رویدادهای مار-آ لاگو به دلیل جمع شدن ترامپ با مشاوران “تزلزل” به حالت تعلیق درآمد

انتظار نمی رود ملانیا ترامپ در سفر به نیویورک به همسرش بپیوندد، جایی که گفته می شود او در تریپلکس خود در برج ترامپ خواهد ماند. بر اساس گزارش ها، او قصد دارد “دراز بکشد”.

یک منبع به پست گفت: «این کار مثل همیشه نخواهد بود. «آنها انتظار این را داشتند، اما اکنون که این اتفاق افتاده است، شوک وجود دارد.

“اکنون واقعی است. و آنها نگران یک غافلگیری هستند.»

ایوانکا دختر ترامپ روز جمعه با انتشار بیانیه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من پدرم را دوست دارم و کشورم را دوست دارم. امروز من برای هر دو درد دارم.»





منبع

اما چیتل همچنین گفت که این سرویس به دنبال تسهیلات خاصی در رویه‌های استاندارد دادگاه برای رسیدگی و محاکمه نبوده است. رئیس جمهور سابق با این حال خود را در شرکتی خواهد دید که احتمالاً پیش بینی نمی کرد.

بر اساس گزارش های خبری محلی، پلیس نیویورک با صدور یادداشتی به همه افسران دستور داده است که یونیفورم خود را بپوشند و برای بسیج آماده شوند. این امر پس از آن اتفاق افتاد که براگ در یادداشتی به 1600 کارمند DA اذعان کرد که دفتر تماس ها و ایمیل های توهین آمیز و تهدیدآمیز دریافت کرده است.

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، به برنامه امروز ان بی سی گفت که موکلش پس از تبدیل شدن به اولین رئیس جمهور سابق که به اتهام جنایی متهم می شود، به توافقی برای دادخواست رسیدگی نمی کند.

به طور جداگانه، یک منبع به این روزنامه گفت که ترامپ در مورد کیفرخواست «کمی عصبی و غمگین» بوده است، اما از آن زمان «خوش‌بین‌تر شده و فکر می‌کند افکار عمومی در کنار او هستند و این به پیروزی او در انتخابات کمک می‌کند».

مربوط: ترامپ به سه نکته اساسی به کیفرخواست خود حمله خواهد کرد. اجازه دهید آنها را رد کنم | رابرت رایش

یک منبع به این پست گفت: «سرمایه‌ها شروع به پرواز خواهند کرد.

<span>عکس: Alex Wong/Getty Images</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/9wj0DFyz57zJZrkUjmWh.Q–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/b98985edc0129218ef38c0fc5cd9e525″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/9wj0DFyz57zJZrkUjmWh.Q–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/b98985edc0129218ef38c0fc5cd9e525″/><button class=

واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی، به ماموران گفته است که این آژانس “اقدامات لازم” را برای محافظت از ترامپ در برابر آسیب، از جمله قرار دادن ماموران در “شکل حبابی” برای جدا کردن او از مردم انجام خواهد داد.

کیفرخواست‌ها و محاکمه‌های جنایی که قرار است روز سه‌شنبه در همین دادگاه برگزار شود عبارتند از: سرقت به دلیل گرفتن نقاشی از خانه‌ای در روستای غربی. یک حمله تروریستی خنثی شده به یک جامعه یهودی؛ فروش غیرقانونی سلاح گرم؛ قتل برای حمله مرگبار چکش شرقی هارلم؛ قتل و اقدام به قتل برای حمله به چند مرد بی خانمان؛ قتل و داشتن سلاح به دلیل تیراندازی به خودرو در شرق هارلم؛ و یک پرونده سرقت بزرگ مربوط به تعویض سیم کارت.

نیویورک پست گزارش داد که ترامپ در حال ملاقات با مشاورانی است که گفته می‌شود از خبر ده‌ها اتهام جنایی مرتبط با پرداخت 130 هزار دلاری به دنیلز که نام قانونی او استفانی گریگوری کلیفورد است، “متعجب” شده‌اند.

مقدمات محاکمه رئیس جمهور سابق در دادگاه جنایی منهتن در خیابان 100 سنتر به مدت 10 روز است که با ایجاد موانع برای کنترل جمعیت آغاز شده است.

چند روز بعد اتهامات مطرح شد و اکنون ترامپ قرار است در جلسه ای در بعدازظهر سه شنبه در نیویورک در مورد این پرونده اعتراف کند. انتظار می رود ترامپ خود را بی گناه بداند.

تاکوپینا استدلال کرد: “هیچ جرمی وجود ندارد.”

عکس: الکس وانگ/گتی ایماژ

براگ گفت که ایمنی کارکنانش اولویت اصلی است و او از آنها برای پشتکار در مواجهه با “توجه بیشتر مطبوعات و امنیت اطراف دفتر ما” تشکر کرد.

ترامپ در محاکمه‌اش دستبند زده نخواهد شد یا تحت «پرپ واک» قرار نخواهد گرفت، و بحث‌ها درباره اینکه آیا عکس رزرو او به طور عمومی منتشر خواهد شد یا خیر، ادامه دارد. طبق گزارش‌ها، ترامپ «می‌خواهد که از بین برود» زیرا می‌تواند از کمک‌های مالی به کمپین ریاست‌جمهوری خود استفاده کند.

رویدادهای آخر هفته در استراحتگاه مار-آ-لاگو دونالد ترامپ در پالم بیچ، فلوریدا، روز جمعه به حالت تعلیق درآمد، زیرا رئیس جمهور سابق با وکلای خود در حال “غلبه کردن” با وکلای خود بود، پس از آن که کیفرخواست هیئت منصفه بزرگ علیه او پس از پرداخت پول به ستاره فیلم های پورن کور شد. استورمی دنیلز.

ترامپ اخطار رسمی در مورد اتهاماتی دریافت کرد که هنوز از سوی هیئت منصفه ای که توسط آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن تشکیل شده بود، افشا نشده است. تایید کیفرخواست روز پنجشنبه پس از آن صورت گرفت که گزارش ها حاکی از آن بود که هیئت منصفه تا ماه مه دیگر تشکیل جلسه نخواهد داد.

در 23 مارس، ترامپ با به اشتراک گذاشتن یک پست حذف شده در شبکه اجتماعی حقیقت خود در حالی که چوب بیسبال را در کنار عکس براگ در دست داشت، به اشتراک گذاشت که معتقد است رپ را شکست داده است و بعداً درباره احتمال مرگ و نابودی هشدار داد. اگر متهم بود.