مارجوری تیلور گرین می‌گوید مجلسی به رهبری حزب جمهوری‌خواه درباره شرکت‌هایی که پس از شورش کنگره کمک‌های مالی به جمهوری‌خواهان را متوقف کردند، تحقیق خواهد کرد.

Axios روز چهارشنبه گزارش داد که چندین شرکت بزرگ در انتظار تشکیل مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان وکلا استخدام می کنند. آنها برای انتقام احتمالی GOP از شرکت هایی که از حزب دموکرات حمایت می کنند، آماده می شوند.

مشخص نیست که گرین می خواهد چه تحقیقاتی انجام دهد. او همچنین فهرستی از شرکت‌هایی که می‌خواست GOP درباره آنها تحقیق کند ارائه نکرد. سخنگوی گرین بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، روز چهارشنبه گفت که اگر حزب جمهوری‌خواه اکثریت را در کنگره به دست آورد، شرکت‌هایی را که پس از شورش کاپیتول کمک مالی به آنها را متوقف کرده‌اند، بررسی خواهد کرد.

او گفت که برخی از “شرکت های بزرگ” و لابی ها کمک های مالی خود را پس از شورش های کنگره متوقف کرده اند.

  • گرین افزود: “تحقیقاتی در راه است.” “و باید وجود داشته باشد. قطعاً باید وجود داشته باشد، زیرا شیوه ای که شرکت ها خودشان را انجام داده اند، من همیشه آن را کمونیسم شرکتی نامیده ام.”

    گرین قبلاً به دریپر گفته بود که «مفتخر» خواهد بود که به عنوان معاون ترامپ خدمت کند، اما همچنین گفت که او احتمالاً برای ایفای این نقش بیش از حد تفرقه‌انگیز تلقی می‌شود – حتی با توجه به استانداردهای جمهوری‌خواه. او همچنین به دریپر گفت که کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، باید آماده باشد تا اگر می‌خواهد پایگاه جمهوری‌خواهان را راضی نگه دارد، قدرت و آزادی عمل بیشتری به او بدهد.

    گرین در حال حاضر فاقد قدرت انجام تحقیقات در مورد شرکت ها است. نماینده جورجیا در فوریه 2021 از وظایف کمیته خود محروم شد. او در آن زمان به ترویج تئوری های توطئه جناح راست و تأیید خشونت علیه همکارانش در کنگره متهم شد. گرین با سلب موقعیت خود مخالفت کرد و طبق NPR ادعا کرد که او فقط یک “آمریکایی بسیار منظم” است که “به طور تصادفی” با تئوری توطئه QAnon برخورد کرده است.

    گرین گفت: “می دانی آنها پس از 6 ژانویه چه کردند، استیو؟ آنها از اهدای خود منصرف شدند. همه لابی ها، همه شرکت های بزرگ از اهدای کمک به دسته ای از همکاران جمهوری خواه من که قبلاً به آنها کمک می کردند، دست کشیدند.”

    رابرت دریپر، روزنامه نگار در مجله نیویورک تایمز، در ماه اکتبر به دیلی بیست گفت که ترامپ بارها در مورد انتخاب گرین به عنوان معاون انتخاباتی خود در سال 2024 صحبت کرده است، زیرا او “بی‌نظیر” به او وفادار بوده است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    او ادامه داد: «اوه نه، ما نمی‌توانیم به خاطر دروغ بزرگ یا هر اسمی که می‌خواهند اسمش را بگذارند، از شما حمایت کنیم».

    رولینگ استون در ماه اکتبر گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور جداگانه در مورد دادن پست مهم گرین در دولتش در صورت پیروزی مجدد در ریاست جمهوری صحبت کرده است. یک منبع نزدیک به ترامپ به رولینگ استون گفت که این نقش می تواند یک سمت ارشد در وزارت دادگستری باشد.

    گرین همچنین به کسب و کارهای بزرگ توصیه کرد که “وکیل شوند” و به جای سیاست، روی “خدمات مشتری” تمرکز کنند.

    گرین در حال حاضر برای انتخابات مجدد در ناحیه چهاردهم گرجستان شرکت می کند.

    نماینده مارجوری تیلور گرین.مری آلتافر / آسوشیتدپرس

    • گرین همچنین شرکت ها را به “کمونیسم شرکتی” متهم کرد.

    گرین در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن، مشاور سابق ترامپ، شرکت‌های ناشناس را متهم به «کمونیسم شرکتی» کرد. او پیشنهاد کرد که او و همکاران جمهوری‌خواهش باید چنین شرکت‌هایی را برای رفتارشان بررسی کنند.

    مارجوری تیلور گرین گفت که مجلس به رهبری حزب جمهوری خواه شرکت هایی را که کمک مالی به جمهوری خواهان را متوقف کرده اند، بررسی خواهد کرد.