قطارهای راه دور حامل hazmat خارج از فشار کنگره برای مقررات ریلی است


واشنگتن – کنگره در پی یک سری حوادث خطرناک، در حال تلاش برای تعیین تعداد خدمه خاص در قطارها است. اما این قانون نوعی قطار را که به طور منظم مواد شیمیایی خطرناک را در مناطق بزرگ شهری بدون مهندسان مجاز حمل می کند، کنار گذاشته است.

اتحادیه پاسیفیک، در میان سایر شرکت‌های راه‌آهن، لوکوموتیوهای کنترل از راه دور (RCL) را برای مسافت‌های کوتاه در داخل و اطراف محوطه‌های راه‌آهن در مکان‌هایی مانند هیوستون، دنور و توسان، آریزونا راه‌اندازی می‌کند. قطارها می توانند مواد شیمیایی مانند سم اسیدی، اتانول و اسید سولفوریک را حمل کنند. و قانون ایمنی راه‌آهن 2023 به دلیل استثنائات لایحه برای قطارهایی که «از مبدأ بیش از 30 مایل سفر نمی‌کنند»، از جمله استثنائات دیگر، این عمل را متوقف نخواهد کرد.

اتحادیه پاسیفیک به مدت 20 سال از کارگرانی استفاده می‌کند که مهندسان یا هدایت‌کننده‌های مجوز ندارند تا این قطارها را با استفاده از جوی استیک از راه دور اداره کنند. کارگران باید فقط دو هفته آموزش عملیات از راه دور داشته باشند، برخلاف شش ماه یا بیشتر برای هادی ها، تا این قطارها را بین محوطه های ریلی جابجا کنند.

این شرکت دومین راه‌آهن بزرگ این هفته شد که تلاش طولانی‌مدت برای خدمه یک نفره در قطارها را کنار گذاشت و به نورفولک ساترن ملحق شد، زیرا گروهی از قانون‌گذاران دو حزبی به دنبال اصلاحات اساسی در صنعت ریلی هستند که شامل خدمه اجباری دو نفره در طولانی مدت است. قطارهای حمل و نقل

اما آنچه در لایحه قانونگذاران کنار گذاشته شده است، در پی بلایای بزرگی مانند خروج قطار از ریل در فلسطین شرقی، اوهایو، که 1.6 میلیون پوند مواد شیمیایی خطرناک را ریخت، بخش‌هایی از صنعت ریلی را روشن می‌کند که به آرامی تحت تأثیر مقررات قرار دارند.، با وجود داشتن یک مهندس، یک هادی و یک کارآموز در آن قطار.

سناتور جی. ، روز پنجشنبه به NBC News گفت. او افزود: «ما مطمئناً آماده بررسی گزینه‌های جایگزین هستیم،» و گفت این قانون در دفتر سناتور شرود براون، دی اوهایو تدوین شده است و شرکت‌های راه‌آهن «هیچ ورودی» در این فرآیند ندارند.

در روز پنجشنبه، 9 مارس، قطاری به طول تقریباً مایل از Settegast Railyard به Basin Railyard، در حدود 6 مایل، درست در امتداد حلقه بین ایالتی 610 در اطراف هیوستون حرکت کرد. قطار در امتداد حاشیه محله‌های مسکونی که شهر حدود 2.3 میلیون نفری را در بر می‌گرفت و از چندین گذرگاه ریلی عبور می‌کرد، از جمله یکی در فاصله کمی بیش از یک مایل از بیمارستان، و دیگری در فاصله مشابهی از یک مدرسه ابتدایی.

این قطار، طبق یک سند داخلی که توسط NBC News با جزئیات در مورد قطار به دست آمده است، که از راه دور توسط Union Pacific اداره می شد، دارای 36 واگن با مواد خطرناک، از جمله مایع خورنده که در تماس پوست و استخوان را آب می کند، نفت، مایعات قابل اشتعال، گاز سمی و غیره داشت. و محتویات آن

ساکنان و صاحبان مشاغل اطراف به طور معمول از این قطارها شکایت می کنند که توسط اتحادیه پاسیفیک و راه آهن BNSF اداره می شوند و به دلیل طول آنها حرکت از طریق گذرگاه ها زمان زیادی می برد. و همانطور که یکی از صاحبان بازار کشاورزان در مسیر قطار اشاره کرد، صدای بوق قطار می تواند به تجارت آسیب برساند.

