یک قاضی فدرال از آنتونی بوردین هنگام سرنگون کردن درخواست یک شورشگر متهم در کنگره برای انتقال محاکمه به خارج از دی سی استفاده کرد.

کاپیتان سابق ارتش ایالات متحده گابریل گارسیا، که یکی از اعضای گروه افراطی راست افراطی پسران مغرور است، در 21 ژانویه 2021 در ارتباط با حمله در 6 ژانویه 2021، پس از اینکه FBI گفت او فیلم زنده را آپلود کرد دستگیر شد. خودش می‌گفت که به تازگی به کاپیتول حمله کرده است. او با اتهامات ورود خشونت آمیز و اختلال مدنی مواجه است.

گارسیا سال گذشته با شرایط منع آمد و شد و مجهز به مانیتور مچ پا آزاد شد.

روز جمعه، قاضی ناحیه ایالات متحده، امی برمن جکسون، درخواست او را رد کرد و نظر کتبی 32 صفحه ای خود را با نقل قولی که بوردین در اپیزودی از برنامه خود، “آنتونی بوردین: بدون رزرو” در پایتخت کشور فیلمبرداری کرد، آغاز کرد.

گابریل گارسیا در ماه آوریل با استناد به “سطح تعصب شدید” علیه متهمان 6 ژانویه، درخواست داد محاکمه خود را از دی سی به فلوریدا منتقل کند.

  • این شخصیت برجسته تلویزیونی افزود: “این شهر پر از آمریکایی هایی است که واقعی زندگی می کنند، نفس می کشند، غذا می خورند. نه ظرفی برای این یا آن ایدئولوژی، لباس های خالی و ایده های پوچ. زندگی های سخت، مبارزات سخت، و راه های طولانی برای رسیدن به اینجا.”

    در یک پرونده در آوریل، گارسیا درخواست کرد که محل دادگاه خود را به منطقه جنوبی فلوریدا تغییر دهد، با استناد به “سطح شدیدی از تعصب در دی سی برای متهمان Proud Boys مانند او در 6 ژانویه وجود دارد.”

    در پیشنهاد او آمده است: «متأسفانه، در چنین پیگرد قانونی تاریخی، هر گونه محکومیت یک پسر مغرور یا نگهبان سوگند توسط هیئت منصفه دی سی برای همیشه آلوده، مورد سؤال و تمسخر قرار می گیرد و به عنوان عدالت هوشیارانه که بوی رقابت سیاسی می دهد، مورد تمسخر قرار می گیرد». گزارش سی بی اس نیوز

    آنتونی بوردین، سرآشپز/شخصیت تلویزیونی، در 11 سپتامبر 2016 در لس آنجلس، کالیفرنیا، در مراسم جوایز امی هنرهای خلاقانه 2016 در مایکروسافت تئاتر حضور یافت.Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/Getty Images

    • سرآشپز/شخصیت تلویزیونی آنتونی بوردین

      جکسون همچنین خاطرنشان کرد که درخواست گارسیا برای انتقال محاکمه‌اش «عمدتاً مبتنی بر ادعاهای گسترده و بدون پشتوانه در مورد شهری است که به نظر می‌رسد او نمی‌داند یا نمی‌داند».

      یک قاضی منطقه ای دی سی درخواست یکی از اعضای Proud Boy را برای انتقال محاکمه اش در ارتباط با شورش کنگره رد کرد.

    • “هیچ یک از بررسی‌ها از این فرض حمایت نمی‌کند که هرگونه تعصب علیه این متهم به قدری زیاد است که او نمی‌تواند محاکمه عادلانه‌ای در این منطقه داشته باشد؛ علیرغم ادعاهای بزرگ او، شواهد کمی وجود دارد که ساکنان دی سی اصلاً می‌دانند او کیست.” قاضی فدرال گفت.

      بوردین گفت: «دی سی فقط شهری از روسای جمهور مرده و بناهای یادبود مرمر سرد نیست. «افرادی که می‌بینیم اینجا روی صفحه‌های تلویزیونمان، در سالن‌های قدرت، و صندلی‌های مجلل کارمندان صبح یکشنبه کار می‌کنند، اغلب به اندازه موجودات دیگری که در اینجا زندگی می‌کنند، با خود شهر و مردمی که واقعاً در اینجا زندگی می‌کنند، ربطی ندارند. جهان دیگری.”

      یک قاضی فدرال در نظری که درخواست او را رد می کرد، به نقل قولی از سرآشپز مشهور آنتونی بوردین اشاره کرد.

    متهم پسر مغرور فلوریدا، که در هر شش اتهام فدرال بی‌گناه است، شامل نظرسنجی‌های آنلاینی بود که ادعا می‌کرد درخواست او را تایید کرد. او همچنین ادعا کرد که اعضای هیئت منصفه در دی سی با دادستان ها “دوستانه” هستند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    یک قاضی فدرال به نقل قولی از سرآشپز مشهور آنتونی بوردین در حکمی مبنی بر رد درخواست یکی از اغتشاشگران کنگره برای انتقال محاکمه به خارج از واشنگتن دی سی اشاره کرد.