فیلم هولناک نشان می دهد که پلیس آکرون مرد سیاه پوست غیرمسلح را در تگرگ گلوله می کشد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هوریگان با اذعان به اینکه چقدر این فیلم وحشتناک بود، از ساکنان خواست تا به صورت مسالمت آمیز اعتراض کنند.

دن هوریگان، شهردار آکرون، روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد: “من کلمات را خرد نمی کنم، ویدیویی که می خواهید تماشا کنید، دلخراش است.” من از همه ساکنان خود می‌خواهم که تا پایان تحقیقات ما قضاوت کامل خود را حفظ کنند.»

او گفت: «هر یک از افسران مستقل از یکدیگر گفتند که احساس می‌کردند آقای واکر چرخیده است و حرکت می‌کند و به سمت موقعیت شلیک می‌رود.»

رئیس پلیس استفان میلت یکشنبه تایید کرد که واکر هنگام کشته شدن “غیر مسلح” بوده است. پلیس یک اسلحه دستی، یک خشاب پر شده و یک حلقه طلا را در صندلی راننده ماشین او پیدا کردند.

دی سلو گفت: “آنها می خواهند او را با تفنگ به یک هیولای نقابدار تبدیل کنند.”

شهردار در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من کاملاً از حق ساکنان خود برای تجمع مسالمت آمیز حمایت می کنم.” اما امیدوارم جامعه بتواند با این موضوع موافقت کند که خشونت و تخریب راه حل نیست.»

آببارنو گفت: «افسران باید پاسخگوی هر اقدامی باشند که انجام دادند. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که هرگز نمی‌توانیم شاهد این اتفاق دوباره باشیم.»

پیج وایت، یکی دیگر از وکیل دادگستری، گفت: «ما اینطور مردیم. “هیچ کس نباید دچار سرنوشتی شود که جیلند واکر گرفت.”

از زمان قتل واکر در 27 ژوئن، هشت افسر پلیس آکرون درگیر به مرخصی با حقوق قرار گرفتند و شهر جشن های چهارم ژوئیه خود را لغو کرد. معترضان ساختمان های شهر را محاصره کرده و خواستار اجرای عدالت و انتشار تصاویر دوربین بدنه شده اند.

YouTube/Akron PD

فیلم‌های دوربین بدنه با تعقیب افسران جیلند واکر در ماشین‌های تیم خود در حدود ساعت 12:30 بامداد دوشنبه شروع می‌شوند، پس از اینکه او به دلیل یک تخلف رانندگی ادعایی خودداری کرد. پلیس گفت که حدود 40 ثانیه پس از فرار او، مأموران “صدای شلیک گلوله” را گزارش کردند که از در ماشین او خارج شد و یک دوربین “فلش نور” را در سمت راننده ثبت کرد و تعقیب و گریز را به “مسئله ایمنی عمومی” تبدیل کرد. ”

تظاهرات تقریباً بلافاصله پس از انتشار این ویدئوها آغاز شد و صدها تظاهرکننده در سراسر آکرون تجمع کردند تا اقدامات این وزارتخانه را محکوم کنند.

میلت افزود که واکر همچنان نبض داشت، زیرا مأموران سعی داشتند او را در ماشین پلیس بار کنند. او نمی توانست بگوید چند گلوله شلیک شده است، اما واکر حداقل 60 زخم در بدنش داشت.

وکلای خانواده واکر می‌گویند که از نحوه ارائه ویدئوهای پلیس در روز یکشنبه بسیار خشمگین بودند و اصرار داشتند که او در توصیف فیلم‌ها به عنوان یک شرور به تصویر کشیده شده است. بابی دی سلو، وکیل اصلی خانواده، گفت که مایلت یک «پشتیبانی صندلی راحتی» بود و از «عکس‌های فوری به موقع» هنگام جدا کردن فیلم استفاده می‌کرد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

میلت اعتراف کرد که فیلم تیره و دانه‌دار تشخیص حرکات دقیق واکر را تا حدودی دشوار می‌کند، اما گفت که فکر می‌کند یکی از عکس‌ها نشان می‌دهد که او در حال پایین رفتن به ناحیه کمرش است، در حالی که به نظر می‌رسد در تصویر دیگری در حال چرخش است.

پلیس در آکرون، اوهایو، تصاویر دوربین بدنه نگران کننده ای را منتشر کرده است که نشان می دهد پلیس یک مرد سیاهپوست 25 ساله غیرمسلح را در حین فرار ده ها بار شلیک می کند.

آببارنو پس از انتشار این فیلم بعد از ظهر یکشنبه گفت: “خانواده واکر برای صلح دعا می کنند، آنها برای صلح می خواهند، آنها برای پاسخگویی دعا می کنند.” ما نمی توانیم جیلند را شرور کنیم.»

YouTube/Akron PD

تعقیب و گریز با ماشین چند دقیقه بیشتر به طول انجامید تا اینکه واکر با ماسک اسکی از درب سمت سرنشین از بیوک نقره ای خود خارج شد و با پای پیاده فرار کرد. پلیس گفت که تلاش پلیس برای دستگیری او با تیزر ناموفق بود و تعقیب و گریز تا پارکینگ مجاور ادامه یافت.

دی سلو گفت که او پس از اصابت 100 گلوله جان خود را از دست داده است و آنها از پلیس خواسته اند که اظهارات شاهد را از افسران دخیل در تیراندازی بگیرد. نام افسران اعلام نشده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

همکار او، کن آببارنو، این احساس را تکرار کرد و از پلیس خواست تا در مورد آنچه در جریان تعقیب واکر رخ داده، شفاف‌تر عمل کند.

پلیس گفت، در آنجا، واکر “به سرعت به سمت افسران تعقیب کننده چرخید” و هشت پلیس رگبار گلوله ای را روی او شلیک کردند. فیلم دلخراش نشان می‌دهد که واکر به سرعت روی زمین مچاله می‌شود و عکس‌های بی‌شماری به گوش می‌رسد.