افرن گونزالس، مالک بازار کشاورزان آزتکا در هوستون گفت: «من حتی نمی‌توانم با مشتریانم گفتگو کنم. «علاوه بر اینکه چقدر آزاردهنده است، قطارها فقط خیابان را مسدود می کنند. ترافیک باید تغییر کند، بنابراین بر تجارت من تأثیر می گذارد.

گونزالس «نمی‌دانست» قطارها از راه دور کار می‌کنند، علی‌رغم وجود چند علامت در طول مسیر که می‌گوید «ممکن است واگن‌های لوکوموتیو خالی باشند».

گونزالس گفت: «اکنون منطقی است که چرا بوق از این فاصله طولانی می‌وزد. «اگر چیزی بریزد، بسیاری از مردم صدمه ببینند، این موضوع بر بسیاری از مردم اطراف تأثیر می‌گذارد. شما کمتر از یک مایل دورتر از مرکز شهر صحبت می کنید.»

دو مهندس و راهبری که برای Union Pacific کار می‌کنند و به شرط ناشناس ماندن با NBC News صحبت می‌کنند، می‌گویند که این شرکت به دنبال گسترش «به‌طور چشمگیری» استفاده از RCL است. به گفته یک مهندس لوکوموتیو که برای Union Pacific کار می کند، اپراتور از راه دور می تواند در جلو یا عقب قطار یا حتی در کنار ریل باشد.

عمل صرفه جویی در هزینه تحت یک منطقه خاکستری قانونی قرار می گیرد. هنگامی که اداره راه آهن فدرال در سال 2007 در ابتدا دستورالعمل هایی را برای RCL ها در خارج از محدوده راه آهن صادر کرد، این قطارها باید کمتر از نیم مایل را طی کنند، طول آن بیش از 20 واگن نباشد و در زمینی صاف کار کنند.

Union Pacific به درخواست NBC News برای اظهار نظر در مورد گسترش RCL ها پاسخ نداد. درعوض، کریستن ساوث، مدیر ارشد تیم روابط رسانه ای شرکت، گفت: «ما در حال حاضر از این فناوری برای جابجایی خودروها بین دو محوطه راه آهن در منطقه هیوستون با انطباق کامل با دستورالعمل های اداره راه آهن فدرال استفاده می کنیم.»

در بیانیه ای، اداره راه آهن فدرال گفت: “هیچ نگرانی خاصی در مورد استفاده از اپراتورهای کنترل از راه دور وجود ندارد.” آژانس همچنین گفت که شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی حوادثی را که در راه‌آهن‌هایشان اتفاق می‌افتد، گزارش می‌دهند، اما تنها در صورتی که خسارات وارده بیش از ۱۱۵۰۰ دلار باشد. آنها موظفند گزارش‌هایی را به اداره راه‌آهن فدرال ارائه کنند، که سپس گزارش‌ها را بررسی می‌کند اما داده‌ها را از نظر قطارهای سرنشین دار یا بدون سرنشین از هم جدا نمی‌کند.

حداقل سه تصادف جزئی در داخل و اطراف محوطه راه آهن شمال شرقی هیوستون در دهه گذشته گزارش شده است. ماه گذشته، آژانس حفاظت از محیط زیست توافقنامه ای را با Union Pacific اعلام کرد که شرکت راه آهن را ملزم می کند تا خاک داخل و اطراف محوطه های خود را از نظر کرئوزوت، یک ماده سرطان زا برای انسان، آزمایش کند، در حالی که میزان تشخیص سرطان در ساکنان این منطقه بالاتر از حد متوسط ​​است. این ماده شیمیایی چندین دهه قبل برای درمان اتصالات چوبی راه آهن استفاده می شد.

ادی هال، رئیس ملی اخوان مهندسین و مربیان لوکوموتیو، در این باره گفت: «باور نکردنی است که اتحادیه اقیانوس آرام، و سایر راه‌آهن‌های خود تنظیم شده، انتخاب کرده‌اند که از مهندس لوکوموتیو تایید شده در کابین این قطارها استفاده نکنند. بیانیه.

شرکت‌های راه‌آهن با کمک ارتش‌های لابی‌گران میلیون‌ها نفر را برای متقاعد کردن قانون‌گذاران برای اجازه دادن به خودتنظیمی هزینه کرده‌اند. به ما اعتماد کنید برای محافظت از مردم از خطراتهال ادامه داد.اما این تضمین‌ها چیزی جز وعده‌های ناقص نیست.»

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع