عمارت لاس وگاس که زیگفرید و روی با شیرها و ببرهایشان در آن زندگی می کردند تحت قرارداد است. صاحبان جدید می گویند می خواهند آن را به زیارتگاه تبدیل کنند.

روی به تیرناوئر گفت: “عشق شما باید بزرگتر از عشق باشد، زیرا آنها مانند فرزندان ما هستند.”

مشخص نیست که با توجه به فروش ملک به Cardens، تخریب چگونه پیش خواهد رفت. گروه Calida بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جورج گفت که او شخصاً زیگفرید و روی را می‌شناسد و این دو در اجرای سیرک خانواده در اورلئان آرنا شرکت کرده‌اند.

جکسون یکی از مخاطبان مکرر بود و نمایش آنها را هنگام اجرای آنها در ژاپن تماشا کرد، جایی که ظاهر او باعث دیوانگی شد.

“به زیگفرید گفتم اگر می تواند خرگوش ها را از کلاه بیرون بیاورد، چرا نمی تواند یوزپلنگ ها را ظاهر کند؟” روی به تایمز گفت.

یکی از اتاق خواب های عمارت.ران میلر/Zip3D

زیگفرید فیشباخر و روی هورن در آپارتمان شخصی خود در هتل میراژ در وگاس استریپ به همراه یکی از شیرهای سفیدشان که در حال اجرای نمایش هستند.Carol M. Highsmith/Buyenlarge/Getty Images

زیگفرید در سال 2009 به لاس وگاس ریویو-ژورنال گفت، مایکل جکسون، دوست صمیمی، حتی آهنگ اصلی آنها را با عنوان “Mind is the Magic” نوشت.

پس از مرگ زیگفرید و روی، فروش املاکی برای حمایت از بنیاد سارموتی، موسسه خیریه ای که برای حفاظت از حیوانات راه اندازی کرده بودند، برگزار شد.

یکی از حمام های خانه.

در سال 1981، زیگفرید و روی به فرانتیر نقل مکان کردند. آنها هفت سال در آنجا ماندند و تماشاگران پر ستاره ای داشتند که شامل مشاهیر هالیوود، سه رئیس جمهور سابق ایالات متحده و پاپ جان پل دوم بود.

این خانه دارای چهار اتاق خواب، دو حمام، یک دروازه فلزی با حروف “SR” و یک استخر بیرونی است. نمای سفیدی که یادآور قلعه است، و فضای داخلی بسیار متنوع، از حمام سیاه و یک اتاق خواب با نقش بزرگ فیل گرفته تا پلکانی با فرش قرمز، را نشان می دهد.

ببرها و شیرهای عجیب و غریبی که با زیگفرید و روی اجرا می‌کردند با این جفت در خانه‌شان در لاس وگاس زندگی می‌کردند و اغلب آزادانه در اطراف املاک مانند گربه‌های خانگی پرسه می‌زدند.

زیگفرید و روی با یکی از شیرهای سفیدشان.

حراج Bonhams لس آنجلس 480 مورد از 481 مورد را به مبلغ 1.4 میلیون دلار به ازای هر Artnet News فروخت. این اقلام شامل مجموعه گسترده هنری، لباس های صحنه و جواهرات زیگفرید و روی بود.

برای چندین دهه، زیگفرید و روی با اجراهای جادویی و حیوانات عجیب و غریب خود، جمعیت را در لاس وگاس خیره می کردند.

یکی از فضاهای مشترک عمارت.

روی، به ویژه، ارتباط قوی با گربه‌های بزرگ داشت – به طوری که او معتقد بود در زندگی گذشته او یک ببر بوده است، او در سال 1999 به مت تیرنائر از Vanity Fair گفت.

این دو نزدیک به 40 سال در کنار ببرها و شیرهای خود که در حال پرسه زدن آزاد بودند در این ملک زندگی کردند.

  • برت افزود: “کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که آن را برای مردم حفظ کنیم تا اساساً آن را به زیارتگاهی برای آنها تبدیل کنند – قطعه ای از تاریخ لاس وگاس که ویران نشده است. این بخشی از لاس وگاس است.”

    زیگفرید به لاس وگاس ریویو-ژورنال گفت: من مایکل را معرفی کردم و طرفداران دیوانه شدند. “مردم از روی موانع می پریدند. ما مجبور شدیم نمایش را متوقف کنیم.”

