برادرزاده همجنسگرای قانونگذار که هنگام رای دادن به برابری ازدواج گریه کرد برای او پیامی دارد

زمانی که اندرو برای اولین بار در سال 2015 آن متن را خواند، گفت که این کلمات اشک او را برانگیخت.

بیشتر در این مورد



منبع

با حسن نیت از اندرو هارتزلر

یک نماینده کت چرمی بژ پوشیده، روی زمین مجلس نمایندگان مقابل میکروفون ایستاده و اخم کرده است.

اندرو در سال جوانی اش به خاطر داشتن دوست پسرش در خوابگاهش دچار مشکل شد و مجبور شد در “جلسات پاسخگویی” با مسئولان مدرسه شرکت کند. اما او موفق شد از روند رسیدگی فرار کند و در نهایت وقتی مدرسه کلاس های حضوری را در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر متوقف کرد، فارغ التحصیل شد. با این حال، این تجربه او را افسرده و با افکار خودکشی رها کرد.

“برای من عجیب بود که او گریه می کرد. من این را می گویم.» او افزود. “من فکر نمی کنم این یک اجرا بود. با شناخت عمه ام، فکر می کنم این اشک های واقعی بود.»

هارتزلر در حالی که اشک می‌ریخت گفت: «امیدوارم و دعا می‌کنم که همکارانم شجاعت پیدا کنند تا در مخالفت با این لایحه اشتباه و خطرناک به من بپیوندند.

اندرو بعد از اینکه در فوریه پیش او آمد، دیگر با عمه اش صمیمی نیست و رابطه او با والدین محافظه کار و مذهبی اش نیز دچار مشکل شده است. اما او به اندازه کافی درباره اظهارات اشکبار او در روز پنجشنبه احساس کرد که می خواست پاسخ دهد.

در حالی که مجلس نمایندگان روز پنجشنبه برای رای گیری به آن تشکیل جلسه داد قانون احترام به ازدواج، قانونگذاران برخاستند تا هم به نفع و هم مخالف این لایحه تاریخی صحبت کنند.

در یک TikTok او در روز جمعه پست کردکه از آن زمان تاکنون بیش از 200000 بار مشاهده شده است، اندرو به عمه خود گفت که مؤسسات مذهبی مورد آزار و اذیت قرار نمی گیرند، و نشان می دهد که چگونه مدارس مسیحی علیرغم تبعیض علیه دانش آموزان LGBTQ، بودجه فدرال دریافت می کنند.

CSPAN

سپس، او در حالی که از همکارانش درخواست کرد که به این لایحه رای منفی دهند، شکست خورد.

در میان کسانی که با این قانون مخالف هستند، در صورتی که اکثریت جناح راست دیوان عالی به عنوان یک قانون ایمن عمل کند. تصمیمی را که برابری ازدواج را قانونی می‌کرد، لغو کرد، نماینده ویکی هارتزلر بود. جمهوری خواه میسوری گفت این مسیحیان بودند و نه جامعه LGBTQ که در ایالات متحده در معرض تهدید قرار داشتند و استدلال می کرد که دولت در تلاش است تا مردم مذهبی را ساکت کند.

اندرو در نامه ای نوشت: «از اینکه به خاطر تمایلات جنسی خود مجازات شدم، احساس خجالت و شرمندگی کردم اعلامیه دادگاه. من متشکرم که از تبعیض و آزار و اذیت دانشگاه اورال رابرتز بر اساس گرایش جنسی خود بازمانده ام.

    با حسن نیت از اندرو هارتزلر

در سراسر کشور در تولسا، اوکلاهاما، اینستاگرام اندرو هارتزلر 23 ساله شروع به روشن شدن کرد زیرا دوستان و دنبال کنندگان شروع به برچسب زدن او در کلیپ هایی از این فیلم کردند. چرا؟ اندرو همجنس گرا است و نماینده هارتزلر عمه اوست.

هارتزلر قبل از اینکه در سال 2011 در کنگره انتخاب شود، معلم اقتصاد خانه و سپس قانونگذار در دولت ایالت میسوری بود. در سال 2004، او به عنوان سخنگوی میسوری برای ائتلاف برای محافظت از ازدواج، که تلاش موفقی را برای اصلاح قانون اساسی ایالت برای ممنوعیت ازدواج برای زوج های همجنس انجام داد، خدمت کرد.

