شی دیگری بر فراز دریاچه هورون در میشیگان شلیک شد

این مقام گفت که هنوز مشخص نیست که زباله های شی روز یکشنبه در کجا در میشیگان فرود آمده است.

در این عکس فایل 31 مه 2002، خورشید بر فراز پل مکیناک و تنگه مکیناک که از دریاچه هورون دیده می شود غروب می کند. این پل خط تقسیم بین دریاچه میشیگان در غرب و دریاچه هورون در شرق است.

هواپیماهای جنگی رپتور اشیاء قبلی و بالون جاسوسی را ساقط کردند.

ژنرال بازنشسته دیوید دپتولا، رئیس موسسه مطالعات هوافضا میچل، گفت که خلبانان جنگنده شی را مشاهده می کنند و قبل از شلیک با ستاد مشورت می کنند.

به گفته سرتیپ نیروی هوایی، یک F-16 در ساعت 2:42 بعدازظهر یکشنبه به وقت شرقی به دستور رئیس جمهور جو بایدن این شی را ساقط کرد. ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون. خلبان یک موشک ساید وایندر AIM 9X شلیک کرد، همان سلاحی که در نمونه های قبلی استفاده می شد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شی دیگری بر فراز دریاچه هورون در میشیگان شلیک شد



منبعرایدر گفت که احتمالاً شیء همان شیئی است که سیگنال رادار آن، پنتاگون را وادار کرد تا شنبه شب با جت های جنگنده بر فراز مونتانا به پرواز درآید و افزود که نزدیک به “محل های حساس وزارت دفاع در آنجا” پرواز کرده است.

کنگره: کشف هواپیمای بدون سرنشین ناشناس نگرانی های جدیدی را در مورد روابط آمریکا و چین ایجاد می کند

پنتاگون سیلوهای موشکی هسته ای در مونتانا را اداره می کند.

ارتش آمریکا یکشنبه یک شیء پرنده ناشناس را بر فراز میشیگان سرنگون کرد که سومین بار در سه روز گذشته و چهارمین مورد از زمان سرنگونی یک بالن جاسوسی چینی در سواحل کارولینای جنوبی در 4 فوریه است.

سربازان آمریکایی و کانادایی به دنبال بازیابی آوار از اجسام سقوط‌شده در آلاسکا در روز جمعه و کانادا در روز شنبه هستند. مقامات گفته اند که مشخص نیست این اشیاء چیست.

رایدر همچنین گفت: «ما آن را به عنوان یک تهدید نظامی جنبشی برای هیچ چیز روی زمین ارزیابی نکردیم، اما ارزیابی کردیم که این یک خطر پرواز ایمنی و یک تهدید به دلیل قابلیت‌های نظارتی بالقوه آن است». .

در این عکس فایل 31 مه 2002، خورشید بر فراز پل مکیناک و تنگه مکیناک که از دریاچه هورون دیده می شود غروب می کند.  این پل خط تقسیم بین دریاچه میشیگان در غرب و دریاچه هورون در شرق است.

شلیک روز یکشنبه ساعاتی پس از بسته شدن موقت حریم هوایی بر فراز دریاچه میشیگان توسط اداره هوانوردی فدرال و NORAD رخ داد. به گفته یک مقام آمریکایی که مجاز به اظهار نظر نبود، جت های جنگنده برای بررسی یک یافته راداری در آنجا تلاش کردند اما شی پیدا نکردند.

رایدر گفت که این شی در حدود 20000 فوتی بر فراز دریاچه هورون در مسیر و ارتفاعی پرواز می کرد که نگرانی هایی را در مورد خطری برای هوانوردی غیرنظامی ایجاد کرد. شلیک به آن بر فراز دریاچه احتمال آسیب رساندن به افراد یا آسیب رساندن به اموال را به حداقل رساند. هیچ نشانه ای وجود ندارد که کسی صدمه دیده باشد.

دپتولا گفت: «هرگز ذهنیت «تیراندازی روی دید» وجود ندارد، مگر اینکه یک اقدام خصمانه در حال وقوع باشد. هواپیمای رهگیری اطلاعات مشاهده شده را منتقل می کند، که هضم، ارزیابی و سپس بر اساس موقعیت تصمیم گیری خواهد شد.

ویدئو: بالون جاسوسی چین هنگام پرواز بر فراز سایت های تسلیحاتی ایالات متحده چه اطلاعاتی می تواند جمع آوری کند؟