در میان اشک، دستیار ارشد کاخ سفید خداحافظی کرد

کلاین کاخ سفید را در اوج خود رهبری کرد – تصویب قوانینی مانند لایحه عظیم زیرساخت‌ها و قانون آب و هوا، مراقبت‌های بهداشتی و مالیاتی دموکرات‌ها، و همچنین ده‌ها قاضی تایید شده در دو سال اول و اولین زن سیاه‌پوست به نام این لایحه دادگاه عالی ایالات متحده – و همچنین موارد پایین آن، مانند خروج دشوار نیروهای آمریکایی از افغانستان.

کلاین بلافاصله بعد از اینکه گفت نمی تواند قول سخنرانی بدون اشک را بدهد، گفت: “این بهترین شغلی است که تا به حال داشته ام.” بایدن به آرامی به پشت او زد.

این انتقال اولین تغییر عمده پرسنل برای دولتی است که کمترین جابجایی را در بالاترین رده های خود و در سراسر کابینه داشته است.

جانشین کلاین جف زینتز شد که رهبری واکنش دولت به کووید-19 را بر عهده داشت. Zients 56 ساله وظیفه رهبری عملیات را بر عهده دارد، زیرا دولت دموکرات از قانون‌گذاری بلندپروازانه به اجرای آن سیاست‌ها و جلوگیری از تلاش‌های جمهوری‌خواهان برای بی‌اعتنایی به دستاوردها تغییر می‌کند. زینتز همچنین اکنون پیامدهای کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه بایدن در ویلمینگتون، دلاور، و در موسسه سابق وی در واشنگتن را مدیریت خواهد کرد که تحقیقات بازپرس ویژه را آغاز کرده است.



منبع

اتاق شرقی مملو از کارمندان، دستیاران و اعضای کابینه کاخ سفید بود تا کلاین، یکی از وفاداران بایدن را که 36 سال برای رئیس جمهور کار کرده است، اخراج کنند. کلاین گفت که بایدن در تمام این مدت یک رهبر، یک معلم و یک مربی بوده است. و تحسین او به حکومت ختم نمی شود.

واشنگتن (AP) – ران کلین، رئیس دفتر مستقر در کاخ سفید، چهارشنبه در حالی که درباره رئیس خود، رئیس جمهور جو بایدن، و دهه ها کار با او صحبت می کرد، گریه کرد.

بایدن گفت: «ران در این یا آن مقام در کنار من بوده است و نبردهای بسیار سخت و واقعی با هم بوده است». “این مردی است که همیشه آنجا بوده است.”

کلاین، پدر سه فرزند، در حالی که خفه شده بود، گفت: “من هر آنچه را که در مورد چگونگی پدر خوب بودن می دانم از جو بایدن آموختم.”