لوتی ماس مدل گفت که عوامل مدلینگ در صحنه فیلمبرداری او را “دختر ساندویچی ژامبون و پنیر” صدا می زدند.

“هر وقت سر صحنه یا در بازیگری غذا می خوردم، عواملم به من می خندیدند. آنها می گفتند: “اینم “دختر ساندویچ ژامبون و پنیر” یا “او یک ساندویچ ژامبون و پنیر دیگر می خورد!” و من فقط می خندیدم،” لوتی به اشتراک گذاشت. “در آن زمان، من به عنوان یک دختر جوان متوجه نبودم که چقدر آسیب زا بود، همه چیزهایی که آنها به من گفتند. من بسیار خوش شانس هستم که به اختلال خوردن مبتلا نشدم.”

لوتی چهارشنبه در توییتر آمد تا افکار خود را به گفتگو اضافه کند. به گزارش پیپل، لوتی در توییتر خود نوشت: «خیلی حالم به هم خورده است که مردم پارتی بازی را سرزنش می کنند که چرا ثروتمند و مشهور یا موفق نیستند. این دختر 24 ساله پذیرفت که این “عادلانه نیست”، اما روی موضع خود ایستاد.

همانطور که خواهر ناتنی کوچکتر و جدا شده کیت ماس، 48 ساله، لوتی، 24 ساله، نوشت که او “در کانون توجه قرار گرفت.”

مدل و اینفلوئنسر Lottie Moss در مورد تجربه خود به عنوان یک مدل و محور خود در OnlyFans برای Glamour UK نوشت.

روز دوشنبه، Vulture با اشاره به افراد مشهوری که فرزندان افراد با ارتباط خوبی در صنعت سرگرمی هستند، مجموعه ای از مقالات در مورد “نوزادان نپو” منتشر کرد و نمونه های برجسته ای را ذکر کرد. دختر کیت، مدل لیلا گریس ماس، شامل این بازی شد.

در مقاله شخصی که روز پنجشنبه منتشر شد، لوتی در مورد نظراتی که در حین کار در صنعت مدلینگ دریافت کرد، صادقانه صحبت کرد.

لوتی، خواهر ناتنی کیت ماس، به اشتراک گذاشت که مامورانش با دیدن او در حال غذا خوردن سر صحنه فیلمبرداری “میخندند”.

  • مقاله لوتی یک روز پس از آن منتشر شد که او به دلیل توئیت‌هایش در مورد خویشاوندی با واکنش‌های منفی مواجه شد.

  • لوتی نوشت: “نمی خواستم سر کار حاضر شوم، نمی توانستم. و به خاطر آن سرزنش شدم. مامورانم به من می گفتند که “دختران دیگر می میرند تا در موقعیت تو باشند.” “تو خیلی ناسپاس می‌کنی. می‌خواستم فریاد بزنم. جایی در مسیر، کاملاً خودم را گم کردم و یک فروپاشی روانی داشتم.”

    لوتی نوشت که به خاطر خوردن در محل کار مورد تمسخر و تمسخر قرار گرفته است.

    لوتی ماس در هفته مد لندن 16 سپتامبر 2022.دیوید ام. بنت / گتی ایماژ

    • لوتی ماس در نمایش Dreaming Eli در هفته مد لندن سپتامبر 2022 در 16 سپتامبر 2022 در لندن، انگلستان شرکت می کند.

      لوتی ماس، 24 ساله، تجربیات منفی خود را در صنعت مدلینگ در مقاله ای برای Glamour UK به اشتراک گذاشت.

    • کیت ماس ​​(چپ) و لوتی ماس (راست) در هفته مد لندن در 16 فوریه 2014 شرکت می کنند.دیوید ام. بنت / گتی ایماژ

      لوتی به اشتراک گذاشت که در 13 سالگی او را پیشاهنگی کردند و در 16 سالگی کار در صنعت را آغاز کرد. در این مقاله، او زندگی خود را در آن زمان به عنوان یک “گردباد دیوانه” توصیف کرد و نوشت که اغلب احساس می کرد در سایه خواهر بزرگترش زندگی می کند.

      به گفته لوتی، تجربه او در صنعت مدلینگ بر سلامت روان او تأثیر منفی گذاشته است. هنگامی که او در مجموعه‌ها شکست می‌خورد، لوتی ادعا می‌کند که از او حمایت لازم نشده است.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    در آوریل 2021، Lottie یک قدم از مدلینگ عقب نشینی کرد و شروع به تولید محتوا در OnlyFans کرد. لوتی نوشت که تغییر به پلتفرم خدمات اشتراک او را بیش از مدلینگ توانمند کرد.

    لوتی ادامه داد: “زندگی منصفانه نیست – اگر ذهن خود را روی چیزی متمرکز کنید، می توانید هر کاری را انجام دهید! بنابراین به جای منفی بودن در مورد موفقیت دیگران، بروید و تلاش کنید و موفقیت خود را بسازید!” به گزارش Cosmopolitan، لوتی پس از واکنش شدید به دلیل اظهاراتش، حساب توییتر خود را حذف کرد.

    Lottie در پایان گفت: “صنعت مدلینگ بسیار جذاب است و OnlyFans بسیار شرور است، با این حال OnlyFans تنها جایی است که من اینقدر قدرتمند و امن احساس کرده ام.”

    کیت ماس ​​و لوتی ماس در نمایش منحصر به فرد تاپ شاپ در هفته مد لندن AW14 در تیت مدرن در 16 فوریه 2014 در لندن، انگلستان شرکت کردند.

    لوتی اخیراً پس از اینکه با وجود کمک خواهر ناتنی مشهورش در دفاع از حرفه مدلینگ موفق خود در توییتر منتشر کرد، خودش را در اخبار پیدا کرد.