امبر هرد متهم به ویرایش عکس‌های کبودی‌هایش در جریان محاکمه افترا بود. اسناد بدون مهر نشان می دهد که تیم او جانی دپ را به همین موضوع متهم کرده است.

تیم دپ استدلال می‌کرد که تاریخ‌های «تغییرشده» که آکرت به آن اشاره می‌کرد، نشان‌دهنده آخرین ذخیره‌سازی تصویر بود و گفت که یافته‌های آکرت «تعصب ناعادلانه» ایجاد می‌کند که «هیات منصفه را گمراه می‌کند».

تیم دپ مدعی شد که هرد عکس‌ها را ویرایش کرده است تا چهره او “قرمزتر به نظر برسد” که هرد آن را رد کرد. شنیده می گوید که عکس ها به دلیل نور متفاوت بودند.

سپس وکیل دپ شاهدانی را آورد که گفتند در آن زمان متوجه کبودی روی صورت هرد نشده بودند.

آکرت در طول دادگاه شهادت داد که عکس های هرد اصلی بوده است. برایان نیومایستر، شاهد پزشکی قانونی دپ، شهادت داد که نمی تواند تأیید کند که آیا عکس ها تغییر کرده اند یا خیر.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

تیم امبر هرد گفت که یک تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی صحت عکس های جراحت ارسال شده توسط جانی دپ را زیر سوال برد.

  • وکیل دپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    تیم هرد در مورد تجزیه و تحلیل آکرت گفت: «فقدان تاریخ های ایجاد و/یا تاریخ های اصلاحی که حقایق را پس از تاریخ ثبت می کنند، می تواند نشانه ای از دستکاری شواهد دیجیتالی باشد.

    در میان اختلافات ادعا شده، یک عکس بود که تاریخ ساخت آن سال 2019 بود، اگرچه بر اساس حرکت، عکس ظاهراً در سال 2015 گرفته شده بود. به گفته تیم هرد، عکس دیگری تاریخ ایجاد ندارد اما تاریخ تغییر آن ژوئیه 2020 است.

    امبر هرد و جانی دپ

    هرد در طول محاکمه پس از اینکه دو تصویر از کبودی های او در ماه مه 2016 در کنار هم در طول دادگاه نشان داده شد، مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آن ها به میزان قابل توجهی قرمزتر از دیگری بود.

    تیم هرد، از جمله وکلای بنجامین روتربورن و الین بردهافت، ادعا کردند که ابرداده‌های عکس‌های ارسال شده توسط تیم دپ حاوی تاریخ‌هایی است که نشان می‌دهد عکس‌ها سال‌ها پس از گرفتن تغییر کرده‌اند، بر اساس یک درخواست حرکت از دسامبر 2021 که در آخر هفته از مهر و موم خارج شد و توسط آن بررسی شد. دیلی بیست.

    هرد همچنین متهم به ویرایش عکس‌های مربوط به سوء استفاده در جریان محاکمه افترا بود.

  • نزدیک به 6000 صفحه از اسناد محاکمه دپ هرد در این آخر هفته باز شد.

  • این تیم همچنین از دپ درخواست کرده است که «همه ضبط‌های حاوی صدای خانم هرد» را تولید کند، اما ادعا می‌کند که فایل‌های صوتی ارائه‌شده ویرایش شده‌اند. تیم هرد صوت کامل را درخواست کرد.

    طبق درخواستی که تیم دپ ارائه کرده است، دادگاه حکم به رد شهادت آکرت در طول دادگاه داد.

    وکلای امبر هرد، جانی دپ را به ویرایش عکس‌های خراش‌ها و کبودی‌هایش و همچنین صدای هرد متهم کردند که در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از محاکمه افترا ارائه شده بود.

    امبر هرد و جانی دپ از یکدیگر به اتهام افترا شکایت کردند. محاکمه خبر ملی شد.رویترز/رویترز

    • به گزارش دیلی بیست، کارشناس پزشکی قانونی جولیان آکرت، که توسط تیم هرد برای بررسی عکس و اسناد صوتی دپ استخدام شده بود، صحت آنها را زیر سوال برد.