فوتبال انجام دهید، نه بیداری. توییت بوبرت بحث سرودهای Super Bowl را به راه انداخت

به نظر می‌رسد مخالفان از توییتی که در اوایل روز یکشنبه از سوی لارن بوبرت، نماینده محافظه‌کار جمهوری‌خواه کنگره از کلرادو منتشر شد، پیشی گرفتند.

او در توییتی نوشت: «آمریکا فقط یک سرود ملی دارد. چرا NFL سعی می کند ما را با چند بازی تقسیم کند!؟ فوتبال انجام دهید، نه بیداری.» توییت او بیش از یک میلیون بازدید قبل از شروع.

تصادفی نیست که در همان تاریخی که ۱۲۳ سال پیش (۱۲ فوریه ۱۹۰۰) برای اولین بار به صورت عمومی اجرا شد، سرود ملی سیاه را می خوانم، هر صدا را بلند می کنم و می خوانم. ماه تاریخ سیاه پوست مبارک! او توییت کرد.

“سرود ملی سیاه” یک اکسیمورون است. ما یک ملت زیر خدا هستیم. اگر غیر از این فکر می کنید، از جداسازی حمایت می کنید. ساده است.”

@NFL به نظر حقیر من، با خواندن «هر صدایی را بلند کن و بخوان»، که به طور سنتی به عنوان «سرود ملی سیاه پوستان» خوانده می‌شود، اشتباه بزرگی می‌کند. #سوپر باول. چه پیام تفرقه انگیزتر از این می توان فرستاد پیشنهاد کنید ما ملتی با دو سرود هستیم

زمانی که رالف معرفی شد از آن به عنوان سرود ملی سیاهان یاد نمی شد. اما او در توییت قبل از بازی خود به آن اشاره کرد.

حتی قبل از اینکه شریل لی رالف، خواننده و بازیگر برنده امی، ستاره برنامه تلویزیونی Abbott Elementary، آهنگ “Lift Every Voice and Sing” را با حمایت یک گروه کر بخواند، رسانه های اجتماعی نظر خود را در مورد این آهنگ که به طور غیررسمی به عنوان “سرود ملی سیاهان” شناخته می شود، داشتند.

کریس استپلتون، ستاره موسیقی کانتری، یک سرود ملی ساده و بدون حاشیه را در رسانه های اجتماعی ارائه کرد. هواداران کانزاس سیتی، طبق سنت خود، در پایان سرود «خانه شجاعان» فریاد زدند، «رئیس‌ها» و افرادی را که از آنها می‌خواهند این کار را متوقف کنند، به راه انداختند.

“کشور WHEW Maga امروز (بلیپ) خود را نشان می دهد بالای سرود ملی سیاه





منبع

و بسیاری از آن نامهربان بود.

سرگرم کننده شریل لی رالف قبل از بازی فوتبال NFL Super Bowl 57 بین کانزاس سیتی چیفز و فیلادلفیا ایگلز، یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل،

این بازی قبل از Super Bowl LV زمانی که چیفز به تامپا بای باکانیرز باخت و قبل از سوپربول سال گذشته بین لس آنجلس رامز و سینسیناتی بنگالز بازی شد.

به گزارش فاکس نیوز که بازی را پخش کرد، NFL پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس، که تابستانی پر از ناآرامی را در سراسر کشور به راه انداخت، شروع به پخش این آهنگ در بازی‌های فصل 2020 کرد.

توییت بوبرت انتقادات شدیدی را از هر دو طرف برانگیخت.

سرگرم کننده شریل لی رالف قبل از بازی فوتبال NFL Super Bowl 57 بین کانزاس سیتی چیفز و فیلادلفیا ایگلز، یکشنبه، 12 فوریه 2023، در گلندیل، “Lift Every Voice” را اجرا می کند، که اغلب به عنوان سرود ملی سیاهان شناخته می شود. آریز (عکس آسوشیتدپرس/چارلی ریدل)

اما دیگران در یک مناظره آنلاین که به خوبی پس از اولین تاچ داون ادامه یافت، مخالفت کردند.

اما این اولین آهنگی بود که در طول جشن های قبل از بازی خوانده شد، “Lift Every Voice and Sing” که باعث عصبانیت برخی از طرفداران NFL در شبکه های اجتماعی شد، تا حدی به لطف یک نماینده جنجالی کنگره.

«من می گویم فقط ما سرود ملی سیاه را انجام دهید