پادشاه کبد، یک تأثیرگذار که گوشت خام می خورد و یک سبک زندگی اولیه را موعظه می کند، اعتراف کرد که در مورد مصرف استروئید دروغ گفته است.

جانسون همچنین ترکیبی از داروهای دیگری که در آن زمان مصرف می‌کرد، از جمله استروئیدهایی مانند تستوسترون سیپیونات، دکا-دورابولین و وینسترول را شرح داد. امروز، او در ویدیوی یوتیوب خود گفت که 120 میلی گرم تستوسترون در هفته دریافت می کند.

او گفت: “من معتقدم زمان و مکانی برای مداخله دارویی وجود دارد که توسط یک پزشک متخصص هورمونی تحت نظارت و مدیریت قرار می گیرد.”

جانسون در وب‌سایت خود، 9 اصل به‌اصطلاح «اصل اجدادی» را بیان می‌کند که شامل استفاده از عینک UVEX برای جلوگیری از «طیف نور غیربومی»، دوش گرفتن یخ، راه رفتن با پای برهنه و خوردن یک رژیم غذایی گوشت خام (یعنی جگر، استخوان) است. مغز و بیضه گاو نر).

این شامل خوردن جگر و مغز استخوان خام، گرفتن دوش آب سرد و انجام تمرینات شدید است.

  • این اعتراف داوطلبانه انجام نشده است. چند روز پس از افشای ایمیل‌هایی که جانسون به یک مربی بدنساز در سال 2021 ارسال کرده بود، منتشر شد. این ایمیل‌ها که توسط یک یوتیوب‌بر تناسب اندام و بهبود خود به اشتراک گذاشته شده‌اند، ادعا می‌کنند که جانسون ماهیانه حدود 11000 دلار هورمون رشد Omnitrope دریافت می‌کند.

    پادشاه کبد، یک تأثیرگذار که با تبلیغ رژیم غذایی گوشت خام و سایر عادات اولیه برای دستیابی به یک زندگی “سالم و شاد” به شهرت رسید، در مورد استفاده خود از استروئیدها صحبت کرده است.

    جانسون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    بر اساس ویدیوی اخیر یوتیوب با عنوان “اعتراف پادشاه کبد… دروغ گفتم” که روز پنجشنبه منتشر شد، خالق – که نام اصلی او برایان جانسون است – از مشکلات فراگیر عزت نفس رنج می برد که باعث شد او سال گذشته مصرف استروئیدها را شروع کند.

    پادشاه کبد با تبلیغ یک سبک زندگی اولیه، تقریباً 5 میلیون دنبال کننده به دست آورده است.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    “وقتی در مورد 85٪ از جمعیتی صحبت می کنم که از مشکلات عزت نفس رنج می برند – این من هستم. به همین دلیل است که خودم را تا حد مرگ در ورزشگاه کار می کنم ، به همین دلیل است که هفته ای 12 تا 15 تمرین خون سوز انجام می دهم. فقط برای اینکه احساس کنم حالم خوب است.” او در این ویدئو گفت.

    اما اینفلوئنسر اعتراف کرد که در مورد استفاده از استروئید در این هفته دروغ گفته است.

    این پذیرش به ویژه از آنجایی که جانسون تصویر خود را بر اساس یک رژیم غذایی طبیعی و تمرینی پیش بینی کرده بود، بسیار سنگین بود.

    • در حالی که او قبلاً در مورد استفاده از استروئیدها از ترس اینکه برند او را تضعیف کند – که تقریباً پنج میلیون دنبال کننده در سراسر TikTok، اینستاگرام و یوتیوب دارد – دروغ گفته بود، او در جدیدترین ویدیوی خود گفت که در ایدئولوژی اجدادی او جایی برای پزشکی مدرن وجود دارد.