فرستاده ترامپ نامه ای را از آرشیو ملی منتشر کرد که برای ترامپ “نقض خارق العاده” تلقی می شود

ترامپ مک‌کانل را به دلیل شکایت از «کیفیت نامزدی» در رقابت‌های سنا «هک شکست‌شده» خواند.

نامه منتشر شده توسط تیم ترامپ “بسیار نفرین کننده برای ترامپ” و تیمش است. سیاسیکایل چنی در توییتر شگفت زده شد. متحدان ترامپ به این نامه به عنوان نوعی شواهد دال بر مداخله کاخ سفید بایدن اشاره کردند، اما آنچه که نشان می‌دهد هشدار شدید مقامات درباره آسیب‌های امنیت ملی بر اساس سوابقی است که ترامپ در اختیار دارد.

نامه نارا «در هر سطحی» به ترامپ «لعن‌کننده» است، از جمله «عدم اشاره به ادعای نمایندگان ترامپ مبنی بر اینکه او داشته است». از طبقه بندی خارج شد هر یک از مواد طبقه بندی شده، استیو ولدک، استاد حقوق دانشگاه تگزاس می افزاید. این همچنین گویای این است که، اگرچه این نامه واقعاً به نسخه ترامپ از رویدادها آسیب می رساند، اما توسط دولت بایدن یا نارا منتشر نشده است. توسط تیم خود ترامپ منتشر شده است – هم یک زخم خودساخته و هم دلیل دیگری بر چگونگی دولت طبق قوانین بازی کرده است.»

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

وال نوشت: «شاخه اجرایی در اینجا به دنبال دسترسی به سوابق متعلق به خود دولت فدرال و تحت قیمومت خود دولت فدرال است، نه تنها به منظور تحقیق در مورد اینکه آیا این سوابق به شیوه ای غیرقانونی مورد رسیدگی قرار گرفته اند یا نه، بلکه به عنوان دولت ملی. بخش امنیتی توضیح داد، برای “ارزیابی آسیب احتمالی ناشی از شیوه ظاهری ذخیره سازی و حمل و نقل این مواد و انجام هر گونه اقدامات اصلاحی لازم.”

بر اساس نامه ای از دبرا وال، آرشیودار ملی، علیرغم درخواست های “فوری” وزارت دادگستری برای این مواد، اداره بایگانی و سوابق ملی تا 12 می صبر کرد تا به اف بی آی اجازه دسترسی به اسناد بسیار محرمانه بازیابی شده از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ژانویه را بدهد. اواخر روز دوشنبه توسط روزنامه‌نگار محافظه‌کار جان سولومون، یکی از دو رابط مجاز نارا ترامپ منتشر شد.

آرشیو ملی ایالات متحده

5 کاریکاتور درباره خشم ترامپ از حمله به مارآ لاگو

7 کارتون خنده دار در مورد شهادت جولیانی در جورجیا





منبع

آرشیو ملی ایالات متحده روی روچلین/گتی ایماژ

نامه 10 مه به وکلای ترامپ همچنین تأیید می کند که آرشیو ملی بیش از 700 صفحه از اسناد طبقه بندی شده، از جمله “مواد برنامه دسترسی ویژه” – از جمله محرمانه ترین محرمانه ها در دولت – را در میان 15 جعبه کشف شده از مار-آ- ترامپ پیدا کرده است. مجتمع لاگو. اف‌بی‌آی در ماه‌های ژوئن و آگوست، مطالب محرمانه‌تری از Mar-a-Lago گرفته بود.

بیشتر این نامه شامل رد درخواست وکلای ترامپ برای محافظت از اسناد از FBI به دلایل امتیازات اجرایی توسط وال است. وال نوشت، مشاور کاخ سفید گفت، پرزیدنت بایدن «به عزم من تعلل می‌کند» و پس از گفتگو با دفتر مشاوران حقوقی، «مسئله در این مورد سؤال نزدیکی نیست».