    در آن زمان، زیگفرید و روی 55 ببر و 16 شیر در هر نمایشگاه Vanity Fair نگهداری کردند. روی تمام گربه ها را با دست از یک بطری تغذیه کرد.

    اما در The Mirage در لاس وگاس بود که زیگفرید و روی شهرت خود را به عنوان سرگرمی های افسانه ای تثبیت کردند.

    یکی از اتاق خواب های عمارت.

    به گزارش لاس وگاس ریویو-ژورنال، در ماه آگوست، گروه کالیدا، یک توسعه دهنده محلی، مجوز تخریب کاخ جنگلی نمادین را دریافت کرد.

    محوطه پرندگان

    او به زیگفرید چیکو، یوزپلنگی که او قاچاق کرده بود، تقدیم کرد، و این سه نفر با هم به جدیدترین سرگرمی کشتی تبدیل شدند، طبق آگهی ترحیم روی.

    وین موافقت کرد و هر دو طرف قراردادی 5 ساله به مبلغ 57.5 میلیون دلار به ازای درگذشت روی امضا کردند. در سال 1990، زیگفرید و روی در میراژ افتتاح شدند – و 10000مین اجرای نمایش خود را در وگاس اجرا کردند.

    روی نوشت: “احیای دهان به دهان من او را برگرداند – من زندگی او را نجات دادم و سپس او زندگی من را نجات داد، بنابراین ما یکدست بودیم.”

    جاش نلسون، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری گروه کالیدا، به ژورنال ریویو گفت که تمام ساختمان‌ها برای خالی کردن فضا برای مجتمع آپارتمانی جدید تخریب خواهند شد.

    عمارت مجلل با تم جنگل در لاس وگاس که زمانی متعلق به دو شعبده باز معروف زیگفرید و روی بود، چند روز پس از عرضه به بازار، تحت قراردادی به ارزش 3 میلیون دلار است.

    زیگفرید فیشباخر و روی هورن در آپارتمان شخصی خود در هتل میراژ در وگاس استریپ به همراه یکی از شیرهای سفیدشان که در حال اجرای نمایش هستند.

    تریسی اسپادافورا و جیکوب تیلور در ماه فوریه مجتمع لاس وگاس را به قیمت 1.87 میلیون دلار خریدند. طبق سوابق آنلاین، تیلور یک مشاور املاک با Exp Realty است.

    طبق فهرست، این ملک در سال 1954 تکمیل شد. پس از مرگ زیگفرید و روی، این دومین بار است که خانه تغییر می‌کند.

    نمای بیرونی Siegfried &  عمارت روی.

    زیگفرید و روی این خانه را در مارس 1982 خریدند. این دو نزدیک به چهار دهه، تا زمان مرگشان در آنجا زندگی کردند.

    در سال 2014، زیگفرید و روی به Entertainment Tonight مصاحبه ای نادر در خانه خود دادند تا درباره وقایعی که در شب حادثه رخ داده توضیح دهند. در مصاحبه، روی قاطعانه گفت که ببر با دور کردن او از صحنه پس از اینکه احساس کرد او دچار سکته شده است، جان او را نجات داده است.

    برای 13 سال بعد، زیگفرید و روی دو بار در هر شب به مدت شش روز در هفته بازی کردند و سالانه نزدیک به 800000 نفر را در هر اقیانوس اطلس وارد می کردند.

    شورای شهر لاس وگاس به طرح های این شرکت برای ایجاد یک پروژه اجاره ای 334 واحدی رای مثبت داد.

    زیگفرید، مهماندار، در حال انجام ترفندهای جادویی برای مسافران بود که روی پسر کابین با چالشی به او نزدیک شد.

    در سال 1987، استیو وین، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات، برنامه‌های خود را برای ساخت یک هتل 640 میلیون دلاری در استریپ اعلام کرد – و او زیگفرید و روی را به‌عنوان سرگرمی‌کنندگان مقیم می‌خواست، طبق آگهی درگذشت روی.

    یکی از اتاق خواب های عمارت.

    بر اساس مجله بررسی لاس وگاس، خریداران جورج و برت کاردن هستند که صاحب سیرک بین المللی کاردن هستند.

  • روی به تیرنوئر گفت: “شما باید درک کنید که آنها به معنای واقعی کلمه در دامان من متولد شده اند.” هر جا که باشم راحت هستند چون اولین صدایی که می شنوند مال من است اولین چهره ای که می بینند مال من است.

