شهر آلاباما اداره پلیس را به دلیل متن نژادپرستانه منحل کرد

“752” پاسخ می دهد: “BOGO یکی بخر، یکی را رایگان بگیر”

وینسنت، آلا (AP) – یک پیام متنی نژادپرستانه ارسال شده توسط یک افسر پلیس، مقامات یک شهر کوچک آلاباما را بر آن داشت تا اداره پلیس خود را منحل کنند و رئیس پلیس و دستیار رئیس پلیس را برکنار کنند.

کلانتری شهرستان شلبی در روز جمعه اقدامات این دو افسر را محکوم کرد و گفت که “در ارائه خدمات مربوط به اجرای قانون اضطراری به شهروندان (وینسنت) در این زمان در کنار شهر است.

وب سایت این شهر سه نفر را در بخش خود فهرست کرده است: سرایگلی، گوس و افسر لی کاردن.

«این جامعه را از هم پاشیده است. کوری آبرامز، عضو شورای شهر در جلسه روز پنجشنبه شورای شهر گفت: مهم نیست که ما چه رنگی هستیم تا زمانی که درست از سوی مردم رفتار کنیم.

وینسنت در مرکز آلاباما، در جنوب شرقی بیرمنگام، جمعیتی کمتر از 2000 نفر دارد. این در شهرستان های شلبی، سنت کلر و تالادگا واقع شده است.



منبع

در طول جلسه شورا، لاتیمور اعلام کرد که رئیس و دستیار رئیس را تعلیق کرده است و شورا به پایان دادن به آژانس رای داد. لاتیمر گفت که کاردن تنها چند ساعت پس از آن که شورای شهر به انحلال این بخش رای داد، استعفای خود را از طریق پیامک ارائه کرد.

به گزارش al.com، جیمز لاتیمور، شهردار وینسنت، روز پنجشنبه تایید کرد که رئیس پلیس جیمز سرایگلی و دستیار رئیس، جان ال. گاس، برکنار شده اند.

روز سه‌شنبه، لاتیمور گفت: «اقدامات مناسبی» علیه افسری که ادعا می‌شود متن را ارسال کرده است، انجام شده است، هرچند که در آن زمان نامی از شخص یا افراد دخیل در این امر نبرد.

در پیامی که اخیراً در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، شخصی به عنوان «752» پیام‌هایی را نوشت: «شما برده‌های باردار را چه می‌گویید؟» یک گیرنده ناشناس دو بار پاسخ می دهد: “؟” و “؟؟”