بقایای اسکلت پیدا شده در شهرستان کولین به عنوان یک زن ناپدید شده از دالاس از سال 2020 شناسایی شده است.

مادر کلمنت، آلیشیا گزوتی، روز سه‌شنبه در یک پست فیسبوکی نوشت: «در حالی که ما به شدت غمگین هستیم، حداقل اکنون می‌توانیم او را به خانه بیاوریم. تحقیقات همچنان ادامه دارد و امیدواریم این امر روند رسیدگی به اتهامات متهمان را تسریع کند.»

پلیس گفت که بقایای بدن در مورنینگ داو لین و کانتی روت 477 در 13 فوریه پیدا شد. روز دوشنبه، بازرس پزشکی با کارآگاهان قتل تماس گرفت.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی پلیس دالاس، دفتر بازرسی پزشکی شهرستان کالین بقایای اسکلتی را که در 13 فوریه در پرینستون پیدا شد، به مرسدس کلمنت، زنی که در سال 2020 از دالاس ناپدید شد، شناسایی کرده است.

در این پست آمده است: «از اینکه همچنان در این سفر با ما به اشتراک گذاشتید متشکریم. این موضوع تمام نشده است زیرا ما همچنان به دنبال عدالت هستیم. باشد که نور شما همچنان درخشان باشد دختر عزیزم زیبا. همه کسانی که شما را می‌شناختند، شدیداً شما را دوست داشتند.»

طبق گفته پلیس دالاس، کلمنت آخرین بار در منطقه کوکو آپارتمان در بلوار هری هاینز دیده شد. کارآگاهان همچنان در حال بررسی اتفاقاتی هستند که منجر به ناپدید شدن و مرگ او شد.

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می شود با کارآگاه پتی بیلو به شماره 214-671-3603 یا از طریق ایمیل [email protected] تماس بگیرد.



منبع