لایحه دموکرات های سنای ایالات متحده روی آب و هوا و هزینه های مراقبت های بهداشتی تاثیرگذار خواهد بود

مقررات مالیاتی

در حالی که گروه‌های زیست‌محیطی عمدتاً این لایحه را پذیرفتند، آنها خاطرنشان کردند که سازش‌هایی که توسط مانچین، که نماینده ویرجینیای غربی تولید زغال‌سنگ است، تضمین می‌شود، استفاده ایالات متحده از سوخت‌های فسیلی را طولانی‌تر می‌کند.

این لایحه به مشاغل و خانواده ها میلیاردها مشوق برای تشویق به خرید وسایل نقلیه الکتریکی و لوازم برقی کارآمد و همچنین تشویق سرمایه گذاری های جدید در انرژی بادی و خورشیدی ارائه می دهد که میزان ظرفیت تولید برق جدید و پاک را که به صورت آنلاین در جهان عرضه می شود دو برابر می کند. ایالات متحده تا سال 2024، با توجه به مدل سازی توسط پروژه Repeat در دانشگاه پرینستون.

با 370 میلیارد دلار هزینه های متمرکز بر آب و هوا، این لایحه به مهم ترین لایحه تغییرات اقلیمی تبدیل خواهد شد که تاکنون توسط کنگره تصویب شده است.

(داستان تصحیح می کند تا نشان دهد لایحه هنوز در حال بحث است.)

دفتر بودجه کنگره غیرحزبی تخمین می زند که Medicare با مذاکره در مورد قیمت دارو، 101.8 میلیارد دلار را طی 10 سال پس انداز خواهد کرد.

اقتصاددانان که می گویند این قانون می تواند به فدرال رزرو برای مبارزه با تورم کمک کند، انتظار ندارند در ماه های آینده تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد داشته باشد.

صنعت داروسازی می گوید مذاکره قیمت نوآوری را خفه می کند. قیمت‌های توافق‌شده برای 10 دارو از گران‌ترین داروها برای Medicare از سال 2026 اعمال می‌شود و این تعداد افزایش می‌یابد تا اینکه در سال 2029 به 20 دارو در سال برسد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا به خبرنگاران گفت: «این چیزی است که مردم آمریکا می‌خواهند». ما طبقه متوسط، خانواده‌های کارگر، آن‌هایی که برای رسیدن به طبقه متوسط ​​تلاش می‌کنند، اولویت می‌دهیم، به جای کاری که جمهوری‌خواهان انجام می‌دهند: اولویت دادن به آنهایی که در بالاترین سطح قرار دارند.»

میچ مک‌کانل، جمهوری‌خواه سنا، روز شنبه گفت: «دموکرات‌های سنا خشم مردم آمریکا را به‌عنوان دستوری برای یک ولگردی و ولگردی بی‌ملاحظه مالیات‌ها و خرج‌ها اشتباه می‌دانند». دموکرات‌ها می‌خواهند صدها میلیارد دلار افزایش مالیات و صدها میلیارد دلار هزینه‌های بی‌ملاحظه را از بین ببرند – و برای چه؟

گزارشی از سوی دفتر بودجه غیرحزبی کنگره که قبل از آخرین تغییر منتشر شد، تخمین زد که این اقدام کسری بودجه فدرال را به میزان خالص 101.5 میلیارد دلار در دهه آینده کاهش می دهد.

به گفته قانونگذاران، انتظار می‌رود مالیات غیر مستقیم سالانه 70 میلیارد دلار درآمد مالیاتی اضافی ایجاد کند. این بیشتر از میزان سود حمل شده است که پیش بینی شده بود افزایش یابد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که در 3 و 4 اوت انجام شد، حدود نیمی از آمریکایی ها – حدود 49٪ – از این لایحه حمایت می کنند، از جمله 69٪ از دموکرات ها و 34٪ از جمهوری خواهان. قدرت مذاکره در مورد قیمت دارو که 71 درصد از پاسخ دهندگان از جمله 68 درصد جمهوری خواهان از آن حمایت می کنند.

