فلیکس بازنشستگی رله 4×400 زنان در جهان را به تعویق انداخت

کسب مقام سوم در رله مختلط به فلیکس نوزدهمین مدال او در مسابقات قهرمانی جهان را بخشید و رکوردی را که قبلاً در اختیار داشت افزایش داد. 11 مدال المپیک او را اضافه کنید و مجموع آنها به 30 مدال می رسد.

___

فلیکس گفت: «وقتی تماس گرفتم، در را قفل کردم و دوباره تمرکز کردم.

مقدماتی مسابقات رله 4*400 شنبه است و فینال یکشنبه برگزار می شود تا مسابقات قهرمانی جهان به پایان برسد.

او گفت که مقامات تیم او را تشویق کردند تا از بازنشستگی کوتاهش خارج شود، زیرا او به تیم امدادی مختلط کمک کرد تا مدال برنز را در جمعه گذشته در آنچه که او گفته بود آخرین مسابقه مهم او بود، کسب کند.

در المپیک توکیو سال گذشته، او به عنوان بخشی از “تیم رویایی” با سیدنی مک لافلین، دلیله محمد و آثینگ مو در رله 4 در 400 زنان مدال طلا حضور داشت. این چهار نفره روند کسب مدال طلای آمریکایی را در این ماده به هفت نفر در المپیک افزایش داد.

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

فلیکس ردپای بزرگی در مسیر بر جای می گذارد. او علاوه بر مدال‌های فراوان، در طول سفر خود به سمت تبدیل شدن به یک مدافع حقوق زنان، به نایکی در مورد مسائل بارداری نیز توجه کرده است. او همچنین شرکت کفش خود را به نام سایش راه اندازی کرد.

یک هفته پیش، فلیکس بازی برگشت را در تیم رله مختلط 4×400 انجام داد که به گفته او آخرین مسابقه او خواهد بود. از آن به بعداو چند سخنرانی داشته است و در ESPYS در لس آنجلس شرکت کرده است. او برای حضور دیگری در Hayward Field بازگشته است.

این مربی 36 ساله از طریق ایمیلی با آسوشیتدپرس گفت: مربیان از من پرسیدند که آیا در دسترس هستم یا نه و هیچ راهی وجود ندارد که تیم را رد کنم.

یوجین، اور (AP) – معلوم شد، آلیسون فلیکس آخرین مسابقه خود را دویده است. پرافتخارترین دونده سرعت تاریخ ایالات متحده به مسابقات قهرمانی جهان بازخواهد گشت تا در مسابقات مقدماتی رله 4*400 زنان روز شنبه شرکت کند.

اکنون، فرصتی برای یک دور پیروزی دیگر وجود دارد. او با دختر 3 ساله‌اش، کمرین، در حال غرق شدن است.

فلیکس گفت: «بهترین خاطره من در این هفته این است که دخترم مرا تشویق می کند، می بینم که زنان جوان از من حمایت می کنند و از آنها تشکر می کنم که از آنها دفاع می کنم، و قدم زدن در استادیوم و دیدن زنانی که سایش پوشیده اند.