب در ازای دریافت پول نقد یا بازیکنی که نامش ذکر شود، اضافه شد. مارینرز همچنین تامی میلون چپ دست و جک لارسن را به عنوان بازیکن بیرونی انتخاب کردند.

دیپوتو گفت: “ما مشتاقانه منتظریم تا هجوم زیادی از استعدادها را از IL به اضافه سه بازیکنی که امروز اضافه کردیم به اضافه لوئیس کاستیلو به دست آوریم.”

انتظار می‌رود کاسالی از کال رالی، شکارچی سال دوم، حمایت کند. این بازیکن 25 ساله با 14 هوم ران و OPS 0.728 به 204 ضربه می زند.

سیاتل (AP) – سیاتل مارینرز روز سه‌شنبه قبل از پایان ضرب‌الاجل تجاری تکمیل شد، امیدوار بود که موفقیت بزرگ هفته گذشته آنها و برخی حرکات جزئی برای پایان دادن به طولانی‌ترین خشکسالی پلی آف در بیسبال کافی باشد.

___

مارینرز دو بازیکن مصدوم را از جاینت سان فرانسیسکو به نام های متیو بوید چپ دست و کرت کاسالی جذب کردند و همچنین جیک لمب داخلی را از لس آنجلس داجرز انتخاب کردند.

جری دیپوتو، مدیر کل سیاتل، هفته گذشته با خرید لوئیس کاستیلو، بازیکن سینسیناتی ردز، برای تقویت چرخش پیش از انتخاب چند نام کمتر شناخته شده که مارینرز امیدوار است در این زمینه نقش داشته باشد، سروصدا به پا کرد.

دیپوتو گفت: “ما بیرون رفتیم و بازیکنانی را شناسایی کردیم که فکر می‌کردیم واقعا می‌توانند ما را به سطح جدیدی برسانند.”

بوید قراردادی یک ساله به ارزش 5.2 میلیون دلار با سانفرانسیسکو امضا کرد، اما پس از عمل جراحی در سپتامبر گذشته به دلیل پارگی تاندون خم کننده، تمام فصل را کنار گذاشته است. دیپوتو گفت که ریکاوری او در ژوئن پس از یک شکست متوقف شد، اما او ماه گذشته پرتاب را از سر گرفت و انتظار می‌رود مدتی بعد در تابستان بازگردد. او سال گذشته قبل از مصدومیت برای دیترویت در 15 بازی شروع 3.89 ERA داشت.

دیپوتو گفت: «کال مرتب بازی می‌کند، و وقتی می‌گویم به طور منظم، او هر روز بازی می‌کند، به شکلی یا فرمی، چه در تمام بازی باشد، چه در اواخر وقت و ما می‌خواهیم مقداری از بار را از دوشش برداریم.»

سیاتل قصد دارد از بوید به عنوان یک تسکین دهنده طولانی مدت زمانی که او آماده پیوستن به باشگاه است استفاده کند.

دیپوتو همچنین گفت که تسکین دهنده های دیگو کاستیلو و کن گیلز باید به زودی برگردند و این تیم را تقویت کنند.