قاضی از خطر دوچرخه نیویورک در مرگ بازیگر فیلم Gone Girl ابراز تاسف می کند

بانز 65 ساله بود. او در تولیدات صحنه ای، نمایش های تلویزیونی و فیلم های متعددی از جمله «دختر رفته» در سال 2014 و «کوکتل» در سال 1988 ظاهر شده بود. جنسیت» و «NCIS».

ارین لافارژ، دستیار دادستان منطقه، از قاضی خواست که مجازات را به سه تا نه سال افزایش دهد و گفت که شروط توافقنامه باید لغو شود زیرا بوید پس از درخواست خود به یک افسر دادگاه دروغ گفته است.

او گفت که یک فیلم ضبط شده از تصادف نشان می دهد که بوید به دروغ ادعا می کند که حواس بینس هنگام عبور از خیابان توسط تلفن و هدفون او پرت شده و او برای کمک به او توقف کرده است.

کرانهولد گفت: «زندگی من در آن لحظه متوقف شد.

او هنگام صحبت در یک سخنرانی، وحشت خود را از زمانی که بانز نتوانست به شام ​​برسد و وقتی همسرش را که در کما بود با موهای خون آلود روی کمک حیات دید، توصیف کرد.

او بنز را “مدافع سرسخت عدالت برای همه” با “عشق به زندگی” عفونی توصیف کرد که هرگز از مسائل سنگین فرار نکرد و زمانی که کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور سوگند یاد کرد گریه کرد.

نیویورک (AP) – یک قاضی روز چهارشنبه مشکلات شهر نیویورک با دوچرخه های برقی و گازی را محکوم کرد و اسکوتر سوار برقی را که با لیزا بانس بازیگر سریال «دختر رفته» تصادف کرد به دلیل محکومیت به قتل عمد به یک تا سه سال زندان محکوم کرد. .

کارو گفت که بوید از چراغ قرمز عبور کرد، بانس را زد و به یک مغازه دوچرخه فروشی گریخت و در آنجا آبجو نوشید.

قاضی گفت که شهر با دوچرخه های موتوری “مشکل دارد” و او از رانندگان دوچرخه های ثبت نشده و بدون مجوز می خواهد بدانند که در صورت آسیب رساندن به زندان می توانند به زندان بروند.

همسر او، کاترین کرانهولد، یکی از همکاران سابق مرکز صداقت عمومی و کنسرسیوم بین‌المللی روزنامه‌نگاران تحقیقی، از قاضی می‌خواهد که برای بوید که به گفته او آماده بهره‌مندی از یک «حبس بسیار مهم» بود، «حبس بسیار مهمی» در نظر بگیرد. توافق نامه شیرین.»

برایان بوید، 27 ساله، پس از صدور حکم در دادگاه ایالتی منهتن توسط قاضی گریگوری کارو در قتل بانس، با دستبند منتقل شد. او در ژوئن 2021 هنگام عبور از خیابان منهتن در مرکز شهر منهتن توسط اسکوتر بوید مورد اصابت قرار گرفت. او 10 روز بعد در بیمارستان درگذشت.

کرانهولد گفت، با این حال، “برای هر کسی در شهر نیویورک، برای هر کسی که از خیابان رد می‌شود، یک خطر بود.” و اشاره کرد که بوید پس از ضربه زدن به بنز به او کمک نکرد.

تلفات رانندگی در این شهر افزایش یافته است. حمل و نقل آلترناتیو، یک گروه مدافع برای خیابان‌های ایمن‌تر، دریافت که طی سه ماه اول سال ۲۰۲۲، میزان آن‌ها در شهر نیویورک ۴۴ درصد افزایش یافته است و عابران پیاده ۲۹ نفر از ۵۹ کشته را تشکیل می‌دهند. این مطالعه نشان داد که منهتن در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021 افزایش 120 درصدی را تجربه کرد.

این حکم با توافقی مطابقت داشت که بوید قبل از اعتراف به قتل غیرعمد در ماه سپتامبر امضا کرد.

لافارژ گفت: «همه اینها به وضوح نادرست است. او از این تجربه چیزی یاد نگرفته است و این یک فکر وحشتناک است.



منبع

کرانهولد گفت: «او بیشتر به دوچرخه‌اش اهمیت می‌داد.

قبل از اینکه کارو روز چهارشنبه حکم صادر کند، بوید گفت که “بسیار متاسفم”.

کار صحنه ای او شامل حضور برادوی در نمایشنامه نیل سایمون “شایعات” در سال 1988، موزیکال “جامعه عالی” در سال 1998 و نمایش نوئل کوارد “خنده حاضر” در سال 2010 بود.