لیز چنی می گوید که برای دموکرات ها کمپین خواهد کرد

آستین – لیز چنی، نماینده جمهوری خواه، شنبه گفت که مایل است برای دموکرات ها کارزار انتخاباتی کند، زیرا از پذیرش نامزدهای حزبش که نتایج انتخابات 2020 را انکار می کنند انتقاد کرد.

چنی گفت که فکر نمی کند جلسات استماع کمیته در این هفته به پایان برسد.

چنی گفت: «او نشان داده است که کسی است که سم دونالد ترامپ را نخریده است – اما اخیراً برای کری لیک که منکر انتخابات است و خطرناک است، مبارزات انتخاباتی انجام داد.

چنی، اهل وایومینگ، پس از باخت در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان به رقیب مورد حمایت ترامپ در ماه اوت، در حال خروج از کنگره است.

رئیس بنی تامپسون، خانم دکتر، هفته گذشته گفت که اگر چیز دیگری توسعه پیدا نکند، این آخرین خواهد بود، “اما این موضوع در سنگ نیست زیرا اتفاقاتی رخ می دهد.”

چنی گفت: «این چیزی است که ما نمی‌توانیم در حزب خود ببینیم. ما نمی‌توانیم چنین مکان‌هایی را ببینیم، و من فکر می‌کنم بسیار مهم است که در این مورد شفاف باشیم.»

چنی به سادگی وقتی از او پرسیده شد که آیا مایل است برای دموکرات‌ها دست و پا بزند، گفت: «بله» اولین باری که به صراحت چنین گفت.

یانگکین روز جمعه در جشنواره تریبون تگزاس از کمپین برای لیک دفاع کرد. او گفت: «من راحت از نامزدهای جمهوری خواه حمایت می کنم. و ما در مورد همه چیز توافق نداریم. من گفته ام که اعتقاد راسخ دارم که جو بایدن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.»

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

چنی این اظهارات را در بحثی در جشنواره تریبون تگزاس در آستین در حالی بیان کرد که در مورد نامزد فرمانداری آریزونا و منکر انتخابات کری لیک صحبت می کرد.

چنی در پاسخ به این سوال که آیا او برای کیتی هابز – رقیب دموکرات لیک – کمپین تبلیغاتی خواهد کرد یا خیر، گفت: “من تمام تلاشم را می کنم تا مطمئن شوم که دریاچه کاری انتخاب نشود.”

چنی که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است، گفت: “حزب گرایی باید حدی داشته باشد” و از گلن یانگکین فرماندار ویرجینیا نام برد که گفته است برای لیک کمپین خواهد کرد.

چنی گفت: “ما پیش بینی نمی کنیم که این آخرین جلسه استماع باشد.”

کمیته مجلس نمایندگان قرار است روز چهارشنبه برای آخرین جلسه استماع خود بازگردد.

او همچنین چیز زیادی در مورد برنامه های کمیته مجلس نمایندگان برای تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده، که او یکی از دو عضو جمهوری خواه است، فاش نکرد.

چنی در مراسم روز شنبه در تگزاس از ارائه جزئیات زیادی در مورد برنامه های خود، از جمله اینکه آیا برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد، خودداری کرد.