هریس از بن بست 50-50 عبور می کند تا آب و هوا، مالیات و صورتحساب بهداشتی را پیش ببرد

قانون گسترده تر، با اجرای حداقل مالیات شرکتی 15 درصدی، حدود 740 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند، مدیکر را برای مذاکره با قیمت های داروهای تجویزی پایین تر و اعمال مالیات 1 درصدی بر بازخرید سهام، توانمند می سازد.

این کشور 369 میلیارد دلار صرف برنامه های امنیت انرژی و تغییرات آب و هوایی خواهد کرد که تخمین زده می شود تا سال 2030 انتشار گرمایش جهانی را تا 40 درصد کاهش دهد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

او گفت: «این سیاست دنیایی را ایجاد می‌کند که در وهله اول داروها و درمان‌های کمتری اختراع می‌شوند.

این رای گیری این لایحه را در مسیری قرار می دهد که روز یکشنبه در سنا تصویب شود و مانع از شکست غیرمنتظره ای مانند غیبت ناگهانی یک سناتور دموکرات شود.

اعضای هر دو حزب، با این حال، پیش‌بینی می‌کنند که در بیشتر مواقع به عقب برمی‌گردند تا سریع‌تر به بررسی اصلاحات بروند.

او می خواهد با کاهش سن واجد شرایط بودن به 60 سال و افزایش مزایای جامع دندانپزشکی، بینایی و شنوایی، از این پول برای توسعه مدیکر استفاده کند.

شومر و سناتور جو مانچین (DW.Va.) که در مورد این لایحه مذاکره کردند، می گویند که این لایحه بیش از 300 میلیارد دلار در طی ده سال کاهش می دهد.

چارلز شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) از تصویب قریب الوقوع این لایحه به عنوان یک دستاورد بزرگ استقبال کرد.

مجلس سنا با 51 رای موافق در مقابل 50 رای موافق به لایحه 755 صفحه ای رای داد، پس از ورود کامالا هریس، معاون رئیس جمهور به ساختمان کنگره برای دادن رای تساوی.

او اعلام کرد: «این یکی از جامع‌ترین و تأثیرگذارترین لوایحی است که کنگره در دهه‌های اخیر دیده است» و قول داد که تورم را کاهش دهد، هزینه‌های دارو را کاهش دهد، با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند و خلأهای مالیاتی را ببندد.

رای گیری رویه ای 20 ساعت مناظره را ایجاد می کند تا به طور مساوی بین دموکرات ها و جمهوری خواهان تقسیم شود و پس از آن یک سری آرای اصلاحیه بدون پایان، که به عنوان رای-a-rama شناخته می شود، تقسیم می شود.

برای خرید خودروهای برقی جدید و دست دوم، اعتبارات مالیاتی سخاوتمندانه ای ارائه می شود، هرچند منتقدان این لایحه می گویند که این اعتبارات نمی توانند فوراً استفاده شوند، زیرا برای خودروهای با باتری تولید شده در چین یا وابسته به مواد معدنی چینی اعمال نمی شود.

جمهوریخواهان سنا انتظار دارند بین 40 تا 50 اصلاحیه رای دهند.

زمان آن فرا رسیده است که سنا بحث درباره این قانون تاریخی را آغاز کند. شومر لحظاتی قبل از رای گیری روی زمین گفت: قانون کاهش تورم یک لایحه راهگشا برای مردم آمریکا، برای خانواده هایی است که در پرداخت صورت حساب ها تلاش می کنند، برای سالمندانی که در تقلا برای پرداخت هزینه دارو هستند، برای کودکانی که با آسم دست و پنجه نرم می کنند.

حداقل مالیات شرکتی 258 میلیارد دلار درآمد را افزایش می‌دهد، اما کسر هزینه‌های کامل را برای شرکت‌ها در همه بخش‌ها معاف می‌کند – تغییری که سناتور کیرستن سینما (D-Ariz.) با شومر مذاکره کرد.

یارانه های حق بیمه بیمه درمانی در حال انقضا را طبق قانون مراقبت مقرون به صرفه سه سال دیگر با هزینه 64 میلیارد دلار تمدید می کند.

