نادیا سلیمان تولد 14 سالگی هشت قلوهای خود را جشن می گیرد – عکس را ببینید

هشت قلوها 14 ساله می شوند!

سلیمان در اولین روز کلاس پنجم خود در سال 2019 عکسی از هشت قلوها در حال ژست گرفتن با هم در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

سلیمان یادداشتی را به “منتقدان” خود اضافه کرد و فاش کرد که شش فرزند بزرگترش به او گفته اند که نمی خواهند او عکسی از اولین روز مدرسه خود بگذارد.

این مادر مغرور در شرح عکس نوشته است: “تولد 14 سالگی نوح، مالیه، آیزایا، ارمیا، ناریا، یوشیا، یونس و ماکای مبارک! شما یکی از دوست داشتنی ترین، متفکرترین، وظیفه شناس ترین و متواضع ترین انسان هایی هستید که تا به حال شناخته ام.”

در آگوست 2022، مادر پرمشغله عکسی از بازگشت به مدرسه را در اینستاگرام از هشت قلوها در اولین روز کلاس هشتم به اشتراک گذاشت. او در کنار این تصویر نوشت: “بچه ها به خود افتخار کنید که برای همه همسالان، معلمان و کارکنان خود مهربان، محترمانه و مفید هستید. شما الگوهای استثنایی برای کلاس ششم و هفتم هستید. من شما را دوست دارم.”

او هشتگ #ProudMomma را اضافه کرد.

نادیا سلیمان به همراه تعدادی از فرزندانش (ران سیدل/انتلوپ ولی پرس از طریق AP)

طرفداران برای ارسال تبریک تولد به بچه ها نظرات خود را وارد نظرات کردند. “تولد 8 بچه معجزه گر مبارک!” یکی نوشت

او نوشت: “من به انتخاب آنها احترام می گذارم، شما هم همینطور.”

نادیا سلیمان به همراه تعدادی از فرزندانش (ران سیدل/انتلوپ ولی پرس از طریق AP)

نادیا سلیمان تولد 14 سالگی هشت فرزند کوچک خود را با پیامی احساسی در 27 ژانویه در اینستاگرام جشن گرفت. این مادر 47 ساله عکسی از هشت قلوهایش را منتشر کرد که روی مبل جلوی یک شومینه با بادکنک‌های طلایی که عبارت «تولد» را نوشته بودند، نشسته بودند. هرکدام از بچه ها دسری در دستان خود دارند و لبخند بزرگی به دوربین می زنند.

دیگری نوشت: “تولد همه شما مبارک. باورم نمی شود 14 سال از تولد شما می گذرد.”

او در توضیح خود نوشت: “من شما را دوست دارم، تک تک شما، بی قید و شرط.” “همه شما تبدیل به مهربان ترین، فداکارترین و دلسوزترین انسان هایی می شوید که من تا به حال می شناسم. از بچه ها متشکرم که اینقدر با مامان صبور بودید و برای این عکس آخرین ثانیه و روز اول ژست گرفتید!”

در سال 2008، سلیمان زمانی که پس از انجام لقاح آزمایشگاهی، هشت فرزند باردار شد، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین افراد در اینترنت شد. او همچنین قبلاً برای استقبال از شش فرزند بزرگتر خود به IVF متکی بود.

سلیمان اغلب نقاط عطف زندگی هشت قلوها را مستند می کند، از جمله تولدها و عکس های بازگشت به مدرسه طی سالیان متمادی.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

او ادامه داد: «مبارزه‌هایی که ما در طول سال‌ها متحمل شده‌ایم، ارتباطات ما را با یکدیگر تقویت کرده است. “با مواجهه با چالش های جدید در سال های آینده، امیدوارم که ما به عنوان یک خانواده به رشد خود ادامه دهیم. من از اینکه مادر شما هستم بسیار خوشحالم. من شما را دوست دارم.”