ترامپ می‌گوید «کارت‌های تجاری» میلیون دلاری NFT از او به‌عنوان یک ابرقهرمان «بسیار زیبا» بوده و به پول مربوط نمی‌شود.

می‌دانی، وقتی به آن فکر می‌کنی، این یک هنر کمیک است، اما آن‌ها این هنر را به من نشان دادند و من گفتم، آه، من همیشه می‌خواستم یک کمر 30 اینچی داشته باشم.

ترامپ به یک شبکه محافظه کار گفت که NFT ها پس از فروختن هر کدام به قیمت 99 دلار «هنر» و «بسیار زیبا» هستند.

  • به گزارش نیوزویک، این “دیدها” ترامپ را به عنوان یک ابرقهرمان، گاوچران، فضانورد و تصاویر بیشتری از رئیس جمهور سابق نشان می دهد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    “من به این چیزها نگاه می کنم و می گویم “وای، این خیلی بامزه است، ممکن است بفروشد، ممکن است بفروشد.” ترامپ به OAN گفت: آنها فکر می کردند ظرف شش ماه فروخته می شود، در شش ساعت فروخته می شود.

    دونالد ترامپ صحبت می کند

    “من آن را به عنوان سرمایه تلقی نکردم. من آن را به عنوان – فکر می کردم آنها زیبا هستند. فکر می کنم با 99 دلار، شما این چشم اندازها را دریافت می کنید که بسیار زیبا و جالب هستند، و من آن را بسیار بیشتر از این دیدم. ترامپ گفت: به عنوان یک NFT.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از فروش کارت‌های معاملاتی توکن‌های غیرقابل تعویض خود در عرض 12 ساعت به خبرنگاران گفت که کارت‌های دیجیتال بیشتر درباره هنر هستند تا پول.

    Kayla Gallagher از Insider گزارش داد که هر کارت در اولین نسخه دسامبر خود به قیمت حدود 99 دلار فروخته شد. به گزارش گالاگر، اگرچه تخمین زده می‌شود که این کارت‌ها حدود 4.5 میلیون دلار برای سازندگانشان درآمد داشته باشند، اما مشخص نیست که آیا ترامپ پولی دریافت خواهد کرد یا خیر و به نظر می‌رسد که او با آن مشکلی ندارد.

    ترامپ در این ویدئو گفت: “خب، من چیزی در مورد آنها نمی دانستم و بعد گروهی آمدند و من این هنر را دوست داشتم. آنها این هنر را به من نشان دادند.”

    دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در 15 نوامبر 2022 در پالم بیچ فلوریدا در طی مراسمی در خانه خود در مار-آ-لاگو صحبت می کند.جو رادل/گتی ایماژ

    • به گزارش نیوزویک، دونالد ترامپ کارت های معاملاتی NFT را در چند ساعت می فروشد، اما می گوید که این موضوع پول نیست.

    • با وجود عدم علاقه ترامپ به سرمایه گذاری، این فروش بیش از یک میلیون دلار بود.

    در ویدئویی که روز شنبه در توییتر منتشر شد، ترامپ به شبکه محافظه‌کار OAN گفت که قبل از کسب بیش از یک میلیون دلار برای فروش کارت‌های تجاری که این تاجر تبدیل به سیاستمدار را به عنوان یک قهرمان به تصویر می‌کشد، از NFT‌ها اطلاعی نداشت.