فیلیز و آستروس در یکی از بزرگترین ناهماهنگی‌های بیسبال در سری جهانی به میدان می‌روند

در صورت لزوم، بازی پنجم چهارشنبه، 2 نوامبر، ساعت 20:03 در فیلادلفیا برگزار می شود. بازی شش روز جمعه، 4 نوامبر، ساعت 8:03 بعد از ظهر در هیوستون، و بازی تعیین کننده هفت در روز شنبه، 5 نوامبر، ساعت 20:03 به وقت شرقی، همچنین در هیوستون، برگزار خواهد شد.

برتری زمین خانگی به هیوستون در بازی اول تعلق دارد که از ساعت 8:03 بعد از ظهر به وقت شرقی روز جمعه آغاز می شود و پس از آن بازی دوم نیز در هوستون در روز شنبه در ساعت 8:03 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود. این مجموعه سپس به فیلادلفیا می رود، با بازی سه برای دوشنبه، 31 اکتبر، در ساعت 8:03 بعد از ظهر به وقت شرقی، و پس از آن بازی چهارم در روز سه شنبه، 1 نوامبر، در ساعت 8:03 بعد از ظهر به وقت شرقی.

هارپر فیلادلفیا که قبل از فصل 2019 قراردادی 13 ساله به ارزش 330 میلیون دلار با فیلیز امضا کرد، در اولین بازی کلاسیک پاییز خود بازی خواهد کرد. بیشتر فیلیزها نیز همینطور خواهند بود – فقط شواربر، یک تازه کار در تیم غالب شیکاگو کابز 2016 و بازیکن بیرون زمین، نیک کاستلانوس، تجربه قابل توجهی از فصل پس از فصل در میان اعضای ثابت فیلیز دارند. این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که حق امتیاز شما 11 سال بین بازی های پلی آف می ماند، همانطور که فیلادلفیا انجام داد.

طلسم.

طبق گزارش ها، ترامپ از فرصتی برای شهادت علنی در برابر کمیته 6 ژانویه استفاده کرد، اما وکلای او پاسخ منفی دادند

Astros 2022 نیز به طور مشابه، یک غلتک بخار وحشتناک بود که در 106 بازی فصل معمولی پیروز شد و تا کنون بدون شکست از طریق پلی آف به سری جهانی رسیده است. آنها تنها سومین تیم در دوره سری دیویژن هستند که در سال 1995 آغاز شد و بدون شکست در بازی پلی آف به سری جهانی رسیدند – دو تیم دیگر، راکی ​​2007 و رویالز 2014، هر دو دست خالی به خانه رفتند. Astros به طور مشخص در مقابل فیلیز قرار خواهد گرفت که پس از کسب جایگاه ششم وایلد کارت جدید اضافه شده با برنده شدن در 87 بازی، لنگ لنگان وارد فصل بعد شد. اگر فیلادلفیا به نحوی می‌توانست آستروس را شکست دهد، پس از کاردینال‌های 2006 و دوقلوهای 1987، به سومین بدترین تیم فصل معمولی تبدیل می‌شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

بیش از هر چیز دیگری، فیلی ها به شانس نیاز دارند. آن‌ها در جاده‌ها، مقابل یکی از ترسناک‌ترین تیم‌های قرن بیست و یکم شروع می‌کنند، و باید امیدوار باشند که نقص‌هایی که آنها را از موفقیت پایدار در طول فصل عادی دور نگه داشته، تا 10 روز دیگر پنهان بماند.

بهترین خط های داستانی کدامند؟

و جای تعجب نخواهد بود – به هر حال این تیمی پر از بازیکنان ثابت فصل بعد است که بسیاری از آنها در سومین، چهارمین یا برای ورلاندر بازی می کنند. پنجم سری جهانی. این یکی از متعادل‌ترین تیم‌ها در حافظه است و همه بازیکنان کلیدی تیم سالم هستند و مشتاق هستند تا کار خود را با شامپاین به پایان برسانند. ورلاندر به عنوان یک بازیکن تازه کار در مسابقات جهانی 2006 در سری جهانی 0-2 در تیمی که به تیم تاریخ ساز سنت لوئیس کاردینالز شکست خورد، 0-2 شد. حتی بهتر از آن – دیو دامبروسکی، رئیس عملیات بیسبال فیلیز، مدیر کل دیترویت در سال 2006 بود.

آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت، مدیر هیوستون، داستی بیکر، به دنبال اولین قهرمانی خود در بیست و پنجمین سال حضورش به عنوان یک مربی در لیگ بزرگ است. بیکر نهمین لیست برنده تمام دوران مربیان است، اما از زمانی که در سال 1981 برای داجرز بازی کرد، در آخرین جشن فصل حضور نداشت.

طلسم. مصور | گتی ایماژ

کلیدهای هر تیم چیست؟

آدیداس چند روز پس از اینکه کانیه وست گفت «آدیداس نمی‌تواند من را رها کند» به خاطر نظرات یهودستیزانه کنار گذاشت.



