قاتل محکوم در یک مایلی چاقو در دانشگاه دستگیر شد

سه قربانی در آنجا زندگی می کردند. چاپین، دوست پسر کرنولد، خوابیده بود.

او قبلاً به یک تیراندازی مرگبار در سال 2007 اعتراف کرده بود اما طبق اسناد دادگاه به سختی دوران زندان را سپری کرد.

بر اساس روایت لئونارد، او این رابطه را انکار کرد و لی به او حمله کرد و تهدید کرد که گلوی او را بریده و به پسر لئونارد آسیب خواهد رساند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

شکایت کیفری را بخوانید:

شاهدان بعداً به پلیس گفتند که لئونارد قبل از رسیدن آنها از کامیون خود حمایت کرد، حرکتی که آنها آن را “بهم ریختگی صحنه جرم” می دانستند. یکی ادعا کرد که لئونارد برای پنهان کردن جسد از او بیل خواسته است.

وقتی همسرش برای معاینه او رفت، ظاهراً با مشت به او حمله کرد و گلوی او را گرفت. در این درگیری، دختر بزرگتر، دوست پسرش و کودک 1 ساله به خانه همسایه رفتند. با این حال، در مقطعی، لئونارد همچنین با مشت و لگد به این دختر 15 ساله برخورد کرد، موهای او را کشید و او را داخل کمد انداخت. پلیس بعداً او را با علائم ضربه مغزی زیر یک صندلی در اتاقی دیگر پنهان کرد.

پلیس آیداهو با سیل نکاتی درباره هیوندای النترا برخورد کرد، اکنون تماس ها را به مرکز تماس FBI ارسال می کند

بر اساس اسناد دادگاه، جیمز لئونارد، 39 ساله، از مسکو، آیداهو، اواخر عصر سه‌شنبه همسر و دخترش را کتک زد و خود را با چاقو کتک زد. پلیس گفت دستگیری او در روز چهارشنبه مربوط به قتل های 13 نوامبر در تهاجم به خانه در آن نزدیکی نیست.

بر اساس سوگندنامه ای که فاکس نیوز دیجیتال به دست آورده بود، در صبح روز 19 ژوئن 2007، لئونارد تایلر لی را بیرون از خانه اش در Genesee به ضرب گلوله کشت.

چاپین یکی از اعضای انجمن برادری سیگما چی بود که خانه ای در فاصله 200 یاردی دارد. دانشگاه آیداهو گفت که او در رشته مدیریت تفریح، ورزش و گردشگری بود. به گفته بازرسان، گمان می‌رود که او و کرنودل بیشتر شب را در خانه سیگما چی گذرانده‌اند و سپس در حوالی ساعت 1:45 بامداد به خانه‌اش بازگشته‌اند.

جعبه های حاوی متعلقات قربانیان آیداهو منتقل می شوند

در می 2009، دادگاه حکم او را به حالت تعلیق درآورد و او را به 15 سال حبس تعلیقی محکوم کرد. شرایط او را ملزم به اجتناب از مواد مخدر و الکل، داشتن شغل ثابت و اطاعت از قانون، از جمله موارد دیگر می کرد.

پلیس در بیانیه ای گفت: “اطلاعات شما، خواه فکر می کنید مهم هستند یا نه، ممکن است قطعه ای از پازل باشد که به بازپرسان کمک می کند تا این قتل ها را حل کنند.”

بر اساس یک شکایت جنایی در مورد آخرین اتهامات به دست آمده توسط فاکس نیوز دیجیتال، “دیسپچ به شوهر مست توصیه کرد که با مشت به سر همسرش زد و دخترش را زد.”

طبق اسناد دادگاه، پلیس به خانه آنها در رودخانه پالوس درایو رسید و همسر لئونارد را با خون روی بینی و دهانش پیدا کرد. لئونارد در اتاق خواب پنهان شده بود و وقتی پلیس به او دستور داد بیرون بیاید، خون روی دست و صورتش و بریدگی بزرگی روی ساعدش دیدند.

کتی مابوت، پزشک قانونی شهرستان لاتا در سال 2006، اندکی قبل از قتل لئونارد، به این سمت برگزیده شد و هم یک وکیل و هم یک پرستار است.

بر اساس اسناد دادگاه، لئونارد قبل از اینکه برای ملاقات با لی به بیرون برود، یک تفنگ دستی را از گاوصندوق در اتاق خوابش بیرون آورد و به همسرش گفت در صورت شنیدن صدای تیراندازی با پلیس تماس بگیرد.

Kernodle و Mogen هر دو بخشی از انجمن Pi Beta Phi بودند و از متخصصان بازاریابی بودند. Goncalves، یک رشته مطالعات عمومی، متعلق به Alpha Phi. آن‌ها اوایل عصر در بار کرنر کلاب در مسکو و در یک کامیون مواد غذایی دیده شده بودند.

قتل‌های آیداهو: پلیس ویدیوی بادی‌کم را از شب قتل‌ها منتشر کرد

قتل های آیداهو: نظارت مقامات مرزی برای هیوندای النترا که در نزدیکی صحنه قتل چهار نفره بود

در حالی که همسرش با 911 تماس تلفنی داشت، لئونارد ظاهراً بازوی او را برید و فریاد زد که او را بریده و به کمک نیاز دارد. او متهم شد که او را با چاقو در خانه تعقیب کرده است. پلیس ردی از خون در داخل آن پیدا کرد و از همسرش پرسید که آیا او می‌ترسید که لئونارد با چاقو به او حمله کند؟ او به آنها گفت که نمی داند او چه خواهد کرد.