این لایحه همچنین مالیات غیر مستقیم جدیدی را بر بازپرداخت سهام اعمال می‌کند، تغییری دیرهنگام پس از مخالفت سینما نسبت به ماده دیگری که می‌توانست عوارض جدیدی را بر سود حمل‌شده اعمال کند، که در حال حاضر یک خلاء مالیاتی برای صندوق‌های تامینی و سرمایه‌گذاران سهام خصوصی است. این ماده حذف شد.

یک تغییر کلیدی، مقرراتی است که به طرح سلامت مدیکر فدرال برای آمریکایی‌های مسن‌تر و ناتوان اجازه می‌دهد تا با قیمت‌های کمتر داروهای تجویزی مذاکره کنند.

جمهوری خواهان این لایحه را به عنوان یک «لیست آرزوها» برای هزینه ها مورد انتقاد قرار دادند که به عقیده آنها به اقتصاد تحت فشار تورم آسیب می رساند و گفتند که در زمانی که اقتصاد با رکود بالقوه مواجه است، مشاغل را از بین می برد، هزینه های انرژی را افزایش می دهد و رشد را تضعیف می کند.

این مقررات شامل قوانینی است که تنها به دولت فدرال اجازه می دهد تا توسعه جدید انرژی بادی و خورشیدی در زمین های فدرال را در زمانی که حقوق حفاری نفت و گاز طبیعی را نیز به حراج می گذارد، مجوز دهد.

اگر سنا این لایحه را تصویب کند، که احتمالاً نیازمند رای تساوی از سوی کامالا هریس، معاون رئیس جمهور است، این لایحه را به مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها ارسال می کند و مجلس قصد دارد روز جمعه آن را بررسی کند و پس از آن بایدن می تواند آن را به قانون امضا کنید

(گزارش توسط دیوید مورگان، گزارش اضافی توسط والری ولکوویسی و احمد ابولنین؛ ویرایش توسط اسکات مالون و جاناتان اوتیس)



منبع

جولیت کوبانسکی، معاون مدیر برنامه مدیکر در بنیاد خانواده کایزر، گفت که این قانون هزینه های دارو را برای دولت، کارفرمایان و بیماران کاهش می دهد.

واشنگتن (رویترز) – لایحه 430 میلیارد دلاری تغییرات آب و هوایی، مراقبت های بهداشتی و مالیاتی که در سنای آمریکا از شنبه شب آغاز شد، می تواند یک پیروزی بزرگ برای دموکرات ها به همراه داشته باشد و می تواند به کاهش انتشار کربن که منجر به تغییرات آب و هوایی می شود، کمک کند و در عین حال هزینه های سالمندان را نیز کاهش دهد.

نوشته دیوید مورگان

تمرکز آب و هوا

او گفت: “شاید بزرگترین اثر برای افرادی باشد که تحت پوشش داروهای تجویزی از طریق Medicare هستند.”

دموکرات‌ها امیدوارند این لایحه، که قصد دارند از طریق مخالفان متحد جمهوری‌خواه به مجلس سنا برسند، شانس آن‌ها را در انتخابات میان‌دوره‌ای 8 نوامبر، زمانی که جمهوری‌خواهان برای بازپس‌گیری اکثریت حداقل در یکی از مجلس‌های کنگره مورد علاقه هستند، افزایش دهد.

هزینه های دارو

این امر به ایالات متحده کمک می کند تا در مسیر تحقق تعهد خود مبنی بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 کمتر از سطح سال 2005 که در اجلاس آب و هوای گلاسکو در سال گذشته انجام شد، عمل کند.

این ماده همچنین سقف 2000 دلاری سالانه را برای هزینه‌های پرداختی سالمندان از طریق برنامه مدیکر معرفی می‌کند.

این بسته که «قانون کاهش تورم» نامیده می‌شود، نسخه‌ای کوچک‌تر از لایحه قبلی است که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات حمایت شده بود که توسط جو منچین و کرستن سینما، دموکرات‌های سنا، به‌عنوان بسیار گران‌قیمت مسدود شد.

این حدود یک سوم 300 میلیارد دلار کاهش کسری بودجه بود که توسط دموکرات‌های سنا پیش‌بینی شده بود، اما درآمد پیش‌بینی‌شده 204 میلیارد دلاری ناشی از افزایش اجرای خدمات درآمد داخلی را حذف کرد.