کارشناس نظامی می گوید دستورات پوتین ژنرال های روسی را در جنوب اوکراین به دام انداخته است

همچنین بخوانید: ارتش اوکراین ده ها نیرو و تجهیزات دشمن را در جنوب اوکراین منهدم کرد

این کارشناس گفت: “اینها فقط رویاهای ژنرال های روسی است که در مورد آنچه در آینده باید انجام دهند دچار مشکل هستند.”

آنها به سوخت و مهمات بیشتر و بیشتری نیاز دارند – که دائماً توسط HIMARS (سیستم های توپخانه موشکی ساخت ایالات متحده) ما نابود می شوند. در نهایت، آنها چیزی جز یک اوباش، بدون گلوله و بدون سوخت، باقی نخواهند ماند. تجهیزات آنها غیرقابل عمل خواهد بود و حضور آنها در آنجا توسط ارتش اوکراین خاموش خواهد شد.

ساموس گفت: «بسیاری می‌گویند که حملات دوگانه (روسیه) به Zaporizhzhia و Kryvyi Rih (Dnipropetrovsk Oblast) انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید: تحرک مجدد بسیج در مناطق تحت اشغال روسیه در دونباس

خطوط تدارکات نامطمئن – به گفته ساموس – کارآمدی نیروهای مسکو را در نزدیکی خرسون تضعیف می کند، مهم نیست که چقدر مسکو تلاش کرد موقعیت خود را در آنجا تقویت کند.

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

یک کامیون نظامی روسی از روستای چورنوبایوکا عبور می کند.  اوکراین، 26 ژوئیه 2022

ساموس افزود: «کاملاً برعکس: هرچه نیروهای بیشتری در آنجا مستقر شوند، به منابع بیشتری نیاز دارند».

“شاید آنها قصد دارند به دو پیشرفت دست یابند، به هم متصل شوند و مسائل لجستیکی خود را از این طریق حل کنند. اگر آنها موفق می شدند، ارتباط مستقیمی با ارتش خود در دونباس برقرار می کردند.

آنها پس از پاسخ به درخواست های پوتین برای تصرف کامل دنباس و استقرار مجدد بخش عمده ای از نیروهای خود در آنجا، خود را گرفتار می یابند. آنها مدتی است که در تلاش برای برگزاری همه پرسی ساختگی در دونباس بوده اند – بی فایده است. این تمرکز نیروهای روسیه در سراسر دونباس به اوکراین اجازه داد تا در جنوب اوکراین دست برتر را به دست آورد.

همچنین بخوانید: مسکو از عرضه غذا برای وادار کردن مردم در استان لوهانسک برای ثبت نام در “رفراندم” ساختگی استفاده می کند.

با این حال، ساموس متقاعد شده است که چنین عملیات جاه طلبانه ای محکوم به فنا است، که عمدتاً به دلیل دخالت ولادیمیر پوتین، دیکتاتور روسیه است.

یک کامیون نظامی روسی از روستای چورنوبایوکا عبور می کند. اوکراین، 26 ژوئیه 2022