“شما باعث می شوید که زنان دیگر احساس زیبایی کنند”

این سوپرمدل سابق 57 ساله، این هفته در اینستاگرام خود عکس سلفی بیکینی بدون تنه از تعطیلات چهار سال پیش در سنت مارتن را به اشتراک گذاشت. پوریزکووا در کپشن طولانی خود زمانی که “ابر قدرت” خود را کشف کرد، فاش کرد.

در سال 2018، پوریزکووا و اوکاسک اعلام کردند که پس از 28 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند. در زمان مرگ اوکاسک، این زوج چندین سال از هم جدا شده بودند. با این حال، آنها به طور قانونی طلاق نگرفتند و هنوز با هم زندگی می کردند. زوج سابق دو پسر به نام‌های جاناتان و الیور دارند.

“به من گفته شده بود که تصور من باعث می شد زنان برای دهه ها احساس بدی داشته باشند. اما چیزی که دوست دخترم می گفتند این بود که حضور من به آنها احساس زیبایی می کرد. نگاه کردن به من باعث می شد زنان احساس بدی داشته باشند، اما شنیدن من باعث شد احساس کنند. خوب،” او به اشتراک گذاشت.

پائولینا پوریزکووا

پوریزکووا سپس به اشتراک گذاشت که از این پاسخ دوستانش شگفت زده شده است، زیرا او برای چندین دهه “به خلاف آن متهم شده است”.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

پائولینا پوریزکووا پس از اشاره جراح پلاستیک به عیوب صورت خود دست زد: نیاز به اصلاح دارد

“پس شما پولی برای خرید مواد غذایی نداشتید؟” از پینکت اسمیت پرسید.

این زن 57 ساله در ادامه کپشن خود، به اشتراک گذاشت که افراد نزدیک به او در زندگی اغلب تصور می کنند که او به دریافت تعارف عادت کرده است، بنابراین آنها “بسیار به ندرت” به او تعارف می کنند. به همین دلیل، پوریزکووا این نکته را مهم می داند که کلمات خوب را به دیگران برساند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

در ماه نوامبر، پوریزکووا در برنامه «گفتگوی میز قرمز» اثر جادا پینکت اسمیت درباره مشکلات مالی پس از مرگ شوهر سابقش صحبت کرد.

پائولینا پوریزکووا ریک اوکاسک

ریک اوکاسک و پائولینا پوریزکووا در سال 1989 ازدواج کردند.

ریک اوکاسک، خواننده گروه The Cars، در سال 2019 در سن 75 سالگی به مرگ ناگهانی در خانه خود در شهر نیویورک درگذشت.

استفانی نولاسکو از فاکس نیوز دیجیتال در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

او ادامه داد: “قبل از اینکه من بروم و در اقیانوس شیرجه بزنم، به مال من نرسیدیم و وقتی برگشتم، دو دوست دخترم هیجان زده بودند. آنها فریاد زدند: “ما ابرقدرت شما را میخکوب کردیم”. احساس زیبایی کن”

پائولینا پوریزکووا کمی به تخیل می سپارد.

او نوشت: “آیا سطحی است؟ آیا سطحی است؟ شاید. اما چه کسی اهمیت می دهد که نتیجه یک لبخند از ته دل و کمی جهش اضافی در قدم باشد.” “هر زنی به روش خاص خود زیباست. چرا آن را جشن نمی گیریم؟”

پوریزکووا گفت: پول نقد نیست.

“چهار سال پیش، من در تعطیلات با دوستان خود در سنت مارتن بودم. ما در ساحل استراحت می کردیم، و من موضوع ابرقدرت ها را مطرح کردم. ابرقدرت های زندگی واقعی ما چه بودند؟ ما در مورد خود و هر کدام چه فکر می کردیم. دیگر؟” او شروع کرد.

پائولینا پوریزکووا در پست اخیر خود در اینستاگرام از “ابر قدرت” خود خبر داد.

در سال 2021، ستاره Swimsuit Sports Illustrated به پائولا پولیتو، نایب رئیس مدیریت ثروت جهانی UBS، گفت که او مجبور است برای خرید مواد غذایی به دوستان خود تکیه کند. پوریزکووا گفت که او هرگز با راکر پیش ازدواج امضا نکرد، تصمیمی که از آن پشیمان شد.

فرش قرمز پائولینا پوریزکووا

او در آن زمان توضیح داد: “من دو خانه رهن و حقوق بازنشستگی گرفتم، اما هیچ راهی برای پرداخت هیچ چیزی ندارم.” “بنابراین، بدیهی است که چیزها باید فروخته می شد، اما تا زمانی که آنها فروخته نشدند، من چیزی برای زندگی نداشتم. من به معنای واقعی کلمه یک سال را پشت سر گذاشتم که از دوستانم خواستم برای ما مواد غذایی بخرند. موقعیت خوبی برای حضور در آن نبود.”

هنگامی که اوکاسک درگذشت، پوریزکووا از شنیدن این که خواننده او را از وصیت خود خارج کرده و مدعی شد که او را “رها کرده است” شگفت زده شد.

پوریزکووا برای اولین بار در سال 1984 با اوکاسک در صحنه موزیک ویدیو “Drive” ملاقات کرد. او در آن زمان 19 ساله بود. آنها گفتند، “من” در سال 1989، زمانی که او 24 ساله و او 45 ساله بود. پوریزکووا ادعا کرد که اوکاسک به او گفته است که امضای یک پیش ازدواج “فال بد” خواهد بود.

پائولینا پوریزکووا ماه گذشته فاش کرد که پس از مرگ همسر سابقش، ریک اوکاسک، با مشکلات مالی خود دست و پنجه نرم می کند.