طوفان یان در فلوریدا لحظه نادری از اتحاد را برای بایدن و دیسانتیس ایجاد می کند

«همه گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا آنها ملاقات خواهند کرد یا نه، اتلاف وقت عظیمی بود. البته رئیس جمهور فعلی و فرماندار فعلی قرار بود در یک زمان اضطراری با هم ملاقات کنند.»

بایدن ها با رون و کیسی دیسانتیس در فورت مایرز بیچ، فلوریدا.
دیسانتیس با ساکنان در مورد تخریب جزیره سانیبل ابراز همدردی کرد. بایدن، درست در کنارش، در حالی که به فلوریدیان گوش می داد، کت و عینک آفتابی اش را در آورد. دیسانتیس از بایدن و دولت فدرال تمجید کرد، در حالی که بایدن پس از سخنرانی دیسانتیس به صورت محاوره ای از “دولت” تشکر کرد.

دونالد گفت: «از آنجایی که منطقه ما به همه کمک هایی که می تواند دریافت کند نیاز دارد، بنابراین ما بعداً به مسائل سیاسی خواهیم پرداخت. «پاسخ خوب بوده است. همه دست روی دست گذاشته اند، چیزی که ما به آن نیاز داشتیم.»

و مخاطرات پیش روی انتخابات 2024، با پتانسیلی که بایدن و دیسانتیس می توانند با یکدیگر روبرو شوند، توجهی را که ممکن است به عنوان یک تور معمولی در نظر گرفته شود، افزایش داد.

حتی ترامپ که روز چهارشنبه در جریان سخنرانی در میامی خود را وارد مناظره کرد، در مورد رقیب بالقوه خود در سال 2024، دیسانتیس گفت: “خدا فرماندار ما را رحمت کند.”

اما حتی فاجعه‌های بزرگ ملی نیز با درگیری‌های حزبی همراه شده‌اند که به حمایت باراک اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا در یک دهه پیش از فرمانداران جمهوری‌خواه در فلوریدا و نیوجرسی (که باعث خشم رای‌دهندگان محافظه‌کار شد) برمی‌گردد و دوران ریاست‌جمهوری ترامپ را طی کرد، همانطور که او تهدید کرد کمک به ایالت های تحت رهبری دموکرات ها را متوقف کنید.

منظره یک رئیس‌جمهور دموکرات و فرماندار جمهوری‌خواه که با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به ساکنان یک ایالت بحرانی در میدان نبرد کمک کنند که می‌تواند آینده کشور را تعیین کند، تقریباً به همان اندازه چشمگیر به نظر می‌رسید که خسارات به جا مانده از طوفان ایان.

در پربارترین محیط سیاسی در خاطره اخیر، با تحقیقات جنایی در حول و حوش قیام 6 ژانویه، تهدید به خشونت علیه مقامات منتخب از هر جنس و اطلاعات نادرست افسارگسیخته ای که بحث های ملی را تیره کرده است – عادی بودن تعامل تقریباً گیج کننده بود.

بایرون دونالد، نماینده ایالت فلوریدا، در پاسخ به سوال خبرنگار استخر فرانچسکا چمبرز از یو اس ای تودی، که چرا سیاست را کنار گذاشته است، گفت که اولویت “برگرداندن مردم به پاهای خود” است.

بایدن ها با رون و کیسی دیسانتیس در فورت مایرز بیچ، فلوریدا (اولین هاکستین/رویترز)

اعتبار تصویر کوچک: Evelyn Hockstein/Reuters



منبع

پرزیدنت بایدن و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، صمیمانه، اگر نگوییم سختگیرانه، بعد از ظهر چهارشنبه در فورت مایرز، فلوریدا برای بازدید از جامعه ای که هفته گذشته توسط ایان ویران شده بود، ملاقات کردند. بایدن به همراه کیسی دیسانتیس، بانوی اول فلوریدا، پس از خروج از کاروان خود، برای مدت کوتاهی با دیسانتیس دست داد. بانوی اول جیل بایدن با پوشیدن لباس‌های هوانوردی مطابق با لباس‌های رئیس‌جمهور به آنجا رفت.

جو بایدن با رون و کیسی دیسانتیس

پرزیدنت بایدن به همراه ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و همسرش کیسی دیسانتیس در حال بازدید از خسارات ناشی از طوفان ایان در فورت مایرز بیچ فلوریدا (اولین هاکستین/رویترز)

بایدن گفت: «این مربوط به جمع شدن آمریکاست.