رهبر حزب جمهوری خواه اس داکوتا: سناتور متهم به آزار و اذیت

کارشناسان می گویند کاهش نرخ واکسیناسیون راه را برای شیوع بیماری هایی که زمانی تصور می شد در آینه دید عقب بود باز می کند.



منبع

کرابتری گفت که جلسات کمیته تحقیقاتی برای عموم آزاد خواهد بود، مگر در مواردی که به موضوعاتی بپردازند که طبق قوانین ایالتی خصوصی هستند و گزارش نهایی کمیته یک سابقه عمومی خواهد بود.

کرابتری گفت که یک کمیته منتخب برای انضباط و اخراج برای بررسی این اتهامات تشکیل خواهد شد و انتظار می رود هفته آینده کار خود را تکمیل کند. این کمیته که ریاست آن را سناتور جمهوری خواه دیوید ویلر بر عهده خواهد داشت، قرار است پیشنهادی را به سنا ارائه کند.

واکسن‌ها به‌عنوان داستان‌های موفقیت در سلامت عمومی مطرح شده‌اند، اما میزان آن در میان مهدکودک‌ها در سال‌های اخیر در سراسر کشور کاهش یافته است. مقامات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها می گویند که این به دلیل کاهش اعتماد به واکسن ها و اختلال در مراقبت های بهداشتی معمول در طول همه گیری است.

فرای مولر بخشی از یک گروه جناح راست از قانونگذاران است و قانونی را پیشنهاد کرده است که الزامات مدرسه برای واکسن های دوران کودکی را حذف می کند.

پیر، SD (AP) – رهبر جمهوریخواهان سنای داکوتای جنوبی روز جمعه گفت که کمیته ای از سناتور تعلیق شده به اتهام آزار و اذیت یک دستیار قانونگذار در جریان تبادل نظر در مورد واکسن های دوران کودکی و شیردهی تحقیق خواهد کرد.

رهبران قانونگذاری جمهوری خواه پیش از این از ارائه جزئیات در مورد این اتهامات خودداری کرده بودند. فرای مولر پنجشنبه به خبرنگاران گفته بود که نظرات خود را در مورد واکسیناسیون با دستیار در میان گذاشته است، اما کرابتری گفت که اظهارات عمومی او با آنچه که در یک گفتگوی خصوصی به رهبران جمهوریخواه سنا گفت یا آنچه دستیار قانونگذار گزارش کرده است، مطابقت ندارد.

این کمیته متشکل از هفت جمهوری خواه و دو دموکرات خواهد بود.

فرای مولر در جریان جلسه استماع سنا در روز پنجشنبه که منجر به تعلیق وی شد، گفت که این اقدام او را از روند قانونی محروم کرده است. ستوان فرماندار لری رودن، که ریاست سنا را بر عهده دارد، همچنین نسبت به مجازات یک سناتور بدون انجام تحقیقات اولیه هشدار داد.

سناتور کیسی کرابتری، رهبر حزب جمهوریخواه سنا، از ارائه جزئیات اتهامات علیه سناتور جمهوری خواه جولی فرای مولر در روز پنجشنبه، زمانی که سنا به تعلیق اختیارات قانونگذاری او رای داد، خودداری کرده بود. کرابتری در بیانیه‌ای بعد از ظهر جمعه گفت که جمهوری‌خواهان سنا این هفته «گزارش مفصلی» از یکی از کارکنان شورای تحقیقات قانون‌گذاری دریافت کرده‌اند که فرای مولر را به «رفتار نامناسب و آزار و اذیت مرتبط با مسائل خصوصی مادر، از جمله واکسن‌های دوران کودکی و شیردهی متهم می‌کند». “

کرابتری، در بیانیه خود، این مخالفت ها را پس زد: «هدف ما ایجاد یک محیط کار ایمن برای کارکنان و قانونگذاران و محیطی است که در آن کارکنان احساس امنیت کنند و نگرانی ها را به پیش ببرند. تمام اتهامات آزار و اذیت باید جدی گرفته شود. با پیشروی این موضوع، روند مناسبی برای همه طرف ها فراهم خواهد شد.»