قاضی فدرال اجازه داد تا شکایت علیه Rittenhouse ادامه یابد

آناند سوامیناتان، یکی از وکلای جان هوبر و کارن بلوم، والدین آنتونی هوبر، گفت: این حکم خانواده آنتونی هوبر را “یک قدم به عدالت برای مرگ بی مورد پسرشان نزدیک تر می کند.”

«مقامات کنوشا که با اقدامات خود وضعیت انبار باروت را ایجاد کردند، سعی کردند ادعا کنند که نمی توانند به خاطر رفتار خلاف قانون اساسی خود پاسخگو باشند. سوامیناتان در بیانیه ای گفت: این استدلال امروز کاملاً رد شد.

راتنهاوس به قتل، اقدام به قتل و به خطر انداختن بی‌احتیاطی به خاطر قتل آنتونی هوبر و جوزف روزنبام و مجروح کردن نفر سوم با تفنگ نیمه خودکار سبک AR در تابستان 2020 در جریان یک شب پرآشوب اعتراضات به تیراندازی به یک مرد سیاهپوست متهم شد. ، جیکوب بلیک، توسط یک افسر پلیس کنوشا سفید پوست.

ریتن هاوس از جایگاه عمومی بالایی برخوردار است، به ویژه در رسانه های اجتماعی، جایی که او مدافع صریح حقوق اسلحه است. او نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد و در گردهمایی های محافظه کار سخنرانی کرده است.



منبع

وکلای Rittenhouse بلافاصله به درخواست های ایمیل شده برای اظهار نظر پاسخ ندادند. وکلای مجری قانون و مقامات کنوشا نیز بلافاصله پیام های ایمیل شده را پس ندادند.

این پرونده یکی از چندین پرونده حقوقی مدنی است که در پی تیراندازی ها ثبت شده است. Grosskreutz سال گذشته شکایت مشابهی را علیه Rittenhouse تنظیم کرد.

وکلا و بازرسان خصوصی جان هوبر قبل از اینکه خانه مادر و خواهرش را در فلوریدا پیدا کنند، بیش از 100 ساعت تلاش کردند تا مکان راتنهاوس را پیدا کنند و آدرس‌های هفت ایالت را پیدا کنند. دادخواست به خواهر ریتنهاوس ابلاغ شد که گفت او در خانه نیست. ادلمن گفت که این برای واجد شرایط بودن به عنوان خدمت کافی است.

قاضی منطقه ای ایالات متحده، لین آدلمن، روز چهارشنبه درخواست های مطرح شده توسط راتن هاوس و متهمان دولت را که به دنبال رد دعوی حقوق مدنی بودند، رد کرد.

Rittenhouse ابتدا روزنبام 36 ساله را در پارکینگ یک نمایندگی خودرو کشت و در حالی که Rittenhouse از صحنه فرار کرد، تلو تلو خورد و افتاد. آنتونی هوبر 26 ساله با اسکیت برد خود به ریتن هاوس ضربه زد و سعی کرد او را خلع سلاح کند. ریتن هاوس روی زمین افتاد و آنتونی هوبر را به ضرب گلوله کشت و تظاهرکننده گیگ گروسکروتز 27 ساله را مجروح کرد.

مدیسون، ویز (AP) – یک قاضی فدرال در ویسکانسین روز چهارشنبه حکم داد که یک دادخواست مرگ غیرقانونی که توسط پدر مردی که توسط کایل ریتنهاوس در جریان اعتراضات در سال 2020 کشته شد، می‌تواند علیه ریتن‌هاوس، افسران پلیس و دیگران ادامه یابد.

ریتنهاوس پس از غارت و سوزاندن مشاغل در شب‌های بعد از تیراندازی بلیک، از خانه‌اش در نزدیکی آنتیوک، ایلینوی، به کنوشا رفت. او به غیرنظامیان مسلح دیگر در خیابان ها ملحق شد و اسلحه ای با خود حمل کرد که به گفته مقامات به دلیل زیر سن قانونی برای او غیرقانونی خریداری شده است.

با اجازه دادن به پرونده علیه ریتنهاوس و سایرین، قاضی گفت که مرگ آنتونی هوبر «ممکن است تقریباً به دلیل اقدامات متهمان دولتی در نظر گرفته شود».

پدر آنتونی هوبر، یکی از دو مردی که توسط ریتن هاوس به ضرب گلوله کشته شد، در سال 2021 شکایتی را تنظیم کرد و افسران را متهم کرد که اجازه دادن به موقعیت خطرناکی را که حقوق قانونی پسرش را نقض کرده و منجر به مرگ او شده است، تشکیل داده است. پدر آنتونی هوبر، جان هوبر، همچنین ادعا کرد که ریتن هاوس، که در زمان تیراندازی ها 17 سال داشت، با مجریان قانون توطئه کرد تا به معترضان آسیب برساند. جان هوبر به دنبال خسارات نامشخص از مقامات شهری، افسران و Rittenhouse است.

ادلمن نوشت: «ریتن هاوس عمداً در مورد محل اختفای او غافلگیر شده است. اگرچه او زندگی در فلوریدا را انکار می‌کند، اما مکانی را که فکر می‌کند محل سکونتش است، شناسایی نمی‌کند.

ریتنهاوس در نوامبر 2021 پس از شهادت او در دفاع از خود از همه اتهامات تبرئه شد. اقدامات ریتنهاوس به نقطه عطفی در بحث در مورد اسلحه، هوشیاری و بی عدالتی نژادی در ایالات متحده تبدیل شد.

Rittenhouse استدلال کرده بود که پرونده علیه او باید منتفی شود زیرا او به درستی با این شکایت ارائه نشده است. ادلمن آن را رد کرد و گفت که Rittenhouse “تقریباً مطمئناً از خدمات طفره می رود.”