لئونارد یک هفت تیر کالیبر 38 در جیبش داشت، آن را بیرون کشید و به سمت لی شلیک کرد. چند لحظه بعد شاهدان از شنیدن دو گلوله دیگر خبر دادند.

او روز پنجشنبه از اظهار نظر در مورد این پرونده خودداری کرد.

وسایل قربانیان چهار قتل دانشگاه آیداهو روز چهارشنبه از خانه در مسکو، آیداهو خارج شد.

پلیس می‌گوید که چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در یک خانه اجاره‌ای در خیابان کینگ، درست چند قدمی محوطه دانشگاه، بین ساعت 3 تا 4 صبح روز 13 نوامبر کشته شدند. به گفته مقامات، دو هم اتاقی دیگر در سطح زمین بودند و از آسیب فرار کردند.

اتهامات فعلی لئونارد شامل استفاده از خشونت خانگی با جراحت تروماتیک، حمله شدید، تلاش برای خفه کردن و جراحت به یک کودک است.

این دستگیری در بحبوحه تحقیقات در مورد مرگ کیلی گونکالوس، 21 ساله انجام شد. مدیسون موگن، 21; Xana Kernodle، 20; و اتان چاپین، 20 ساله، در حدود 1.3 مایلی سراشیبی از چهارراه بعدی. پلیس حوالی ظهر 13 نوامبر هر چهار مرد را در خانه ای در چند متری محوطه دانشگاه پیدا کرد.

بر اساس اسناد دادگاه، لئونارد در فوریه 2009 با اعتراف به قتل غیرعمد در ازای پنج تا 15 سال حبس، به قتل غیرعمد اعتراف کرد.

ساختمان پلیس مسکو

بر اساس این شکایت، یک افسر او را هول کرد و دو چاقو و یک مفصل ماری جوانا پیدا کرد. همسرش به افسران گفت که او “نصف بطری جین” نوشیده و به شدت مست شده است. او از کار با کامیون خود به داخل آمد و ظاهراً او را تلفنی دید و متهم به خیانت او کرد. ظاهراً او در مقابل دو فرزندش 20 و 15 ساله، دوست پسر 21 ساله دخترش و یک نوه یک ساله او فریاد زد.

پلیس این هفته یک قاتل سابق را دستگیر کرد که کمی بیش از یک مایل دورتر از صحنه یک حمله چاقو حل نشده چهارگانه که منجر به کشته شدن چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو شد که در اوایل یک شنبه نوامبر در خواب مورد حمله قرار گرفتند.

شکایت کیفری را بخوانید:

اداره پلیس مسکو، آیداهو.

لئونارد به پلیس گفت که لی قبلا او را با “خفاش، قمه و چیزهای دیگر” تهدید کرده بود و گفت که مرد حوالی ساعت 2:30 بامداد در خانه اش حاضر شد.

به طرز عجیبی، وکیل مدافع لئونارد همچنین پزشکی قانونی شهرستان است که گفت هر چهار دانشجوی کالج قربانی قتل با چاقو شده‌اند و احتمالاً زخم‌هایشان در خواب وارد شده است.

قتل های آیداهو: تقریباً 4 هفته پس از قتل، همسایه شنیدن فریاد را به یاد می آورد

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می شود با خط انعام تماس بگیرد 208-883-7180 یا به [email protected] ایمیل بزنید.



منبع

قتل های آیداهو: همسایه مقتول دانشجوی دانشگاه می گوید درب جلویی پس از حملات کاملا باز مانده است

سونیل رامالینگام، وکیل مدافع لئونارد در پرونده قتل غیرعمد، اکنون یک قاضی است و گفت موقعیت فعلی او مانع از آن می شود که در مورد این پرونده با یک خبرنگار صحبت کند.

سپس طبق شکایت وارد اتاقش شد و شروع به بریدن کرد.

او به بیرون رفت و با لی ملاقات کرد که او را متهم به همخوابی با دوست دخترش کرد.

اولین گلوله به قلب او اصابت کرد و دکتر جفری رینولدز، پاتولوژیست که کالبد شکافی را انجام داد، مشخص شد که ضربه مهلکی بوده است. او متوجه شد که گلوله دوم و سوم به پا و صورتش وارد شده است. در گزارش سم شناسی، مسکالین و کانیبینوئید وجود داشت اما الکل در سیستم لی وجود نداشت.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

بر اساس این پرونده، لئونارد به معاون پاسخگو گفت: “من کسی هستم که به او شلیک کردم.” او پس از اینکه مقتول به خانه اش آمد، با مشت به صورتش کوبید، او را زمین زد و در درگیری از بالای سرش بالا رفت، ادعا کرد که این برای دفاع از خود بوده است.

پلیس روز چهارشنبه فاش کرد که در جستجوی سرنشین یا سرنشینان یک هیوندای النترا سفید مدل 2011 تا 2013 بوده که در حوالی زمان جنایت در نزدیکی خانه قربانیان دیده شده است. پلیس از هر کسی که چیزی می‌داند می‌خواهد، حتی با جزییات جزئی، اظهار نظر کند.