شق زنگ زد! نوجوان میشیگانی با سایز 23 فوت پس از به اشتراک گذاشتن داستان کفش توسط افسانه NBA غافلگیر شد

بیشتر: اریک کیلبرن جونیور 14 ساله، کفش های سفارشی از PUMA، Under Armour برای سایز 23 فوت خود دریافت می کند.

اریک، که پاییز گذشته در حالی که فوتبال JV را بدون گیره بازی می کرد، مچ پایش پیچ خورد، از اونیل پرسید که آیا تا به حال در دبیرستان فوتبال بازی کرده است یا خیر. پاسخ مثبت بود، اما اونیل نیز دچار مصدومیت شد و شش ماه بعد شروع به ورزش کرد که برای او شهرت و ثروت به ارمغان آورد.

داستان اریک: مادری در سراسر جهان به دنبال کفش هایی است که پسر 14 ساله اش نیاز دارد. او سایز 23 فوت دارد.

اریک کیلبرن از گودریچ با منتخبی از کفش های ریباک سایز 22 که در اصل برای شکیل اونیل ساخته شده بودند. این نوجوان 14 ساله در حالی که منتظر کفش های بزرگ تری است که به صورت سفارشی برای او ساخته شده اند، این ها را می پوشد.

اریک کیلبرن با کفش هایی که توسط ریباک برای شکیل اونیل ساخته شده بود، اما به دختر 14 ساله ای که برای پیدا کردن کفش مناسب تلاش کرده بود، هدیه داد.

زمانی که من و او در مورد کفش پیامک می‌فرستادیم، (اونیل) گفت: «مرد بزرگ‌تری در راه است. اریک گفت دوستت دارم. “این نهایی است.”

سوزان بروملی خبرنگار را در توییتر دنبال کنید @SusanBromley10.

ربکا کیلبرن گفت: «من هرگز پسرم را به این بزرگی لبخند ندیده بودم. لبخند زدن از یک نوجوان سخت است، اما او با گزینه‌های کفش هیجان‌زده و شگفت‌زده شده است.

اونیل که کفش سایز 22 می پوشد، در تماس تلفنی خود با خانواده کیلبرن، با مخمصه اریک همدردی کرد. اونیل به اریک گفت که وقتی او در همان سن بود، مادرش هم نتوانست کفش مورد نیازش را پیدا کند.

راب کراپ، مدیر ارشد توسعه کفش Under Armour، پاهای اریک کیلبرن جونیور را در کلیسای بریج‌وود در کلارکستون در 26 مارس 2023 اندازه‌گیری می‌کند. Under Armour کفش‌های سفارشی برای پای اریک که تخمین زده می‌شود اندازه 23 باشد، می‌سازد.

هنگامی که تلفن اریک کیلبرن جونیور حوالی ساعت 6 عصر چهارشنبه زنگ خورد، او برای شنیدن صدای غیرقابل انکار ستاره بسکتبال شکیل اونیل پاسخ داد.

مسافرت رفتن: ما همه چیز را در کافه Toadstool جدید Super Nintendo World خوردیم. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

ربکا کیلبرن گفت اونیل به اریک جونیور گفت که می‌خواهد از مردی که می‌شناسد کفش‌های لباسی برایش بخرد که سایز 26 را می‌سازد، و همچنین گفت اگر چیزی نیاز داشت با او تماس بگیرد.

راب کراپ، مدیر ارشد توسعه کفش Under Armour، پاهای اریک کیلبرن جونیور را در کلیسای بریج‌وود در کلارکستون در 26 مارس 2023 اندازه‌گیری می‌کند. Under Armour کفش‌های سفارشی برای پای اریک که تخمین زده می‌شود اندازه 23 باشد، می‌سازد.

راب کراپ، مدیر ارشد توسعه کفش Under Armour، روز یکشنبه پای اریک را اسکن و اندازه گرفت و پوما نیز قصد دارد همین کار را در هفته آینده انجام دهد و کفش های سفارشی حدود دو ماه طول می کشد تا به دستشان برسد.

اریک کیلبرن جونیور در 29 مارس 2023 در خانه‌اش در گودریچ به شکیل اونیل از بلندگوی تلفن گوش می‌دهد. اونیل پس از شنیدن تلاش آنها برای یافتن کفش‌های سایز 23 اریک با خانواده تماس گرفت.

کیلبرنز نه اونیل را در شماره گیری سریع داشت و نه انتظار داشت که ستاره به مبارزه آنها توجه کند. اما پس از اینکه داستان کیلبرنز در فضای مجازی منتشر شد و منجر به پیشنهادهایی از سوی پوما و آندر آرمور برای ساخت کفش‌های سفارشی شد، اونیل نیز متوجه این موضوع شد.

اریک گفت: «شاق گفت که با گوش دادن به صحبت های مادر و پدرش 900 میلیون دلار به دست آورده است، بنابراین او به من گفت که به حرف پدر و مادرم گوش کنم.

در این بین، ریباک پنج جفت کفش سایز 22 را که در ابتدا برای اونیل ساخته بودند فرستاد، و در حالی که هنوز اعتقاد بر این است که اریک به 23 نیاز دارد، این کفش‌ها نسبت به نایکی که دانشجوی سال اول پوشیده بود، فضای انگشتان بیشتری دارند و راحت‌تر هستند.

این مقاله در ابتدا در Hometownlife.com منتشر شد: نوجوانی که به کفش‌های سایز 23 نیاز دارد، تماس ویژه‌ای از شکیل اونیل دریافت می‌کند.





منبع

اریک جونیور قبلاً برای بار دوم با اونیل در تماس بوده است تا از زمانی که ریباکس روز بعد از تماس آنها وارد شد، قدردانی کند.

اریک کیلبرن از گودریچ با منتخبی از کفش های ریباک سایز 22 که در اصل برای شکیل اونیل ساخته شده بودند.  این نوجوان 14 ساله در حالی که منتظر کفش های بزرگ تری است که به صورت سفارشی برای او ساخته شده اند، این ها را می پوشد.

این داستان اعصاب خوانندگانی را که به دنبال کمک به اریک بودند تا کفش‌های مناسب را تهیه کند، برانگیخت. توصیه‌های خوانندگان شامل دستورالعمل‌های سنگ‌فرش کفش، توصیه‌های شرکت و معمولاً ترغیب کیلبرن‌ها برای «دسترسی به شَک» بود که به مهربانی و سخاوت مشهور است.

نامه ای به اریک کیلبرن از ریباک که با چندین جفت کفش سایز ۲۲ در ۳۰ مارس ۲۰۲۳ به خانه او در گودریچ رسید.