دادگاه درخواست‌های «فوق‌العاده» آخر شب در پرونده ترامپ مار-آ لاگو را مطرح کرد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

به گفته تریستان اسنل، مفسر ام‌اس‌ان‌بی‌سی، این اقدام «کاملاً نامشخص است». او در توییتر نوشت: “معمولاً این روند ماه ها طول می کشد. در عوض آنها وکلای خود را مجبور می کنند همه چیز را در ساعت ارسال کنند.”

بیانیه کمپین ترامپ این وضعیت را محکوم کرد و مدعی شد «دادستان‌ها فقط زمانی به وکلا حمله می‌کنند که هیچ پرونده‌ای نداشته باشند… این افشاگری‌ها به این دلیل اتفاق می‌افتد که هیچ مبنای واقعی یا قانونی یا محتوایی برای هیچ پرونده‌ای علیه رئیس‌جمهور ترامپ وجود ندارد».

به گزارش پولیتیکو، سه قاضی در آخرین حکم «از وکلای ترامپ خواستند تا مجموعه دقیق اسناد مورد بحث را تا نیمه شب مشخص کنند و تیم اسمیت تا ساعت 6 صبح چهارشنبه به درخواست تیم ترامپ برای ماندن بیشتر در حکم هاول پاسخ دهد».

مارکو بلو / رویترز

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

دادگاه استیناف دایره DC یک “بی سابقهبرنامه سه شنبه شب پیرامون پرونده اسناد طبقه بندی شده مار-آ-لاگو دونالد ترامپ، که نیازمند پاسخ از وکلای ترامپ تا نیمه شب و پاسخ وزارت دادگستری چند ساعت بعد، ساعت 6 صبح است.

روز جمعه، قاضی بریل هاول به نفع پاک کردن امتیازات گفته شده رای داد و کورکوران را مجبور کرد در مقابل هیئت منصفه بزرگ فدرال حاضر شود که در مورد مدیریت ترامپ با اسناد طبقه بندی شده تحقیق می کند.

به گزارش ای بی سی نیوز، ظاهراً دادستان ها شواهد کافی از تلاش های ترامپ برای گمراه کردن تحقیقات نشان داده بودند. با این حال، سه‌شنبه شب، طبق گزارش‌های ABC News و Politico، دادگاه استیناف دی سی به طور موقت حکم قاضی هاول را متوقف کرد و خواستار یک سری پرونده‌های سریع شد.

مارکو بلو / رویترز

مطابق با مال گاردین هوگو لاول، به نقل از منابع، وکیل ترامپ، جیم تراستی، در حال کار بر روی درخواست تجدیدنظر برای سه قاضی تجدیدنظر: کورنلیا پیلارد، میشل چایلدز و فلورانس پن – که همگی منصوبان دموکرات هستند.

پولتیکو کایل چنی با این حال، گزارش داد که این دستور “روشن” می کند که اسناد در مرکز پرونده قرار دارند “و سرعت نور فوق العاده ای که دادگاه تجدید نظر با آن حرکت می کند نشان می دهد که فردا در دادگاه فدرال در این مورد اقدام خواهد شد. *”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این اقدام به ایوان کورکوران، وکیل ترامپ مربوط می شود که هفته گذشته جک اسمیت، بازپرس ویژه، از او درخواست کرد در مقابل هیئت منصفه حاضر شود. اسمیت علیرغم امتیازات وکیل-موکل Corcoran این کار را انجام داد – که گاهی اوقات در موارد جرم یا کلاهبرداری از بین می رود.