    یکی از حمام های خانه.ران میلر/Zip3D

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    اتاق خواب زیگفرید یک نقاشی دیواری با الهام از سبک باروک، زیگفرید برهنه ای را نشان می دهد که دو یوزپلنگ را روی یک افسار نگه داشته است.پیتر بیشاف / گتی ایماژ

    Cardens بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    در همان سال، روی به صفحه مشترک فیس بوک آنها رفت تا از مرگ Mantecore به دلیل کهولت سن خبر دهد. او در این پست توضیح داد که چگونه توله ببر در بدو تولد نزدیک بود بمیرد.

    در 3 اکتبر 2003، روی در مقابل تماشاگران زنده توسط یک ببر سفید به نام Mantecore، در مراسم ترحیم او مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ببر گردن روی را گاز گرفت و او را از روی صحنه کشید و نای او را له کرد و به شریان حامل اکسیژن به مغزش آسیب رساند.

    این دو نفر وین را متقاعد کردند که برای آنها یک تئاتر 30 میلیون دلاری مطابق با مشخصات آنها، با ظرفیت 1500 صندلی و صحنه ای که می تواند برای یک اژدهای مکانیکی در آتلانتیک مناسب باشد، بسازد.

    روی از این حادثه جان سالم به در برد، اما نه قبل از سه بار مسطح کردن، در اقیانوس اطلس. او چند سال بعد را صرف بهبودی از جراحاتش خارج از مرکز توجه کرد و این زوج آخرین حضور عمومی خود را در فوریه 2009 در یک نمایش خیریه با هم انجام دادند.

    این دارایی در عرض چند روز پس از ثبت مجدد آن به سرقت رفت: جورج و برت کاردن، صاحبان سیرک بین المللی کاردن، در 17 مارس به لاس وگاس ریویو-ژورنال گفتند که برای خرید ملک به قیمت درخواستی آن قرارداد بسته اند.

    این دو برای اولین بار در تروپیکانا بازی کردند، قبل از اینکه در سال 1978 در استارداست، در نشریه آتلانتیک به عنوان هدرلاین تبدیل شوند.

    یکی از اتاق خواب های عمارت.ران میلر/Zip3D

    • نمای بیرونی عمارت زیگفرید و روی.ران میلر/Zip3D

      دو هفته بعد، در 4 مارس، خانه دوباره با قیمت 3 میلیون دلار، به ازای هر رکورد فهرست، وارد بازار شد. فروشندگان بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      گاردین گزارش داد که این دو آلمانی-آمریکایی در طول کل دوران حرفه ای خود بیش از یک میلیارد دلار فروش بلیط داشته اند.

      آن دو گاهی اوقات به حیوانات خود اجازه می دادند آزادانه در خانه پرسه بزنند.پیتر بیشاف / گتی ایماژ

      پس از چند سال اجرا در سراسر اروپا – از جمله در مونت کارلو برای پرنسس گریس موناکو – زیگفرید و روی در سال 1967 در لاس وگاس در لاس وگاس دبیت کردند.

      نوار.

      یکی از فضاهای مشترک عمارت.ران میلر/Zip3D

      خانه ای در لاس وگاس که قبلاً متعلق به زیگفرید و روی بود، با قراردادی به ارزش 3 میلیون دلار است.

    • زیگفرید در ژانویه 2021 در سن 81 سالگی بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت، در حالی که روی بر اثر عوارض کووید-19 در ماه مه 2020 در سن 75 سالگی بر اساس آگهی های ترحیم نیویورک تایمز درگذشت.

      یک حادثه روی صحنه در تولد 59 سالگی روی به دهه ها فعالیت نمایشی آنها پایان داد.

      یکی از اتاق‌های خواب در عمارت این دو نفر در لاس وگاس.

      زیگفرید فیشباخر و روی هورن که اغلب از آن به عنوان قصر جنگل یاد می شود، با بسیاری از حیوانات خانگی عجیب و غریب خود، از جمله ببرهای سفید و شیر، در این ملک زندگی می کردند.

      محوطه پرندگان در خانه.ران میلر/Zip3D

      و همه چیز در نتیجه یک ملاقات تصادفی در یک کشتی تفریحی آلمانی در سال 1957، بر اساس آگهی ترحیم روی نیویورک تایمز آغاز شد.

      نوار.ران میلر/Zip3D