تهدیدات جمهوری خواه میشیگان را مجبور می کند تا روز انتخاباتی را که در میخانه لنسینگ برنامه ریزی شده بود لغو کند


سخنگوی حزب جمهوری خواه میشیگان پس از دریافت چندین تهدید به مرگ و سایر وعده های خشونت آمیز، جشن انتخابات مقدماتی را که برای عصر سه شنبه برنامه ریزی شده بود در لنسینگ لغو کرد.

گوستاوو پورتلا، مدیر ارتباطات حزب جمهوری خواه میشیگان، گفت که کارکنان این تهدیدها را به اداره پلیس لنسینگ گزارش کردند.

پورتلا گفت، قبل از لغو لغو، جمهوریخواهان میشیگان قصد داشتند سه شنبه شب برای نامزدهای خود در مرکز شهر Kelly’s Downtown، یک میخانه ایرلندی در میدان واشنگتن جنوبی جشن بگیرند. او انتظار داشت که حدود 100 نفر از جمله قانونگذاران جمهوری خواه ایالتی و مقامات حزب از منطقه در این مراسم حضور داشته باشند.

به روز رسانی زنده:: رای دهندگان در آریزونا، کانزاس، میشیگان، میسوری، واشنگتن به پای صندوق های رای می روند

مقدماتی 2 آگوست:: سقط جنین، دعوای درونی دموکرات ها و تعداد زیادی از دونالد ترامپ

تهدیدها شامل حملات مرگبار احتمالی علیه کارکنان و مقر حزب در خیابان سیمور در لنسینگ بود. صبح روز سه‌شنبه با مردی تشدید شد که بر سر کارکنان زن فریاد زد و آنها را تهدید به تیراندازی کرد و در عین حال گفت که “می‌خواهد زنان را به بردگی بکشد” و ساختمان را به آتش بکشد.

مقر حزب جمهوری خواه میشیگان در لنسینگ.

مقر حزب جمهوری خواه میشیگان در لنسینگ.

پورتلا گفت: «کارمند زن که مورد آزار لفظی قرار گرفت به مدت 10 سال در مهمانی کار کرده است و هرگز این نوع خشونت را ندیده بود.

جردن گولکیس، سخنگوی اداره پلیس لنسینگ، گفت که این اداره به این حادثه در مقر حزب حوالی ساعت 7:42 صبح امروز پاسخ داد.

او در بیانیه ای گفت: “زمانی که مأموران رسیدند، متهم آنجا نبود. افسران پلیس لنسینگ با فردی از آدرس تماس گرفتند تا مطمئن شوند متهم برنگشته است. به تمام شیفت های آینده اطلاع داده می شود تا توجه ویژه ای به آن منطقه داشته باشند.”

او گفت که هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.

انتخابات مقدماتی یک لحظه کلیدی برای جمهوریخواهان میشیگان است: حزب قرار است نامزدی را برای مقابله با فرماندار گرچن ویتمر در پاییز انتخاب کند. رقابت به طور فزاینده‌ای داغ شده است، اما حزب در حال برنامه‌ریزی یک رویداد وحدت روز چهارشنبه با نامزدهای مورد تایید خود برای دادستان کل و وزیر امور خارجه است. پورتلا گفت که این رویداد ادامه خواهد داشت، اما حزب در حال استخدام امنیت بیشتری است.

ران ویزر، رئیس مشترک حزب جمهوری خواه میشیگان، در کنفرانس ایالتی MIGOP در DeVos Place در Grand Rapids در 23 آوریل 2022 سخنرانی می کند.

ران ویزر، رئیس مشترک حزب جمهوری خواه میشیگان، در کنفرانس ایالتی MIGOP در DeVos Place در Grand Rapids در 23 آوریل 2022 سخنرانی می کند.

سخنگوی حزب دموکرات میشیگان برای روز سه‌شنبه رویداد مشابهی را برنامه‌ریزی نکرده است و اخیراً هیچ تهدیدی دریافت نکرده است.

به نظر می رسد که چندین نفر با توجه به این اخبار، جمهوری خواهان را مسخره می کنند و به این معناست که اعضای جمهوری خواه مانند رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در گذشته تهدیداتی را تحریک کرده اند.

بیشتر: محکومیت مرد فلوریدا به تهدید مرگ رشیده طلیب، نماینده میشیگان

بیشتر: مردی به اتهام تهدید بمب گذاری در کاپیتول میشیگان به یک سال زندان محکوم شد

“هرگز فکر نمی کردم پلنگ صورت *من* را بخورد.” رودریکا اپل وایت توییت کرد، سخنگوی حزب دموکرات میشیگان.

پورتلا این اظهارات و سایر اظهارات مشابه را محکوم کرد.

او در بیانیه‌ای گفت: «مایه تاسف است که اعضای حزب مخالف این موضوع را درک می‌کنند و با این وضعیت شوخی می‌کنند، اما این نوع سیاستی است که آنها اکنون انجام می‌دهند.

حزب ما منصرف نخواهد شد و علیرغم تهدیدهای مداوم به تلاش خستگی ناپذیر برای سیاست های جمهوری خواهان ادامه خواهیم داد. هیچ نوع خشونت علیه زنان هرگز نباید تحمل شود.

دانا نسل، دادستان کل میشیگان بارها گفته است که تهدیدها علیه مقامات منتخب در حال افزایش است و این اقدامات را محکوم کرده است. یک سخنگوی گفت هر گونه تهدید “باید به طور قطع به مجریان قانون محلی گزارش شود و همچنین می تواند به وزارت دادستان کل گزارش شود.”

با دیو بوچر در [email protected] یا 313-938-4591 تماس بگیرید. او را در توییتر @Dave_Boucher1 دنبال کنید.

این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: تهدید حزب جمهوری خواه میشیگان را مجبور می کند رویداد روز انتخابات را لغو کند.





منبع