فلوریدا رسماً QB Kitna را به دلیل اتهامات مربوط به پورن کودک اخراج می کند

___

پلیس گفت کیتنا دو تصویر از دختران جوان را به اشتراک گذاشته است که از طریق یک پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند، از جمله یکی از مردی که با یک دختر جوان رابطه جنسی داشته است.

اگرچه کیتنا در کلاس های جمعه ثبت نام کرد، اما اداره پلیس دانشگاه به او اخطار تخلف داد که او را به مدت سه سال از ورود به دانشگاه محروم می کند تا نتیجه پرونده دادگاهش در انتظار پایان باشد. Kitna همچنین برای واجد شرایط بودن برای بازگشت باید از طریق یک جلسه استماع آیین نامه رفتار دانشجویی بگذرد، که با توجه به شدت اتهامات، نتیجه بعید است.

کیتنا در طول 75 دقیقه حضور در دادگاه، که شامل وکلای هر دو طرف درباره جزئیات تعهد و شرایط آزادی او بود، گریه کرد. او یک لباس سبز جامد می پوشید که معمولاً به زندانیانی که به دلیل نگرانی های رفاهی تحت مراقبت قرار می گرفتند، می داد.

گیتورها کیتنا را به دنبال دستگیری او در روز چهارشنبه تعلیق کردند و یک روز بعد اقدام به اخراج او کردند.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/AP_Top25 برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://apnews.com/cfbtop25





منبع

کیتنا، 19 ساله، به همراه والدینش، جان کیتنا، مدافع بازنشسته NFL و همسرش جنیفر، به برلسون، تگزاس بازگشت.

پلیس بعداً تلفن او را جستجو کرد و سه تصویر دیگر از دو دختر جوان برهنه زیر دوش پیدا کرد – عکس‌هایی که در دسامبر 2021 در تلفن کیتنا ذخیره شده بودند. این گزارش سن دختران را تخمین نمی‌زند.

کالب کنیون، وکیل کیتنا، استدلال کرد که این سه تصویر را می توان به جای پورن کودکان، شهوانی کودکانه در نظر گرفت.

دو مورد از پنج اتهام دستگیری، که هنوز باید توسط دادستانی ایالت رسمی شود، جرایم درجه دوم هستند که ممکن است منجر به حبس تا 15 سال و جریمه نقدی تا 10000 دلار شود. سه مورد دیگر جنایات درجه سه هستند.

گیتورها نام کیتنا را از فهرست خود و بیوگرافی او را از وب سایت خود در اواخر پنجشنبه، تنها چند ساعت پس از اولین حضور کیتنا در دادگاه پاک کردند. کیتنا با یک وثیقه 80000 دلاری از زندان آزاد شد و به او دستور داده شد که هیچ تماسی بدون نظارت با خردسالان نداشته باشد و به اینترنت دسترسی نداشته باشد.

گینس ویل، فلوریدا (AP) – فلوریدا پس از دستگیری وی به دلیل پنج اتهام پورنوگرافی کودکان که به گفته پلیس شامل تصویر مردی در حال رابطه جنسی با یک دختر جوان بود، فلوریدا به طور رسمی از تیم جالن کیتنا از تیم کنار گذاشته شد.

اداره پلیس Gainesville گزارش دستگیری Kitna را روز پنجشنبه منتشر کرد و جزئیات تصویری در مورد شکایات ثبت شده علیه وی ارائه کرد.