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا (جمهوری‌خواه) استدلال کرد که این قانون «شغل‌های آمریکایی را از بین می‌برد و بخش تولید ما را ضربه می‌زند» و «هیچ تأثیر معناداری بر دمای جهانی نخواهد داشت».

پیش بینی می شود که اعطای اختیار مدیکر برای مذاکره با قیمت های پایین تر دارو، باعث صرفه جویی 288 میلیارد دلاری دولت در طی ده سال می شود و مالیات غیر مستقیم بر بازخرید سهام، 74 میلیارد دلار افزایش می دهد.

“من به اصلاحیه ها رای نمی دهم. من سعی می کنم این صورت حساب را تمیز نگه دارم و آن را از اینجا بیرون بیاورم. بسیار مهم است.”

او هشدار داد که توانمندسازی مدیکر برای مذاکره با قیمت‌های پایین‌تر دارو، به تحقیق و توسعه در صنعت داروسازی لطمه می‌زند.

دموکرات ها طرح خود را دارند تا جمهوری خواهان را وادار کنند تا در مورد محدود کردن هزینه های پرداختی انسولین به 35 دلار در ماه، رای سختی بگیرند.

رای نهایی در روز یکشنبه انجام خواهد شد.

سنا روز شنبه پس از دریافت تجزیه و تحلیل به روز شده از این لایحه از دفتر بودجه کنگره، به آغاز بحث در مورد قانون کاهش تورم رأی داد. CBO تخمین می زند که این صورتحساب کسری را تا 100 میلیارد دلار در دهه آینده کاهش می دهد.

آنها انتظار دارند حکمی از سوی نماینده مجلس سنا علیه مقرراتی که توسط Warnock حمایت می شود برای کاهش قیمت انسولین به چالش بکشند. دموکرات ها می گویند جمهوری خواهانی که به مخالفت با انسولین رای می دهند، تلاش برای مبارزه با تورم و کمک به آمریکایی های مبتلا به دیابت را تضعیف می کنند.

رئیس کمیته بودجه سنا، برنی سندرز (I-Vt.) می‌گوید که قصد دارد اصلاحیه‌ای را برای گسترش چشمگیر اختیار مدیکر برای مذاکره در مورد قیمت‌های پایین‌تر دارو ارائه دهد که به گفته او طی ده سال 900 میلیارد دلار جمع‌آوری خواهد شد.

گروهی از دموکرات‌های سنا بعدازظهر شنبه تلاش کردند تا همکاران دموکرات را متقاعد کنند که به حمایت از هر گونه اصلاحیه در این لایحه رای منفی دهند، زیرا می‌تواند سازش ظریف مورد مذاکره شومر و دو میانه‌رو که ماه‌ها در این زمینه مقاومت کردند: مانچین و سینما را بر هم بزنند.

این پول برای تخفیف انرژی مصرف‌کننده در خانه، کمک‌های بلاعوض برای کارآمدتر کردن مسکن مقرون‌به‌صرفه و اعتبارات مالیاتی برای تسریع در تولید داخلی پنل‌های خورشیدی، توربین‌های بادی و باتری‌ها فراهم می‌کند.

جمهوری خواهان می خواهند با تحمیل رأی به امنیت مرزها، تولید انرژی داخلی، تورم و جرم و جنایت، به همان اندازه صدمات سیاسی به مقامات مستقر دموکرات آسیب پذیر مانند سناتورهای مارک کلی (آریز.) و رافائل وارنوک (Ga.) وارد کنند.

124 میلیارد دلار دیگر درآمد حاصل از بهبود عملیات در IRS و افزایش اجرای قوانین مالیاتی خواهد بود.

سنا بعدازظهر شنبه در امتداد خطوط حزبی به پیشبرد لایحه ای گسترده برای اصلاح قوانین مالیاتی، مقابله با تغییرات آب و هوایی و کاهش هزینه داروهای تجویزی رأی داد و گامی بلندتر برای کسب پیروزی بزرگ رئیس جمهور بایدن قبل از انتخابات میان دوره ای نوامبر برداشته شد.