مادری که کودک نوپا را در حالی که او به تعطیلات می‌رفت تنها گذاشت، به حبس ابد محکوم شد

یک زن کلیولند که پس از رها کردن کودک نوپایش در خانه تنها در یک زمین بازی در حالی که به تعطیلات 10 روزه رفته بود، به قتل خشن اعتراف کرد، دوشنبه به حبس ابد بدون آزادی مشروط محکوم شد.

یک قاضی متوجه شد که کریستل کاندلاریو، 32 ساله، زمانی که دختر 16 ماهه خود، جیلین کاندلاریو، را در حالی که به پورتوریکو سفر می کرد، در یک زمین بازی، “به دام افتاده در یک زندان کوچک” رها کرد، مرتکب “عمل نهایی خیانت” شده است. و دیترویت در ژوئن گذشته.

قاضی برندن شیهان در صدور حکم به کاندلاریو گفت: «همانطور که شما اجازه ندادید جیلین از حبس خود خارج شود، باید بقیه عمر خود را در سلولی بدون آزادی بگذرانید.

الیزابت مونی، متخصص پزشکی قانونی تشخیص داد که جیلین از گرسنگی و کم آبی شدید به دلیل بی توجهی به کودکان مرده است و مرگ جیلین را یک قتل اعلام کرد.

کریستل کاندلاریو دختر 16 ماهه خود، جیلین کاندلاریو را در حالی که به تعطیلات 10 روزه رفته بود، در خانه تنها گذاشت.کریستل کاندلاریو دختر 16 ماهه خود، جیلین کاندلاریو را در حالی که به تعطیلات 10 روزه رفته بود، در خانه تنها گذاشت.

کریستل کاندلاریو دختر 16 ماهه خود، جیلین کاندلاریو را در حالی که به تعطیلات 10 روزه رفته بود، در خانه تنها گذاشت. عکس خانوادگی از طریق WKYC

کاندلاریو همچنین به جرم به خطر انداختن کودکان اعتراف کرد.

در جلسه صدور حکم روز دوشنبه، که توسط ایستگاه خبری کلیولند WKYC پخش شد، دادستان ها ویدئوی امنیتی را پخش کردند که نشان می دهد کاندلاریو در تاریخ 6 ژوئن با چمدان از خانه خود خارج می شود و صبح روز 16 ژوئن بازمی گردد. مقامات گفتند حدود 10 دقیقه بعد، کاندلاریو با 911 تماس گرفت. ، گفت که دخترش در حال مرگ است.

دادستان ها گفتند کاندلاریو قبل از رسیدن اولین امدادگران دخترش را با لباس تمیز پوشاند، اما مونی در دادگاه گفت که مدفوع روی دست ها و پاهای جیلین، زیر ناخن ها و روی دهان و دندان هایش پیدا کرده است – که بازرسان گفتند که در ابتدا معتقد بودند کثیفی است.

صدای مونی هنگام توصیف شرایط “وحشتناک” مرگ کودک نوپا لرزید و گفت که جیلین تا یک هفته قبل از مرگش رنج شدید و طولانی را تجربه کرده است.

کاندلاریو، معلم جایگزین سابق، در ابتدا به بازرسان گفت که در خانه از دخترش مراقبت می‌کرده است، دختری که قبل از اینکه در 16 ژوئن بی‌توجه بود، بیمار بود و استفراغ می‌کرد.

گروهبان پلیس کلیولند ترزا گومز، یکی از بازرسان قتل در این پرونده، از دادگاه به خاطر اجازه دادن به او برای “صدایی برای جیلین” در هنگام توصیف نتایج “وحشتناک” تحقیقات تشکر کرد.

گومز گفت: “کاندلاریو به تعطیلات در پورتوریکو با دوست پسرش اهمیت بیشتری می داد تا سلامتی، ایمنی و رفاه دخترش.”

گومز گفت: «جیلین با ترس و تنهایی به مرگی طولانی و دردناک مرد، در حالی که مادرش از ساحل و آفتاب لذت می برد.

درک اسمیت، وکیل مدافع کاندلاریو، گفت که کاندلاریو به دلیل افسردگی و اضطراب تحت درمان قرار گرفته است، اما بیماری او “توجیهی” برای اعمال او ندارد.

او گفت: «آنها خودشیفته، خودخواه، نفرت انگیز بودند – بدترین والدینی که می توان تصور کرد.

والدین کاندلاریو از قاضی درخواست رحمت و شفقت کردند و از طریق یک مترجم گفتند که دخترشان از “بیماری های روحی و عاطفی” رنج می برد که بر “قضاوت و عقل خوب” او تأثیر گذاشته است.

کاندلاریو در حالی که به قاضی در مورد درد و رنج شدید خود و مبارزه با افسردگی گفت، گریه کرد.

کاندلاریو از طریق یک مترجم گفت: “من سعی نمی کنم اعمالم را توجیه کنم، اما هیچ کس نمی دانست که چقدر رنج می کشم و در چه شرایطی هستم.” او گفت که هر روز برای بخشش دعا می کند.

قاضی گفت که تلاش های کاندلاریو برای سرپوش گذاشتن بر جنایت خود به او نشان داد که او پشیمان نیست.

او گفت که او فرصت های زیادی برای نجات دخترش داشت که احتمالاً یک هفته در حالی که دخترش نبود زندگی می کرد.

«با وجود همه رنج‌هایی که داشت، آن بچه کوچولو دوام آورد و منتظر بود کسی او را نجات دهد. و شما می توانستید با یک تماس تلفنی ساده این کار را انجام دهید.

مربوط…

منبع