او گفت: «من واقعاً آرزو می‌کنم که او ببیند که سخنانش چقدر مضر است و از قدرت سیاسی خود برای القای معافیت‌های مذهبی در قوانین حقوق مدنی و اجازه دادن به مدارس برای تبعیض فعالانه علیه افراد LGBTQ استفاده نکند. من فکر می‌کنم که او سعی می‌کند نقش قربانی را بازی کند، در حالی که واقعاً عامل آسیب‌های زیادی است که انجام می‌شود، و من احساس می‌کنم که او باید مسئولیت را بپذیرد.»

او در TikTok گفت: «بیشتر شبیه این است که شما قدرتی می‌خواهید که باورهای دینی خود را به دیگران تحمیل کنید، و چون چنین قدرتی ندارید، احساس می‌کنید در حال ساکت شدن هستید. اما تو نیستی. شما فقط باید یاد بگیرید که با همه ما همزیستی کنید. و من مطمئن هستم که آنقدرها هم سخت نیست.»

درخواست اشکبار (و ناموفق) این قانونگذار برای توقف این قانون که در مجلس تصویب شد و در انتظار امضای رئیس جمهور است، جلب شد. قابل توجه رسانه ها توجه و خیلی زود ویروسی شد

او در سال 2017 به دلیل فشار پدرش که او را دو سال قبل به یک کمپ تابستانی فرستاده بود، یک کالج مسیحی را در دانشگاه اورال رابرتز شروع کرد. مانند سایر دانشگاه های مذهبی، اورال رابرتز دارای یک کد افتخار که “فعالیت همجنس گرایی” را ممنوع می کند.

در TikTok، یکی از کاربران حتی سخنرانی خود را به یک آهنگ رقص سرکش تبدیل کرد.

نماینده هارتزلر، که با برادر پدر اندرو ازدواج کرده است، در سال جدید کنگره را ترک می کند، زیرا یک کمپین ناموفق را برای تضمین نامزدی جمهوری خواهان برای سناتور به راه انداخته است. کارکنان او فوراً به درخواست اظهار نظر درباره این داستان پاسخ ندادند.

اندرو گفت که خاله‌اش اخیراً از او دعوت کرده است که روز شکرگزاری را در خانه‌اش بگذراند، اما او ترجیح داد که به آنجا نرود زیرا احساس نمی‌کرد در آنجا پذیرفته شود. او گفت که امیدوار است سخنانش در اینجا و در TikTok باعث شود که عمه‌اش تاثیر لفاظی‌های او را محاسبه کند.

اندرو گفت که احساس می کند عمه اش احترام و قدردانی افراد LGBTQ برای ازدواج را اشتباه درک می کند. او به سخنان آنتونی کندی قاضی دیوان عالی اشاره کرد که به عقیده اکثریت او برابری ازدواج را قانونی می‌کند، نوشت: «این زن و مرد را به اشتباه می‌فهمند اگر بگویند به ایده ازدواج بی‌احترامی می‌کنند. خواهش آنها این است که به آن احترام بگذارند، آنقدر عمیقاً به آن احترام بگذارند که به دنبال تحقق آن باشند.»

اندرو بخشی از یک شکایت دسته جمعی فدرال است که در آن شاکیان از وزارت آموزش شکایت می کنند تا مدارس دینی را از دریافت دلار مالیات دهندگان در صورت تبعیض علیه دانش آموزان LGBTQ منع کنند. بر اساس قوانین فعلی، چنین مدارسی از رعایت قوانین ضد تبعیض عنوان IX معافیت مذهبی دریافت می کنند.

او گفت: «وقتی این موضوع را می بینم، فقط برای مقابله با این پیام ها، احساس می کنم مجبورم صحبت کنم. من نمی خواهم نام خانوادگی من با نفرت همراه باشد. می‌خواهم با عشق همراه باشد.»

نماینده هارتزلر یکی از مخالف ترین اعضای کنگره است که به طور مداوم نمره صفر را در کنگره دریافت کرده است. کارت امتیازی سالانه از کمپین حقوق بشر، که اعضا را بر اساس حمایت آنها از لوایح برابری رتبه بندی می کند.

او به BuzzFeed News گفت: «در ابتدا فکر می‌کردم که این یک ویدیوی قدیمی است، زیرا این نوع لفاظی‌ها از زبان عمه من بسیار رایج است. “اما متوجه شدم که از امروز و آنچه که او در مورد آن صحبت می کند، و، بله، من واقعاً تعجب نکردم.”