لیز چنی می‌گوید جمهوری‌خواهان برای توجیه اسناد طبقه‌بندی شده در مار-آلاگو «تغییرها» را پشت سر می‌گذارند، نشان می‌دهد که ترامپ چقدر برای حزب «بسیار مخرب» بوده است.

لیز چنی، نماینده ایالت وایومینگ، گفت که ادامه دفاع جمهوری خواهان از دونالد ترامپ در بحبوحه نگهداری اسناد بسیار محرمانه در املاک خود در مار-آ-لاگو، نشان می دهد که رئیس جمهور سابق تا چه حد برای جمهوری خواهان “بسیار مخرب” بوده است.

در این مصاحبه، چنی اشاره کرد که اطلاعات و شواهد جدیدی در جریان نشست تلویزیونی روز چهارشنبه در واشنگتن دی سی شنیده خواهد شد.

جکسون هول، وای – 16 اوت: لیز چنی، نماینده ایالت وایو، در حالی که برای رأی دادن به کتابخانه شهرستان تتون در طی انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در روز سه شنبه، 16 اوت 2022 در جکسون هول، WY می رسد، با خبرنگاران صحبت می کند.عکس توسط Jabin Botsford/The Washington Post از طریق Getty Images

  • لیز چنی

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

هنگامی که اسمیت از او پرسید که آیا مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق شهادت خواهد داد، چنی گفت که امیدوار است.

او به ایوان اسمیت، مدیر عامل تگزاس تریبون گفت: «فکر می‌کنم این آخرین نمونه از اینکه دونالد ترامپ اساسا چقدر مخرب بوده است و بخشی از تخریبی است که او ایجاد کرده رفتاری است که ظاهراً اکنون حزب من آن را می‌پذیرد».

صحبت كردن در جشنواره تریبون تگزاسچنی گفت که اعضای حزب جمهوریخواه “در حال انقباضات هستند.”

  • چنی گفت که این نشان می دهد که دونالد ترامپ تا چه حد “بسیار مخرب بوده است.”

  • لیز چنی اعضای حزب جمهوری خواه را که به دفاع از دونالد ترامپ ادامه می دهند، فراخواند.

  • روز دوشنبه، چنی در یکی از اولین سخنرانی‌هایش پس از شکست اولیه‌اش در ماه اوت، گفت که پنس «اساساً در آن روز رئیس‌جمهور بوده است».

    نایب رئیس کمیته 6 ژانویه یکی از معدود منتقدان سرسخت جمهوری خواه ترامپ از ترامپ بوده است. او در ماه اوت، کرسی کنگره خود را به هریت هیگمن، نامزد مورد حمایت ترامپ واگذار کرد.

    وی با اشاره به وقایع 6 ژانویه که در آن پنس در برابر فشار ترامپ برای برگرداندن نتیجه انتخابات مقاومت کرد، گفت: «معاون رئیس جمهور در آن روز نقش مهمی ایفا کرد. و خلاف قانون اساسی بود و مایک پنس از انجام این کار امتناع کرد و بنابراین ما از او سپاسگزاریم زیرا او کار درست را در آن روز انجام داد.”

    صحبت کردن در جشنواره تریبون تگزاسچنی از اعضای ارشد حزب جمهوری خواه خواست تا از ترامپ حمایت کنند، مانند کسانی که ماموران فدرال را که در 8 اوت حکم بازرسی را در اقامتگاه وی در فلوریدا اجرا کردند، مورد انتقاد قرار دادند.