هرشل واکر گزارشی مبنی بر پرداخت هزینه سقط جنین را رد می کند – و برای نشان دادن حمایت و همبستگی از اهداکنندگان پول می خواهد.

این استراتژی از یک کتاب بازی آشنا از PAC Save America ترامپ پیروی می کند، جایی که کمیته پس از هر جنجال یا گزارش بمب در مورد رئیس جمهور سابق درخواست کمک های مالی می کند.

بیل بارو/AP

  • یک گزارش دیلی بیست در روز دوشنبه ادعا کرد که هرشل واکر یک زن را برای سقط جنین بازپرداخت کرده است.

  • واکر بارها این اتهامات مبنی بر اینکه در سال 2009 به یک زن برای سقط جنین پول پرداخت کرده است را رد کرده است که این با موضع قاطعانه او علیه سقط جنین در تناقض است. نامزد قبلاً گفته بود “هیچ استثنایی” برای این روش وجود ندارد.

    نامزد سنا روز چهارشنبه با توجه به این ادعاها درخواست کمک مالی کرد.

در ایمیل کمپین ادعا شده است: «این یک کار منفور دیگر از یک فعال دموکرات است که در ظاهر یک خبرنگار ظاهر شده است». اکنون، آنها از یک منبع ناشناس برای تهمت بیشتر من استفاده می کنند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، برای حداقل دو روز، PAC تا 1 میلیون دلار جمع آوری کرد.

دیلی بیست گزارش داد که این زن یک رسید 575 دلاری از یک کلینیک سقط جنین و همچنین تصویری از یک چک 700 دلاری امضا شده توسط واکر و یک «کارت سلامتی» که به نظر می‌رسید امضای واکر را دارد به اشتراک گذاشت. آنها همچنین جزئیات را با یکی از دوستان این زن که پس از سقط جنین به مراقبت از او کمک کرد، تأیید کردند.

کمپین واکر در ایمیلی که روز چهارشنبه برای حامیانش ارسال شد، اتهامات موجود در داستان The Daily Beast را “دروغ آشکار” و تلاش دموکرات ها برای “حفظ اکثریت خود در سنا” خواند. کرسی سنای جورجیا رقابتی است که بین واکر و سناتور کنونی دموکرات رافائل وارنوک رقابتی است که در صورت پیروزی واکر می تواند اکثریت سنا را به جمهوری خواهان برساند.

هرشل واکر

واکر از آن زمان این اتهام را رد کرده و این گزارش را “دروغ آشکار” خوانده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    یک هفته پس از یورش اف‌بی‌آی به تفرجگاه مار-آ-لاگو ترامپ به دلیل مفقود شدن اسناد کاخ سفید، وسیله جمع‌آوری کمک‌های مالی ترامپ انبوهی از ایمیل‌ها را ارسال کرد که جست‌وجو را محکوم کرد و از حامیانش درخواست کمک‌های مالی کرد تا «صندوق دفاعی رسمی ترامپ» ما تقویت شود.

    هرشل واکر پس از گزارشی مبنی بر اینکه او به یک زن برای سقط جنین پول پرداخت کرده است، شکافی را در مبارزات انتخاباتی سنا خود تجربه کرد، اما نامزد حزب جمهوری‌خواه امیدوار است که این یک لحظه سودمند برای تحریک حمایت و کمک‌های مالی باشد.

    در ادامه این ایمیل آمده است که واکر «می‌خواهد بجنگد و این صندلی را برنده شود… اما من به شما نیاز دارم که در کنار من بایستید» و گزینه‌هایی در پایین پیام برای کمک مالی 5 تا 100 دلاری به کمپین واکر وجود دارد.