عکس سکس خانواده گیسلین مکسول از جنون شاهزاده اندرو حمام

ماکسول گفت: “گیسلین در بازداشت بود و مدت کوتاهی پس از گرفتن عکس، خانه mews فروخته شد.”

“[Giuffre’s] داستان مربوط به داشتن رابطه جنسی در حمام به سال‌ها قبل برمی‌گردد، و زمان آشکاری که به او گفته شود حمام خیلی کوچک است و رابطه جنسی را غیرممکن می‌کند، در دادگاه بود. اما ویرجینیا گیفر هرگز برای ارائه مدرک فراخوانده نشد و این عکس هرگز فاش نشد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برادر ماکسول، ایان، گفت: «کل پرونده ویرجینیا گیفر بر عکسی است که بیش از 20 سال پیش در خانه سابق خواهرم در خیابان کینرتون، در بلگراویا گرفته شده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این تلگراف می گوید که عکس جدید توسط خانواده گیسلین ماکسول برای بی اعتبار کردن گیفر در تابستان 2021 گرفته شده است.

اکنون گزارش شده است که اندرو در حال بررسی بازگشایی پرونده است، زیرا گیفر از پرونده آلن درشوویتز صرفنظر کرد و گفت که “ممکن است اشتباه کرده باشد” در ادعای اینکه با او رابطه جنسی داشته است.

در واقع، این عکس تا حدی دیوانه‌کننده کمک چندانی به بی‌اعتبار کردن گیفر نمی‌کند، به ویژه به این دلیل که به وضوح فضای زیادی در حمام برای دو نفر وجود دارد. به علاوه، در مصاحبه ای در سال 2011، او فقط ادعا کرد که اندرو در حمام با پاهایش بازی می کند. او گفت که او و اندرو وارد حمام شدند، جایی که “او شروع به لیسیدن انگشتان پا، بین انگشتان پا، قوس پاهای من کرد.”

او گفت که آنها سپس به اتاق دیگری رفتند که در آن رابطه جنسی داشتند.

او در آن کتاب نوشته است: «این یک کف کاشی مرمری بژ با یک وان حمام چینی به سبک ویکتوریایی در وسط اتاق بود»، اما وکلای گیفر قبلا گفته بودند بخش هایی از خاطرات داستانی شد و قاضی رئیس دادگاه اندرو در سال گذشته از پذیرش این خاطرات به عنوان مدرک در پرونده خودداری کرد. قطعاً به عنوان شهادت قانونی نوشته نشده است.

اگر این “خبر خوبی” است که شاهزاده اندرو برای دوستانش ابراز خوشحالی می کند، او را بازسازی می کند، احتمالاً ناامید می شود، به ویژه به این دلیل که بسیاری از مردم ممکن است تصور کنند که ایان ماکسول زندگی بسیار امنی داشته است، اگر واقعاً معتقد باشد که غیرممکن است. در یک حمام کوچک رابطه جنسی داشته باشید، چه رسد به لیسیدن انگشت پا.

گیسلین ماکسول، دوست دختر سابق جفری اپستین که در سال 2021 به دلیل قاچاق جنسی کودکان زندانی شد، این هفته مصاحبه ای در زندان انجام داد و گفت که معتقد است شاهزاده اندرو هرگز گیفر را ندیده است و عکس معروف اندرو در حالی که بازویش دور وسط برهنه گیفر است. ، که در 17 سالگی او گرفته شده است، “جعلی” است.

برادر گیسلین، یان ماکسول، در نظرات گزارش شده توسط The دیلی تلگراف اواخر روز جمعه، که این تصاویر «به طور قطعی نشان می‌دهند که حمام برای هر نوع لهو و لعب بسیار کوچک است. همانطور که Giuffre ادعا کرده است، “حمام ویکتوریایی” وجود ندارد، که هم با طرح پیوست شده حمام و هم خود عکس ها ثابت می شود.

به نظر می رسد ادعاهای طرف ماکسول در مورد توصیف حمام به سبک ویکتوریایی گیفر از خاطرات منتشرنشده گیفر با عنوان باشگاه پلی بوی میلیاردرها، که بخشی از سوابق دادگاه بود که پس از رسیدگی به پرونده قضایی علیه ماکسول در سال 2017 منتشر شد.

ماکسول گفت که از ماسک‌ها برای پنهان کردن هویت دوستانی استفاده می‌شد که به عنوان محافظ عمل می‌کردند.

مارک ریچاردز – WPA Pool / Getty Images

اندرو حدود 14 میلیون دلار به جیوفر پرداخت تا ادعای خود را مبنی بر اینکه سه بار به او تجاوز کرده است اما مسئولیت آن را قبول نکرده است، تسویه کند.

خانواده گیسلین ماکسول عکسی عجیب از دو نفر در حمام در خانه سابق او در لندن منتشر کردند که در آن عکس‌هایی از شاهزاده اندرو و ویرجینیا گیفر در تلاشی خارق‌العاده برای بی‌اعتبار کردن گیفر به سرشان چسبیده بود.

او در سال 2019 به بی بی سی گفت پانوراما: “حمام بود و از آنجا شروع شد و سپس به اتاق خواب منتهی شد.”

مارک ریچاردز - WPA Pool / Getty Images

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

Giuffre ادعا می کند که او و شاهزاده اندرو در حمام مشغول فعالیت جنسی بودند. طرف ماکسول می‌گوید عکس‌ها نشان می‌دهند که این غیرممکن است.

او افزود: «شاهزاده اندرو بر اساس این اتهامات کاملاً لغو شده است… حقیقت واقعاً باید آشکار شود. اگر این عکس برای دستیابی به آن مفید است، پس موضوع این است.»

با این حال، او سال‌ها است که علناً و با صدای بلند به بی‌گناهی خود از ملاقات با گیفر اعتراض می‌کند. برای مثال، درشوویتز در ایمیلی در سپتامبر 2021 به این خبرنگار به دیلی بیست گفت:[Giuffre] ادعای رابطه جنسی با من را رد کرد. من هرگز او را ملاقات نکردم و حتی نام او را نشنیده بودم تا زمانی که وکلایش او را تحت فشار قرار دادند تا من را به دروغ متهم کند.

بنا بر گزارش ها، اندرو این را یک پیشرفت “فوق العاده” می داند که توافق او با او را زیر سوال می برد.

“این چیزی را ثابت نمی کند. شاهزاده اندرو و خواهرم فکر می کنند که این یک جعلی است، اما من معتقدم که این موضوع بی ربط است. این فقط نشان می دهد که شاهزاده اندرو آغوشش را دور دختری بسته بود که می خواست یک عکس، همانطور که خودش گفته است، “برای نشان دادن به مادرش”.

اما اعتراف او مبنی بر اینکه ادعایش مبنی بر داشتن رابطه جنسی با آلن درشوویتز ممکن است اشتباه و در نتیجه نادرست باشد، و با توجه به اینکه شاهزاده اندرو در حال بررسی درخواست تجدید نظر در توافق است، به نظر می‌رسد که در آن زمان مناسب برای انتشار تصاویر است.