منبع

استروس در چند سال گذشته پس از رسوایی دزدی علائم که پیروزی این تیم در سری جهانی 2017 بر لس آنجلس داجرز را خدشه دار کرد، اندوه زیادی را متحمل شده اند. تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان از آن تیم باقی مانده اند، اما آنها قلب سلسله هیوستون هستند، از جمله ورلاندر، بازیکن پایه سوم، الکس برگمن، و بازیکن پایه دوم خوزه آلتوو. آنها به مخالفان خود ثابت کرده‌اند که می‌توانند بدون تقلب فصل عادی را پشت سر بگذارند، مگر اینکه دوباره از قتل خلاص شوند – اما از آن زمان تاکنون دو بار در مسابقات جهانی شکست خورده‌اند، در سال‌های 2019 و 2021. پیروزی در این سال می‌تواند به منزله یک پیروزی باشد. رستگاری از نوع و پاسخ به منتقدانی که آنها را به عنوان نایب قهرمان غیررسمی در سال 2017 رد می کنند.

البته، رکوردهای برد و باخت فصل عادی پس از رسیدن به پلی آف دقیقاً معنایی ندارد. مانند وایلد کارت‌های برنده واشنگتن نشنالز در سال 2019، فیلی‌ها دقیقاً در لحظه‌ی مناسب داغ شده‌اند، زیرا تیم گران‌قیمتی که در تمام سال مانند مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌های نامناسب بازی می‌کرد، سرانجام با شروع فصل پس از آن، به گل نشست. حتی غول‌پیکرها هم سرد می‌شوند، و در یک سریال هفت‌بازی، هیچ تضمینی وجود ندارد که مزیت‌هایی که در طول یک فصل طولانی آشکار می‌شوند، باقی بمانند. به هر حال، هیوستون چهار بازی از هفت بازی را فقط چند هفته پیش به بالتیمور اوریولز، آریزونا دایموندبک و تامپا ریس باخت که همه آنها روی کاغذ به طرز قابل توجهی بدتر بودند. با این حال، شکی وجود ندارد که هیوستون مورد علاقه فراری اینجاست.

هر بازی از فاکس پخش می شود و می توان آن را پخش کرد FoxSports.com یا در برنامه Fox Sports.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

در همین حال، هیوستون باید حداقل در یک بازی مقابل دو آس فیلادلفیا، آرون نولا و زک ویلر راست دست ها، پیروز شود. آنها کاملاً استراحت خواهند داشت و آماده خواهند بود که هر کدام دو بار در برابر ترکیب مناسب هیوستون به میدان بروند. هرچه Astros زودتر به گلوله ضعیف Phillies وارد شود، وضعیت بهتری خواهد داشت. عمق لشکر امدادی فیلادلفیا به قدری ناچیز است که تیم از رنجر سوارز، بازیکن ابتدایی، خواست تا روز یکشنبه سن دیگو پادرس را ببندد. و آستروس به یک سریال بزرگ از یوردان آلوارز، بهترین بازیکن چپ دست تیم، که در بیشتر نیمه دوم فصل از دستش آسیب دید، نیاز خواهد داشت.

فیلیزها در این سال تعداد دوندگی های بیشتری نسبت به آستروس به ثمر رساندند و احتمالاً باید راه خود را برای رسیدن به این عنوان کم کنند. برایس هارپر، بریس هارپر، MVP لیگ ملی، سالم و در آتش است، با پنج ران خانگی و 11 بازی RBI تا کنون در این فصل. او و کایل شواربر همکار چپ دست خود که با 46 ران خانگی هدایت NL را بر عهده داشت، باید روی سه نفر از پرتاب کننده های راست دست هوستون کار جادویی داشته باشند: تالار مشاهیر آینده جاستین ورلاندر، لنس مک کالرز جونیور و کریستین خاویر. . بسیاری از بهترین مهاجمان باقی مانده فیلادلفیا، از جمله شکارچی جی تی ریلموتو، بازیکن پایه اول، ریس هاسکینز، و بازیکن پایه سوم، الک بوهم، راست دست می زنند و تنها برتری جوخه ای را در مقابل بازیکن احتمالی هیوستون در بازی 2، برنده 17 بازی، فرامبر والدز خواهند داشت.

جمعه شب، هیوستون آستروس و فیلادلفیا فیلیز شروع به بازی خواهند کرد در سری جهانی، یک مسابقه بهترین از هفت که می تواند در تقویم دیرتر از هر کلاسیک پاییزی برگزار شود. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این مسابقه غیرمعمول بدانید، آنچه که هر تیم باید انجام دهد تا قهرمانی بیسبال را به دست آورد و برای آنها چه معنایی دارد، آورده شده است.

بزرگترین عدم تطابق در 116 سال – روی کاغذ

چیزی که شکی نیست این است که یکی از این تیم ها – و هوادارانشان – به زودی در صدر جهان قرار خواهند گرفت.

کجا و چگونه می توانم سریال جهانی را تماشا کنم؟

هنگامی که Astros و Phillies جمعه شب به میدان می‌روند، بیشترین فاصله را در پیروزی‌های فصل عادی بین حریفان سری جهانی از سال 1906 خواهند داشت. در آن سال، 116 برنده Chicago Cubs – بخشی از سلسله‌ای که شعر “Tinker to” را به ما داد. Evers to Chance” و که هنوز هم رکورددار بالاترین درصد برد در تاریخ مدرن بیسبال است – توسط یک تیم بسیار ضعیف وایت ساکس که 23 بازی کمتر در طول فصل برد شکست خورد.

کیف و وبلاگ نویسان طرفدار کرملین می گویند روسیه در خرسون، باخموت و لوهانسک اوکراین شکست خورده است.