پاسخ آرنولد شوارتزنگر به طعنه مقام سابق ترامپ با یادآوری شرم آور

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جفری کلارک، کارمند سابق وزارت دادگستری ترامپ، زمانی را یادآوری کرد که بازرسان فدرال خانه‌اش را بازرسی کردند – و از او فیلم گرفتند که با شلوار زیرش در بیرون منتظر بود – پس از تلاش او برای تمسخر بازیگر و فرماندار سابق کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر.

شوارتزنگر، که مدت‌هاست علیه فرآیند جعلی‌سازی مبارزات انتخاباتی انجام داده است، با پاسخ خود هیچ ضربه‌ای نخورد.

روز چهارشنبه، کلارک به شوارتزنگر به دلیل تشکیل پرونده کوتاه در دادگاه عالی مور علیه هارپر حمله کرد که ممکن است منجر به لغو حمایت ها در برابر جنایتکاران شدید حزبی شود.

«می‌دانید وقتی «آهنولد» جمهوری‌خواه تقلبی برای تشکیل پرونده‌ای دوستانه در دادگاه عالی – که توسط دیوید فردریک، کارشناس برجسته دموکرات دادگاه عالی نوشته شده است، از بین می‌رود، حزب دموکرات بسیار بسیار نگران این است که چگونه مور علیه هارپر می‌تواند در S Ct بیایید،» کلارک در توییتر خود را مخفی کرد.

بدنساز سابق این عکس را از کلارک در حین بازرسی از اموالش در میان تحقیقات در مورد تلاش برای لغو نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 به نفع دونالد ترامپ به اشتراک گذاشت.

“متشکرم برای پیام محبت آمیز! من این عکس شما را دوست داشتم، اما اگر می خواهید نکاتی در مورد چمباتمه زدن برای تقویت این پاها داشته باشید، من اینجا برای شما هستم.